Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännitätkö sellasita ihmistä jota et arvosta yhtään tai joka ei

Vierailija
02.01.2015 |

aiheuta sinussa minkäänlaisia tunteita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivisia tunteita siis

Vierailija
2/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:49"]positiivisia tunteita siis
[/quote]eiku päin vastoin. Niitä joille haluaisin olla edukseni, jännitän eniten :D eli sabotoin itseni niin että en varmasti saa siitä ihmisestä itselleni läheistä :\

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jännitä ketään. Vielä vähemmän niitä kenen mielipiteillä ei ole yhtään väliä. Mitä vähemmän pidän jostain ihmisestä, sen itsevarmempi hänen edessään olen.

Vierailija
4/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan hyvinkin jännittää sellaista ihmistä, josta en erityisesti pidä. Eli jännittynyt käytös ei johdu välttämättä siitä, että toinen on ihastunut sinuun.

Joidenkin ihmisten seurassa voi olla vaivautunut tai jännittynyt olo täysin riippumatta siitä millaisia tunteita tämä herättää positiivisuus-negatiivisuusakselilla. Tai no, jos oikein tykkää toisesta ja viihtyy tämän seurassa, on todennäköisesti hyvinkin rento olo.

Vierailija
5/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jännitä ihmisiä, en niitä joita arvostan enkä niitä joita en arvosta, en tuttuja enkä tuntemattomia. Mutta olenkin luonteeltani aivan superrauhallinen.

Vierailija
6/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän. Vihaan mieheni veljeä, ja aina nähdessäni hänet (mitä yritämme kummatkin vältellä) minua alkaa jännittää ja haluan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme