Miten muutua tavallisesta tallaajasta kaunottareksi?
Tarkoitan että miten hyödyntää oma ulkonäkö. Vielä kun on siedettävä, alle 40v. Miten pukeutua ja millaiset kengät ja tyyli jne. Oon aika tavallinen tallaaja ja hoitaja. Kampaajalla jo käyty.
Kommentit (55)
Plaah, ai pelkkä ulkonäkö....olisin kehoittanut kasvattamaan itsetuntoa urheilun ja opiskelun kautta, mutta joo meikki -ja pukeutumisohjeita en aio luetella.
Ei mitenkään... se juna meni jo. Erositko ?
Ensiksi kannattaa vaihtaa geenit. Jos sekään ei auta niin urheilemalla saa jo paljon aikaiseksi vai oeltko nähnyt roikkuva sellupersettä tai sellureisiä esim taitoluistelijoilla?
Käyt kosmetologilla tmv, jolta saat just sulle sopivat ihonhoito-ja meikkausohjeet.
Millaisista vaatteista tykkäät? Millaista tyyliä haluaisit edustaa? Suosittelen shoppailemaan ajan kanssa, kokeilemaan paljon erilaisia vaatteita. Opit varmasti huomaamaan mikä sopii sun vartalolle ja mikä sopii tyyliisi.
Sopivasti itsevarmuutta ja iloisuutta kaunistaa muuten myös, usko tai älä. Joten positiivisuutta peliin :)
No mä teen ton tempun joka aamu. Pitkähköt hiukset, tarpeeksi näyttävä meikki, vartaloa kauniisti korostavat vaatteet ja korkeat korot. Nyt pieruverkkareissa kotona, tukka likaisena... mutta tykkään laittautua aina kun lähden ihmisten ilmoille. Ja kyllä, käännän päitä edelleen 35-vuotiaana ;)
Siis en mä nyt mikään pimatsu halua olla vaan sopivasti tyylikäs. En halua korostaa mitään seksikkyyttä. Mutta sellainen mielenkiintoinen. Mä en osaa sellaista tyyliä. Ostan vaatteita vain fiilispohjalta. Tykkään neuleista ja kauniista puseroista. Laskeutuvista kankaista jne. Meikki simppeli ei liikaa, silmiä korostaen ja huulet aika neutraalit. Kengät on ongelma. Oon aika pitkä 170cm, en tiedä millaisia kenkiä mun mittaiset pitää. Opiskelu olis ihan kivaa kun tietäis mitä. Liikunta menee satunnaisesti, lähinnä kävelyä. En ole eroamassa, vai pitäiskö? ;) Ja voin olla tämä tylsä tallaajakin. Ei mun elämä siihen kaadu.
ap
YouTubesta löytyy kivoja meikki- ja kampausvideoita!
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:19"]
No mä teen ton tempun joka aamu. Pitkähköt hiukset, tarpeeksi näyttävä meikki, vartaloa kauniisti korostavat vaatteet ja korkeat korot. Nyt pieruverkkareissa kotona, tukka likaisena... mutta tykkään laittautua aina kun lähden ihmisten ilmoille. Ja kyllä, käännän päitä edelleen 35-vuotiaana ;)
[/quote]
Miten naiset suhtautuu suhun? Mä jotenkin pelkään että muut suhtautuu nuivasti. En niinkään kateuden takia vaan sen takia että katsoo minun olevan turhamainen ja laittavan liikaa rahaa itseeni. Multa taitaa ehkä puuttua se itsetunto.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:21"]
YouTubesta löytyy kivoja meikki- ja kampausvideoita!
[/quote]
On tuttuja, en vain ole löytänyt hyvää meikkaajaa 35v+
Virossa voidaan saada ihmeitä aikaan? Boobjobista peppujobiin sekä botoksia päälle.
Etsi netistä kuvia omasta mielestäsi tyylikkäistä naisista. Katso mitä heillä on pällään ja kopioi. Pidä ne jotka näyttävät sinun päälläsi hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:10"]Ensiksi kannattaa vaihtaa geenit. Jos sekään ei auta niin urheilemalla saa jo paljon aikaiseksi vai oeltko nähnyt roikkuva sellupersettä tai sellureisiä esim taitoluistelijoilla?
[/quote]
Onhan heillä paljonkin selluliittia. Ekana tulee mieleen Serena Williams. Ei selluliitti tarkoita että olisi lihava, 95 % naisista on selluliittia. Minullakin on reidet ja pakarat kauttaaltaan muhkuraiset, vaikka harrastan taitoluistelua ja mittani ovat 168/46
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:10"]Ensiksi kannattaa vaihtaa geenit. Jos sekään ei auta niin urheilemalla saa jo paljon aikaiseksi vai oeltko nähnyt roikkuva sellupersettä tai sellureisiä esim taitoluistelijoilla?
[/quote]
Onhan heillä paljonkin selluliittia. Ekana tulee mieleen Serena Williams. Ei selluliitti tarkoita että olisi lihava, 95 % naisista on selluliittia. Minullakin on reidet ja pakarat kauttaaltaan muhkuraiset, vaikka harrastan taitoluistelua ja mittani ovat 168/46
[/quote] Äh, piti kirjoittaa että onhan urheilijoilla...
Ehkä Lilly Van Der Woodsen edustaa tyyliä mitä haen. Saako joku ideasta kiinni?https://www.google.fi/search?q=lily+van+der+woodsen&espv=2&biw=1280&bih=687&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=hfGmVOfBKsTOyQPQj4KQDQ&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=lily+van+der+woodsen+style
ap
Youtubessa on loistavia videoita, hae englanniksi videoita meikkitutorialeja aloittelijoille, meikki 40-vuotiaalle, meikkivinkkekä ja niin edelleen. Myös hiustenhoidosta ja -laitosta löytyy paljon kaikkea hyödyllistä kun vaan jaksaa hakea.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:53"]Hyvä ryhti ja hymy. Hameet, mekot ja korkeat korot. Simppeli nahkalaukku ja ei liikaa mitään. Vähempi on enempi
[/quote]
Ite oon vähän vastarannankiiski tällaisia neuvoja kohtaan ap:n tapauksessa. Tällä "hame ja korkeat korot"-lookilla voi mennä aika helposti metsään. Jo ihan sen takia, että jos vierastaa korkoja eikä osaa kävellä niillä niin se look on kaikkea muuta kuin luonnollinen. Puhumattakaan että lookki pysyy tyylikkäänä eikä mene hutsahtavuuden puolelle. Ja puolihame+korkosaappaat on mielestäni kaikkea muuta kuin tyylikkäät, ellei oikeasti omaa hyvää tyylisilmää ja osaa yhdistää oikein. Liian simppelillä lookilla taas sitä ap:n toivomaa muutosta ei tule.
Itse neuvoisin kokoamaan vaatevaraston tiettyjen värien ympärille. Beige, vaaleansininen, valkoinen vois esim toimia ap:lle. Raikkaat värit sopii blondeihin hiuksiin (oletan ap:lla olevan) ja eivät ole liian huomiotaherättävät. Musta kannattaa unohtaa. Se toimii vaan tosi tyylikkäillä, muilla näyttää tylsältä. Plus musta on helposti homssuinen ja nuhjuinen. Kehottaisin panostamaan asusteisiin, laadukas huivi esim Balmuirilta, kauniit ja yksityiskohtia sisältävät nahkahanskat, kaunis nahkainen laukku (suositukset riippuu paljon on rahaa käytettävissä), arvometalliset korut, esim aidot helmet. Takkeihin kannattaa panostaa, ne kuitenkin näkyvät vaatteista eniten muille ihmisille. "Ratsastus"nilkkurit (en tiedä oikeaa sanaa) aika varma kenkävalinta jne. Näin ne vaatteet voi olla vähän simppelimmät mutta kokonaisuus on tyylikäs kun yksityiskohdat ja asusteet ovat tyylikkäät. Nämä myös kestävät aikaa paremmin kuin perus paidat tai housut.
up