Uskotko kos kerron että tää on totta
Viime sunnuntaina saatoin vanhuksen kotiin baarista. Olin siellä myös asiakkaana. Olen lähihoitaja. Vanhus oli surullinen ja viillellyt itseään koska vaimo oli kuollut kuukausi sitten. No kun pääsimme perille, vanhus houkutteli kissansa turvin mut sisälle. Silloin muutos käyttäytymisessä vaihtui ja vanhuksesta tuli aggressiivinen ja hyökkäävä. Käski mun pukea edesmenneen vaimon vaatteet päälle, käski mut vaimon paikalle sänkyyn ja sit asetteli mun kädet, peiton ja hiukset tietyllä tavalla. Sit kuiskas mun korvaan; sä oot mun enkelini . Olin pelosta ihan jäykkänä, luulin että kuolen siihen paikkaan.vanhus oli 120 kiloinen, joten mulla ei ollut paljon vaihtoehtoja kuin totella. Mitään seksuaalista hyväkskäyttöö ei tapahtunut kuitenkaan. Heräsin kissan naukunaan ja huomasin et vanhus nukkuu ja pääsin pakenemaan, vaikka tosin hän heräsikin hiipimiseeni. Juoksin pakokauhun vallassa kotiin. Mies ei uskonut selitystäni vankina pidosta. No tänään sit keskusteltiin ja näytin mustelmat kädessäni ja kissanraapimat. Antoi mulle kaksi vaihtoehtoa: joko teen rikosilmoituksen tai hän käy siellä vanhuksen kämpillä, ja jälki ei varmaan oo kovin kaunista katseltavaa, sen verran kuin tiedän miestäni.
Kommentit (3)
Uskon, mutta en tiedä miten auttaisin sua. Oot lähihoitaja joka auttoi lähimmäistään hädässä. Kerro poliisille HETI kun vammat vielä näkyvissä! Miehesi on varmasti puolellasi! Tsemii!
No ompas kauheeta, mut mies pakottaa mut tiettyyn asentoon seksi aikana!
Oskon.jätä se sika