Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku uskova rukoilla?

Vierailija
02.01.2015 |

Nyt masentaa. Olen joutunut kantamaan pitkään liian isoja taakkoja ilman tukea ja en ole selvinnyt kovinkaan hyvin vaikka olen yrittänyt kaikkeni. En ole osannut pyytää apua tai sitä ei ole annettu. Monista syistä on vaikea luottaa ihmisiin.

Enkä nytkään osaa tehdä muuta kuin ryömiä tänne palstalle avautumaan, kun en kenellekään muulle pysty. Olen kyllä huomannut että täällä on paljon muitakin jotka yrittävät jaksaa vaikeuksissaan ja pitää pintansa vaikka mikä olisi...oireillen sitten vaikka palstalla jos ei muualla. Mutta olen viime aikoina lukenut täältä kaiken trollauksen yms. seasta sellaistakin mikä on rohkaissut. Joten JOS siellä on joku uskova lukemassa tätä niin pyydän rukousta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen puolestasi ap!

Vierailija
2/5 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista huilu! Ei sua mikään mielikuvitusolento voi auttaa vaan tee itsellesi jotain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:25"]

Haista huilu! Ei sua mikään mielikuvitusolento voi auttaa vaan tee itsellesi jotain!

[/quote]

Mitä tuo 'jotain' voisi olla? Muuta kuin huilun haistamista.

Vierailija
4/5 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin puolestasi. Rukoilethan itsekin! Itselleni tärkeintä ovat kiitosrukoukset, aina kun muistan niin kiitän Jeesusta kaikesta hyvästä mitä olen saanut. Kun minulla meni huonosti niin rukoilin apua, että selviytyisin ja osaisin tehdä oikeita päätöksiä. Muista että Jumala rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet ja haluaa sinulle hyvää. Siunausta.

Vierailija
5/5 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan :) <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän