Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin e-pillerit sunnuntaina,

Vierailija
02.01.2015 |

Tiistaista lähtien olen itkeskellyt ja halunnut vaan kuolla! ! Ei todellakaan ole tapaistani! !! Johtuuko noista pillereistä, voinko lopettaa ne saman tien?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:18"]

Jos siis kysyt asiaa lääkäriltä, saat varmaankin kuulla, että alkuun se on tommosta ja tasaantuu kyllä ajan myötä.

Ois helpottavaa nähdä joku uskottava tutkimus siitä, miten paljon e-pillerit vaikuttaa naisten tunne-elämään ja mielialaan. Nyt tuntuu, että asia on vain vaiettu "yksilöllinen tilanne", joka kuitenkin koskettaa suurta osaa naisista, ja vain "tasottuu pikku hiljaa ajan myötä".

[/quote]

ei tasoitu, jos ei kestä hormoneja. Itse olen kokeillut ehkäisylaastarit, Trikvilarit, Femodenit, Tri-Femodenit, Microgynonit, Primolutit. Mikään ei käy. Muutamassa päivässä masennun ja vaivun tosi "syviin vesiin". Ja kappas, kun lopetan pillerit loppuu masennus, päänsäryt, turvotus ja kaikki se paska.

mulla endometrioosi jota varten pitäis alkaa vetämään Visannea, mut heitän niillä vesilintua jos taas alkaa masennus. Olen lopettanut hyvinkin lyhyen käytön jälkeen pillerit. Kyllä se hromonitoiminta siitä tasaantuu. Mutta jos siltä lekurilta kysyt, niin käskee sun jatkaa puoli vuotta. Kannattaako? Jos oot narun jatkona pillereiden aiheuttaman masennuksen takia? Elämänlaatu, mihin se joutui?

Vierailija
2/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:18"]

Jos siis kysyt asiaa lääkäriltä, saat varmaankin kuulla, että alkuun se on tommosta ja tasaantuu kyllä ajan myötä.

Ois helpottavaa nähdä joku uskottava tutkimus siitä, miten paljon e-pillerit vaikuttaa naisten tunne-elämään ja mielialaan. Nyt tuntuu, että asia on vain vaiettu "yksilöllinen tilanne", joka kuitenkin koskettaa suurta osaa naisista, ja vain "tasottuu pikku hiljaa ajan myötä".

[/quote]

Lääketehtaiden mafia menee naisten hyvinvoinnin ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:44"]

Tiistaista lähtien olen itkeskellyt ja halunnut vaan kuolla! ! Ei todellakaan ole tapaistani! !! Johtuuko noista pillereistä, voinko lopettaa ne saman tien?

Itsellä tuli samat oireet minipillereistä. Aloin vaan miettiä miten ihanaa olisi kuolla ja olin todella masentunut ja nämä oireet alkoi todella nopeasti kun alotin pillerit. Sitten tuli melkein 1 kk kestävät runsaat menkat. Siihen loppui pillereiden syöminen. Nyt olo on taas normaali enkä tod. mieti mitään kuolemista enkä ole masentunut. 

Vierailija
4/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys lääkärii ja kysele siltä neuvoja,se varmaan kysyy haluutko vaihtaa toisee merkkii jos ne oireet helpottais,ehkä kannattaa kokeilla muun valmistajan merkkiä. Eiköhän kaikissa ehkädymenetelmissä oo jotai ongelmii et jos et haluu mitään ni sit varmaa sun pitää käyttää pelkkää kortsuu.

Vierailija
5/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän pillerin jätinkin jo ottamatta, saa nähdä tuleeko menkat nyt heti uudestaan. Ap

Vierailija
6/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pillereistä en tiiä, mutta ainaki ehkäsykapselin teho perustuu sen aiheuttamaan skitsouteen, haluttomuuteen ja siihen, ettei siedä miestään silmissään. Tekis mieli repiä toi itsarikapseli irti, mutta antaa nyt olla vielä toisenkin vuoden. Sit lääkäritkin varmaan uskoo, että juuei se muuten tasottunukaan siitä...

Vierailija
7/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:44"]Tiistaista lähtien olen itkeskellyt ja halunnut vaan kuolla! ! Ei todellakaan ole tapaistani! !! Johtuuko noista pillereistä, voinko lopettaa ne saman tien?
[/quote]

Lopeta ihmeessä hormonaalinen ehkäisy, ap! Eikö sinusta muka ole outoa ja luonnotonta työntää kehoosi keinotekoisia hormoneita häiritsemään kehoasi kun sinulla on OMAKIN hormonitoiminta?! Kehon luonnollinen hormonitoiminta saa naisen haluamaan ja kehon myös toimimaan siten että yhdyntä onnistuu ja koko seksi on miellyttävää muutenkin. Seksissä ilman keinotekoisia hormoneita on kyse OIKEASTA halukkuudesta. Hormonaalisen ehkäisyn aikana naisella ei ole luontaisia haluja, vaan hän ainoastaan saattaa suostua levittämään haaroja miehen mieliksi. Tämä kertoo siitä, että ehkäisy on miesten kehittelemä juoni naisille. Vastenmielistä, eikö totta. Keinotekoisilla hormoneilla saadaan nainen haluttomaksi jotta se ei ainakaan omasta tahdostaan ajaudu muiden urosten astuttavaksi, ja jos ajautuukin niin ei ainakaan tule tiineeksi. Joka tapauksessa naaraan vakituinen puoliso pääsee näin astumaan tuota hormoneilla kyllästettyä lahnaa kuinka paljon vain jaksaa pelkäämättä jatkuvasti jalkoihin putkahtelevaa jälkikasvua.

Vierailija
8/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua. Mulla oli alavireinen olo kun söin hormineja. Myös järkyttäviä päänsärkyjä lähes päivittäin jne.

Vierailija
9/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu, ota yhteys lääkäriin, joka reseptin kirjoitti. Tsemppiä!

Vierailija
10/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole siis ollut vuoden ilman pillereitä, sitä ennen käytin niitä melkeen yhtäjaksoisesti liki 20v, silloin aattelin että oon masikseen taipuvainen yms. Ap.

Vierailija
11/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:47"]Johtuu, ota yhteys lääkäriin, joka reseptin kirjoitti. Tsemppiä!
[/quote]

Tk-lääkäri, ei sitä saa kiinni ku aikaisintaan maanantaina, tod näk vasta loppiaisen jälkeen. Ap.

Vierailija
12/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin e-pillereitä 9 kuukautta. Elämäni ensimmäinen ja viimeinen kerta. Ehkäisyteholtaan ne tietty olivat hyviä, kun seksi-innostus väheni. Limakalvot kuivuivat ja surkastuivat niin paljon, että yhdynnästä tuli kivuliasta liukuvoiteenkin kanssa.

Vierailija
13/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs ootte mieltä, heitänkö vaan pois 6 päivän käytön jälkeen? Ap.

Vierailija
14/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:55"]

[/quote]

Älä ihmeessä niitä roskiin heitä! Jos lopetat käytön, viet käyttämättömät pillerit apteekkiin hävitettäväksi.

Vierailija
15/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. No sitten päivystävään lääkäriin yhteys.

Vierailija
16/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:55"]

[/quote]

Älä ihmeessä niitä roskiin heitä! Jos lopetat käytön, viet käyttämättömät pillerit apteekkiin hävitettäväksi.
[/quote]

Ei ollut puhe roskiin heittämisestä. ..

Vierailija
17/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:55"]No mitäs ootte mieltä, heitänkö vaan pois 6 päivän käytön jälkeen? Ap.
[/quote]

Jos minulla olisi vastaava tilanne, lopettaisin niiden käytön.

Vierailija
18/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereiden ja muiden hormonivalmisteiden käyttöä pitäisi muutenkin rajoittaa. Aiheuttavat pysyvää hallaa luonnolle ja ihmisenkin ravintoketjulle... Harva ajattelee noita näkökulmia.

Vierailija
19/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:02"]E-pillereiden ja muiden hormonivalmisteiden käyttöä pitäisi muutenkin rajoittaa. Aiheuttavat pysyvää hallaa luonnolle ja ihmisenkin ravintoketjulle... Harva ajattelee noita näkökulmia.
[/quote] Harmi vaan että on sairauksia joiden takia pitää niitä syödä. Esim. Endometrioosi.

Vierailija
20/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiikö oma hormonitoiminta ja kuukautiskierto häiriintyä tuossa ajassa? Korjaantuisiko asia lopettamalla pillerit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi