Robert Downey Jr. on niiin ihana,mutta
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:50"]Moni antais sille varmaan pakit ku se on nii lyhyt. :D alle 185cm mies kun ei av-raadin mukaan ole mies ollenkaan ja sellaista ei kukaan huoli. :D
[/quote]
Miten pitkä sill..se on?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:50"]Moni antais sille varmaan pakit ku se on nii lyhyt. :D alle 185cm mies kun ei av-raadin mukaan ole mies ollenkaan ja sellaista ei kukaan huoli. :D
[/quote]
Miten pitkä sill..se on?
[/quote]
Jostain luin että tyypillä on pituutta hurjat 173cm. Eli lyhyehkö.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:48"]se on naimisissa ja muuta tyhmää.
[/quote]
Muutenhan olisit jo iskenyt sen itsellesi?
Rakastan lyhyitä miehiä! Olis se mua kumminki yli 10 senttii pitempi. Ihana...toivottavasti nään jotain kivaa unta...Love him! Kertokaa terkkuja!
Uh on kyllä niin komea mies. Harmi vaann että on mun vanhempien ikäinen. Ja eipä mua häiritse sen vaimo ja kaksi poikaa, sillä olen sen verran realisti, että ymmärrän, etten varmaan koskaan des tapaa häntä. Tämä ei edes liity ikääni (14w)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:48"]se on naimisissa ja muuta tyhmää. [/quote] Muutenhan olisit jo iskenyt sen itsellesi?
[/quote]
Todellakin! Kertokaas mulle että missäs se asuu? Usassa juu, mutta missä siellä? Jos joku avlainen asuis sen naapurissa?
Mites vanha se sitten on? En oo kauheesti googletellu. Mikä tietoa lisää, se tuskaa lisää...no ei ehkä ihan aina.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:50"]Moni antais sille varmaan pakit ku se on nii lyhyt. :D alle 185cm mies kun ei av-raadin mukaan ole mies ollenkaan ja sellaista ei kukaan huoli. :D
[/quote]
Miten pitkä sill..se on?
[/quote]
Jostain luin että tyypillä on pituutta hurjat 173cm. Eli lyhyehkö.
[/quote]
Kyllä vain Robert Downey Jr. on 173cm pitkä, mut kyllä mä sen ottaisin iha millon vaa vierelleni! On se vaa niin perkeleen hottis!! ♡
Komea, seksikäs ja mikä ääni.......oon sulaa vahaa Ironman-leffoja kattoessa. :P
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:01"]Mites vanha se sitten on? En oo kauheesti googletellu. Mikä tietoa lisää, se tuskaa lisää...no ei ehkä ihan aina.
[/quote]
Syntyny -65.
http://m.imdb.com/name/nm0000375/
Tuolta löytyy tietoa ja kuvia! ;)
Oiii ihana! Kiitos! Ihana, ihana, ihana, pyörryn.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:48"]se on naimisissa ja muuta tyhmää. [/quote] Muutenhan olisit jo iskenyt sen itsellesi?
[/quote]
Todellakin! Kertokaas mulle että missäs se asuu? Usassa juu, mutta missä siellä? Jos joku avlainen asuis sen naapurissa?
[/quote]malibu beachillä
Sinne siis! Kirjotan sit sieltä avlle! Saatta kyl mennä muutama vuosi ennenkuin on tarpeeksi rahaa matkaan. Joten kärsivällisyyttä..mut siis IIIH!
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 02:14"]
Sinne siis! Kirjotan sit sieltä avlle! Saatta kyl mennä muutama vuosi ennenkuin on tarpeeksi rahaa matkaan. Joten kärsivällisyyttä..mut siis IIIH!
[/quote]
Joo, ja siinä ajassahan kerkee tapahtumaan vaikka mitä...myös Malibu Beachillä.
Moni antais sille varmaan pakit ku se on nii lyhyt. :D alle 185cm mies kun ei av-raadin mukaan ole mies ollenkaan ja sellaista ei kukaan huoli. :D