Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon kiinnostuksesta naisia kohtaan?

Vierailija
02.01.2015 |

Tilanteeni on siis se, että haluaisin tyttöystävän, mutta olen siinä tilanteessa elämässäni, että kumppanin saaminen on ihan täysi mahdottomuus ja tuntuu äärimmäisen pahalta katsella onnellisia pareja kaupungilla. Haluaisin päästä eroon siitä kiinnostuksesta naisiin ja pariutumishalusta, mutta onko edes mahdollista kadottaa kiinnostus naisiin?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:59"]

Allekirjoitan tuon, että suuri osa naisista on kaikenmaailman hysteerikkoja ja sekopäitä, sen verran on niiden kanssa tullut oltua tekemisissä ja siltikin siitä naisen kaipuusta ei pääse yli. Perustavaa laatua oleva ongelma, onneksi puolet elää jo lusittu ja eiköhän se jäljellä oleva aikakin mene jotenkin?

[/quote]

Naisilla tuota sekopäisyyttä aiheuttaa lähinnä hypoglykemia, jos ruokit sitä naista säännöllisesti, pidät aina jotain snacksia mukana, niin se saattaa olla ihan tasainen luonteeltaan.

Miehillä ei ole samalla tavalla hypoglykemiaa isomman lihasmassan takia. Ennen kuukautisia se hypoglykemia on pahimmillaan, silloin voi omatoimisesti ostaa esim. sitä suklaata/sipsejä sille naiselle, ei se välttämättä tajua itse syödä.

Mutta ap. ongelmaan taas, olisko ratkaisuna sekin, että keskityt hankkimaan rahaa?

Jos et pääse kauniin naisen himosta eroon, niin yksi ratkaisu olisi saada sellainen rahalla? Ajattele esim. jotain elon muskia, silläkin kauniita naisia pyörii ympärillä (se on ruma ja ilkeä, joten ei saa naisia kyllä luonteella tai ulkonäöllä).

Tietysti yksi mahdollisuus on aina oikea rakkaus, silloin ei ole väliä ulkonäöllä, mutta se on harvinaista.

[/quote]

Naiset ovat siis niinkuin koiria? Niitä palkitaan hyvästä käytöksestä. En usko oikeaan rakkauteen, parisuhde on molemminpuolista hyödyn hakemista. Ap

Vierailija
22/45 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:28"]

Siis mitä: olet siinä tilanteessa, että kumppanin saaminen on täysi mahdottomuus? Miten niin?

[/quote]

No en yksinkertaisesti ole naisten mieleen. Ap

[/quote]

Ei sun tarvitse olla kuin yhden naisen mieleen. Eivät naiset ole mikään monoliitti, joilla kaikilla on sama maku. Itse ainakin kiinnitän huomiota nimenomaan henkiseen puoleen, eivätkä mieheni ole koskaan olleet mitään erityisiä adoniksia, mutta älykkäitä ja tunteellisia kyllä. Tajuan olevani ehkä vähemmistössä, mutta jos ei työtä pelkää, ehkä joka 10. nainen on ihan mahdollinen poka. Eikä se aina ole naisellakaan ulkonäöstä kiinni, esim minua on sanottu usein hyvännäköiseksi (vaikka tissejä ei juuri olekaan), mutta se ei tarkoita automaattisesti, että minulle olisi miehessä tärkeää ulkonäkö.

Naisia kannattaa lähestyä projektina: kätesi tulee ehkä uppoamaan paskaan monta kertaa ennen kuin se oma kulta löytyy, mutta se on sitten sen väärti.

[/quote]

En jaksa etsiä sitä yhtä ja oikeaa. Hirveä homma ja en halua sotkea käsiäni paskaan. Onpa sitten hauskaa aloittaa sama paska alusta jos suhde ei olekaan kestävä. Naisille pariutuminen on niin paljon helpompaa kuin miehille. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:25"]

En usko oikeaan rakkauteen, parisuhde on molemminpuolista hyödyn hakemista. Ap

[/quote]

Hahahhah :D

Ehkä emolassukka voi auttaa, laitat silmät kiinni ja imet emolassukan terskaa, paha mieli unohtuu lassukkaparalla.

Vierailija
24/45 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ap ottaa myös lusikan kauniiseen käteen ja alkaa miettiä vaihtoehtojaan. Varmasti naisonnea löytyy jos laajentaa repertuaaria teinipissiksistä vaikka ikähaarukan yläpäähän. Ala katsella vähän vanhempia ja siten jo ehkä viisastuneita naisia. Tai vaikka ns. syntymärumia, joilla myös on usein prioriteetit kohdallaan. Jos kelpuutat vain vähäjärkiset missit, et ehkä tule onnistumaan. Heillä on usein aika tarkat vaatimukset, koska elämä ei vielä ole opettanut.

Vierailija
25/45 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:36"]

[/quote]

Ehkä emolassukka voi auttaa, laitat silmät kiinni ja imet emolassukan terskaa, paha mieli unohtuu lassukkaparalla.

[/quote]

Mitähän sinäkin selität? Arvasin tosin, että joku vetää herneen nenään tuosta kommentista. Käsittääkseni läheisyyden hakeminenkin on toisesta hyötymistä? Jotkut hakee seksiä, jotkut läheisyyttä, jotkut rahaa jne. Ei kai kukaan seurustele vain seurustelun vuoksi? Aina siitä kumppanista halutaan jotain, joka on itselle mieleen. En usko rakkauteen, koska niin suuri osa ihmisistä eroaa ja muutenkin ihmiset ovat ilkeitä toisilleen. Ap

Vierailija
26/45 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:41"]

Voihan ap ottaa myös lusikan kauniiseen käteen ja alkaa miettiä vaihtoehtojaan. Varmasti naisonnea löytyy jos laajentaa repertuaaria teinipissiksistä vaikka ikähaarukan yläpäähän. Ala katsella vähän vanhempia ja siten jo ehkä viisastuneita naisia. Tai vaikka ns. syntymärumia, joilla myös on usein prioriteetit kohdallaan. Jos kelpuutat vain vähäjärkiset missit, et ehkä tule onnistumaan. Heillä on usein aika tarkat vaatimukset, koska elämä ei vielä ole opettanut.

[/quote]

Juurikin minun kohteeni olisivat ne vähäjärkiset pissikset. Vanhemmat ja elämää nähneemmät naiset eivät edes vilkaisisi minua kohti. Pissiksien kohdalla ongelma on se, että heille ulkonäkö on tärkeintä ja minulla ei sitä ole, myöskään minä en kiinnostu pissiksistä juuri tuosta ulkonäkö syystä. Ap

Vierailija
27/45 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin päästä eroon siitä kiinnostuksesta naisiin ja pariutumishalusta, mutta onko edes mahdollista kadottaa kiinnostus naisiin?"

Jos olet hetero mies niin valitettavasti se kiinnostus ei kyllä katoa mihinkään. Kyllä se erektio aina vain tulee hakeutumaan siihen suuntaan niin kuin kompassin nuoli kohti pohjoista. Ei töihin tai harrastuksiin uppoutuminen voi viedä huomiotasi toisaalle. Naiset tulevat aina olemaan sinulla mielessä.

Vierailija
28/45 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:01"]

"Haluaisin päästä eroon siitä kiinnostuksesta naisiin ja pariutumishalusta, mutta onko edes mahdollista kadottaa kiinnostus naisiin?"

Jos olet hetero mies niin valitettavasti se kiinnostus ei kyllä katoa mihinkään. Kyllä se erektio aina vain tulee hakeutumaan siihen suuntaan niin kuin kompassin nuoli kohti pohjoista. Ei töihin tai harrastuksiin uppoutuminen voi viedä huomiotasi toisaalle. Naiset tulevat aina olemaan sinulla mielessä.

[/quote]

Perkele!! Miksi miehen pitää olla näin yksinkertainen otus? Ap

Vierailija
29/45 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:46"]

[/quote]

Juurikin minun kohteeni olisivat ne vähäjärkiset pissikset. Vanhemmat ja elämää nähneemmät naiset eivät edes vilkaisisi minua kohti. Pissiksien kohdalla ongelma on se, että heille ulkonäkö on tärkeintä ja minulla ei sitä ole, myöskään minä en kiinnostu pissiksistä juuri tuosta ulkonäkö syystä. Ap

[/quote]

Jos olet nöyrä, mukava ja rehellinen, mikset kelpaisi fiksulle naiselle? Minusta kärsit ihan turhasta kielteisyydestä ja perusteettomasta heikosta itsetunnosta. Minulla oli juuri suhde tutkinnottoman mt-potilaan kanssa, mutta en kelvannut hänelle, koska olen kuulemma liian yh ja ruma (maha on kieltämättä kulahtanut). Minulle olisi kelvannut ja jos miehellä olisi ollut kiinnostusta, olisin vielä tehnyt hänelle lapsenkin :) En nyt tietenkään sano, että sinun pitäisi tyytyä johonkin kamalaan yyhoohon, mutta on niitä muitakin jo vähän elämää nähneitä naisia, joille voisit hyvin kelvata.

Vierailija
30/45 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:09"]

[/quote]

[/quote]

Jos olet nöyrä, mukava ja rehellinen, mikset kelpaisi fiksulle naiselle? Minusta kärsit ihan turhasta kielteisyydestä ja perusteettomasta heikosta itsetunnosta. Minulla oli juuri suhde tutkinnottoman mt-potilaan kanssa, mutta en kelvannut hänelle, koska olen kuulemma liian yh ja ruma (maha on kieltämättä kulahtanut). Minulle olisi kelvannut ja jos miehellä olisi ollut kiinnostusta, olisin vielä tehnyt hänelle lapsenkin :) En nyt tietenkään sano, että sinun pitäisi tyytyä johonkin kamalaan yyhoohon, mutta on niitä muitakin jo vähän elämää nähneitä naisia, joille voisit hyvin kelvata.

[/quote]

Pahimpia ulkonäkösäätäjiä ja vaativia on just sellaiset rumat miehet, joilla jotain mt-ongelmaa tai muuta omaan itseen liittyvää tyytymättömyyttä. Heille naisen pitää olla joku upea otus.

Vierailija
31/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:16"]

No ennen tätä kommenttia olisin sulle jonku suonut, mut nyt toivon että pysyt yksin. Ainakin olet realisti ja tiedät itsekin ettei sun kannata pariutua.

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:43"]

[/quote]

[/quote]

Mitähän sinäkin selität? Arvasin tosin, että joku vetää herneen nenään tuosta kommentista. Käsittääkseni läheisyyden hakeminenkin on toisesta hyötymistä? Jotkut hakee seksiä, jotkut läheisyyttä, jotkut rahaa jne. Ei kai kukaan seurustele vain seurustelun vuoksi? Aina siitä kumppanista halutaan jotain, joka on itselle mieleen. En usko rakkauteen, koska niin suuri osa ihmisistä eroaa ja muutenkin ihmiset ovat ilkeitä toisilleen. Ap

[/quote]

[/quote]

Olen realisti ja ymmärrän sen, että parisuhteesta jokainen hakee jotain hyötyä siitä toisesta. Väitätkö, että voisit seurustella sellaisen henkilön kanssa jolla ei ole sinulle mitään annettavaa? Ei läheisyyttä, ei kehuja, se vaan istuisi tuolilla sanomatta mitään. Ei kukaan valitse sellaista kumppania itselleen, joka ei anna mitään itselle. Ei kukaan. Ap

Vierailija
32/45 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:20"]

En osaa neuvoa. Olen nainen ja haluaisin päästä eroon kiinnostuksestani miehiä kohtaan. Kaikki samanlaisia juoppoja kuitenkin, mutta silti aina vain ihastun uudelleen.

[/quote]

Toi on kyllä raskasta liiottelua. Ystäväpiirissäni ja työpaikallani alkoholia reilusti käyttäviä miehiä on todella vähän. Toisaalta jos etsit miehiä siltojen alta ja yösuojista niin....  

0 annosta alkoholia/3 kuukautta. Ehkä hillittyä maistelua sitten parin kuukauden päästä lomalla. 41v m

Vierailija
33/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:06"]

Jos et ole naisten mieleen ja haluat naisen, niin mitäpä jos kehittäisit itseäsi hieman siihen suuntaan, että olisit enemmän naisten mieleen? Hyvä hygienia, fysiikan kehittäminen, ulkonäköön panostaminen, vuorovaikutustaitojen harjoittelu, sosiaalisten kontaktien lisääminen esim. harrastuksilla jne. Mistä se kenkä nyt puristaakaan. Kyllä naisetkin näkevät vaivaa viehättääkseen miehiä. Miksi oletat, että asiat on tuomittu olemaan noin etkä voi asioille mitään? 

[/quote]

En vain pidä ajatuksesta, että minun pitäisi muuttua lähes kokonaan vain siksi, että saisin naisen. Eikä nykyään suhteet kestä muutenkaan niin kohta pitäisi olla jo etsimässä uutta naista. Ap
[/quote]
Eikä nykyään suhteet kestä Muutenkaan??? Huomaa kyllä ettet ole ollut suhteessa. Mitä helvettiä. Jos suhde on enimmäkseen hyvä, niin ei siitä helposti lähdetä. Nimim. ystävien suhteita seurannut.
Pelimiehet ja naiset on sitten erikseen. Sekä mä, joka kiinnostun aina vaikeista tapauksista. :D

Vierailija
34/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:28"]

Siis mitä: olet siinä tilanteessa, että kumppanin saaminen on täysi mahdottomuus? Miten niin?

[/quote]

No en yksinkertaisesti ole naisten mieleen. Ap

[/quote]

Ei sun tarvitse olla kuin yhden naisen mieleen. Eivät naiset ole mikään monoliitti, joilla kaikilla on sama maku. Itse ainakin kiinnitän huomiota nimenomaan henkiseen puoleen, eivätkä mieheni ole koskaan olleet mitään erityisiä adoniksia, mutta älykkäitä ja tunteellisia kyllä. Tajuan olevani ehkä vähemmistössä, mutta jos ei työtä pelkää, ehkä joka 10. nainen on ihan mahdollinen poka. Eikä se aina ole naisellakaan ulkonäöstä kiinni, esim minua on sanottu usein hyvännäköiseksi (vaikka tissejä ei juuri olekaan), mutta se ei tarkoita automaattisesti, että minulle olisi miehessä tärkeää ulkonäkö.

Naisia kannattaa lähestyä projektina: kätesi tulee ehkä uppoamaan paskaan monta kertaa ennen kuin se oma kulta löytyy, mutta se on sitten sen väärti.

[/quote]

En jaksa etsiä sitä yhtä ja oikeaa. Hirveä homma ja en halua sotkea käsiäni paskaan. Onpa sitten hauskaa aloittaa sama paska alusta jos suhde ei olekaan kestävä. Naisille pariutuminen on niin paljon helpompaa kuin miehille. Ap
[/quote]
Okei, jos sä et haluu tota tehdä, niin sit sulla ei olekaan mitään mahiksia....
Sun ajattelus ei kyllä oo logiikkaa. Nimittäin 'sen oikean' kanssa suhde kyllä kestää, väliaikasten tyyppien ei. 22v. ja tulee julistaan tänne että rakkautta ei oo olemassa. Huoh.
Kannattaa ladata tinderi ja pyyhkiä koko ajan naisia vasemmalle. Yllättävän terapeuttista. Teen sitä siis miehille. :D

Vierailija
35/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:06"] Jos et ole naisten mieleen ja haluat naisen, niin mitäpä jos kehittäisit itseäsi hieman siihen suuntaan, että olisit enemmän naisten mieleen? Hyvä hygienia, fysiikan kehittäminen, ulkonäköön panostaminen, vuorovaikutustaitojen harjoittelu, sosiaalisten kontaktien lisääminen esim. harrastuksilla jne. Mistä se kenkä nyt puristaakaan. Kyllä naisetkin näkevät vaivaa viehättääkseen miehiä. Miksi oletat, että asiat on tuomittu olemaan noin etkä voi asioille mitään?  [/quote] En vain pidä ajatuksesta, että minun pitäisi muuttua lähes kokonaan vain siksi, että saisin naisen. Eikä nykyään suhteet kestä muutenkaan niin kohta pitäisi olla jo etsimässä uutta naista. Ap [/quote] Eikä nykyään suhteet kestä Muutenkaan??? Huomaa kyllä ettet ole ollut suhteessa. Mitä helvettiä. Jos suhde on enimmäkseen hyvä, niin ei siitä helposti lähdetä. Nimim. ystävien suhteita seurannut. Pelimiehet ja naiset on sitten erikseen. Sekä mä, joka kiinnostun aina vaikeista tapauksista. :D

[/quote]

Tajuat kai, että itse juuri kommentillasi todistat sem suhteiden kestämättömyyden?

Kyllä kestäviäkin suhteitä on ja heille nostan olematonta hattuani korkealle. Tuntuu siltä, että ihmiset eroavat toisistaan, koska se toinen muuttuu tylsäksi. Käyko mielessä, että kaikki muuttuu jossain vaiheessa tylsäksi? Miksi sen parisuhteen edes olisi oltava niin huikean jännää? Itselleni ainakin riittäisi kun olisi vaan joku jonka kanssa jakaa sitä tylsääkin tylsempää arkea. Ap

Vierailija
36/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:28"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:41"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:28"] Siis mitä: olet siinä tilanteessa, että kumppanin saaminen on täysi mahdottomuus? Miten niin? [/quote] No en yksinkertaisesti ole naisten mieleen. Ap [/quote]   Ei sun tarvitse olla kuin yhden naisen mieleen. Eivät naiset ole mikään monoliitti, joilla kaikilla on sama maku. Itse ainakin kiinnitän huomiota nimenomaan henkiseen puoleen, eivätkä mieheni ole koskaan olleet mitään erityisiä adoniksia, mutta älykkäitä ja tunteellisia kyllä. Tajuan olevani ehkä vähemmistössä, mutta jos ei työtä pelkää, ehkä joka 10. nainen on ihan mahdollinen poka. Eikä se aina ole naisellakaan ulkonäöstä kiinni, esim minua on sanottu usein hyvännäköiseksi (vaikka tissejä ei juuri olekaan), mutta se ei tarkoita automaattisesti, että minulle olisi miehessä tärkeää ulkonäkö. Naisia kannattaa lähestyä projektina: kätesi tulee ehkä uppoamaan paskaan monta kertaa ennen kuin se oma kulta löytyy, mutta se on sitten sen väärti. [/quote] En jaksa etsiä sitä yhtä ja oikeaa. Hirveä homma ja en halua sotkea käsiäni paskaan. Onpa sitten hauskaa aloittaa sama paska alusta jos suhde ei olekaan kestävä. Naisille pariutuminen on niin paljon helpompaa kuin miehille. Ap [/quote] Okei, jos sä et haluu tota tehdä, niin sit sulla ei olekaan mitään mahiksia.... Sun ajattelus ei kyllä oo logiikkaa. Nimittäin 'sen oikean' kanssa suhde kyllä kestää, väliaikasten tyyppien ei. 22v. ja tulee julistaan tänne että rakkautta ei oo olemassa. Huoh. Kannattaa ladata tinderi ja pyyhkiä koko ajan naisia vasemmalle. Yllättävän terapeuttista. Teen sitä siis miehille. :D

[/quote]

No en todellakaan halua alkaa väkisin etsimään ketään. Tulkoon se oikea vastaan sitten joskus jos tuuri käy. Se on ihan älytön työ minkä minä joudun tekemään sen kumppanin löytämiseksi. Mielestäni kestävän suhteen saa vain siten, että kykenee sopeutumaan siihen elämään sen toisen kanssa. Valitettavan moni ei vaivaudu siihen ja hankkii uuden kumppanin, ja uuden, ja uuden...

En usko mihinkään "rakkauteen", koska itse en tunne sellaista tunnetta ketään kohtaan. Minä vain välitän joistain ihmisistä ja pidän heitä tärkeänä itselleni, mutta en kyllä lähtisi sitä miksikään maagiseksi rakkaudeksi kutsumaan. Sitä en väitä, että minkäänlaista rakkautta ei muka olisi olemassa, mutta kyllä se aika harvinaista on, että kaksi ihmistä elää koko elämänsä yhdessä. Valitan sitä, että olen kova yleistämään, mutta yrittäkää lukea kommenttejani sen mukaan. Ap

Vierailija
37/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:03"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:46"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Pahimpia ulkonäkösäätäjiä ja vaativia on just sellaiset rumat miehet, joilla jotain mt-ongelmaa tai muuta omaan itseen liittyvää tyytymättömyyttä. Heille naisen pitää olla joku upea otus.

[/quote]

Johtunee tarpeesta todistaa itselleen ja muille, että saa upean kumppanin. Itsetunnon pönkitystä ihan kuin joillain naisilla monien miesten kanssa makaaminen. Ap

[/quote]

Jätä tuommoinen joutava todistelu ja keskity osoittamaan mahdolliselle naisellesi, ettei hänen tarvitse tuntea rinnallasi itseään miksikään itsetuntoa pönkkääväksi kävelykepiksi.

M40

[/quote]

Oman itsetuntoni pönkittämiseksi riittäisi melkein nainen kuin nainen. Tottakai minullakin on se tietty kuva siitä unelmanaisestani, mutta tiedän etten sellaista saa kuin uskomattomalla tuurilla. Toki olen valmis joustamaan paljonkin "vaatimuksistani", mutta epäilen, että naiset eivät ota minua siltikään. Ap

Vierailija
38/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ennen tätä kommenttia olisin sulle jonku suonut, mut nyt toivon että pysyt yksin. Ainakin olet realisti ja tiedät itsekin ettei sun kannata pariutua.

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
39/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Johtunee tarpeesta todistaa itselleen ja muille, että saa upean kumppanin. Itsetunnon pönkitystä ihan kuin joillain naisilla monien miesten kanssa makaaminen. Ap

[/quote]

Jätä tuommoinen joutava todistelu ja keskity osoittamaan mahdolliselle naisellesi, ettei hänen tarvitse tuntea rinnallasi itseään miksikään itsetuntoa pönkkääväksi kävelykepiksi.

M40

Vierailija
40/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan