Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi pestä kasvot vain pelkillä vanulapuilla tms?

Vierailija
02.01.2015 |

Yäk!!!

Musta itsestäni on ihana pestä kasvot kunnolla pesuaineella ja vedellä. Nin että kasvot kastuvat kunnolla. Ihanan puhdas ja raikas olo tulee.

Joitakin kertoja oon pyyhkässyt meikit pois pelkillä vauvan kosteuspyyhkeillä, niin ei niistä yhtä puhdistunutta oloa tuu. Silloin tällöin menettelee, mutta ei kyllä joka päivä. :-/

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, mä pesen käsisaippualla :)

Vierailija
2/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Hätätapauksissa ja kiireessä vanulaput toimii mutta kyllä se kunnon pesu suihkussa on paras:)

Ehkä nuo vanulaput toimii sellaisilla jotka eivät meikkaa/meikkaavat todella kevyesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
4/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen vedellä ja sillä shampoolla mikä suihkussa valuu naaman yli.

Vierailija
5/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:53"]

Mä pesen vedellä ja sillä shampoolla mikä suihkussa valuu naaman yli.

[/quote]

Just sama. Mitään muuta en teekään koko naamalle. Joskus mustien silmänympäryksien peittovoidetta ja ripsiväriä laitan ja hinkutan sen sitten pois siinä hiuksia pestessä.

Vierailija
6/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ennen mahdollisimman hellävaraisia puhdistusaineita, mutta vesipesu kuivatti silti kasvojen ihon ihan korpuksi. Nykyään pyyhin misellaarivedellä joka ilta, ja iho voi mainiosti. Kerran viikossa käytän kuorinta-ainetta.

Toki suihkussa menee vettä jonkin verran naamaankin, kun hiuksia pesee.

Vierailija
7/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin silmämeikin poistoaineella meikit silmistä pois, sitten puhdistusmaito, kevyt huuhtelu ja kasvovedellä viimeistely. Sitten kasvovoide ja silmänymärysvoide. Olen kosmetologiäitini aivopesemä. Tosin täytyy sanoa ettei ole ryppyjäkään vaikka olen yli 40. Iho on kuulas ja kaunis.

Vierailija
8/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen puhdistus geelillä sitten silmämeikinpuhdistus aineella ja lopuksi kasvovedellä. Meikkaan kevyesti.

Vierailija
9/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho voi olla niin herkkä, ettei se kestä jatkuvaa vesipesua. Löysin voidemaiset liinalla pyyhittävät puhdistusaineet ja talviaika on nyt paljon siedettävämpää.

Vierailija
10/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva iho, en meikkaa, kosteusvoidettat vain. Vältän turhaa vesipesua.

Vierailija
11/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin miten jotkut pystyy pestä naamansa sellaisella maitopohjaisella puhdistusaineella. Mulla se vaan levittää meikit ja jättää meikkivoidejäämiä naamaan.

Vierailija
12/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen naaman aina aamuisin vedellä ja puhdistusaineella. Illalla kasvojen kastelu tuntuu inhottavalta, ja silloin putsaan ihon vaan puhdistusliinalla. Iho myös pysyy näin paljon parempana talviaikaan.

Vierailija
13/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko sanoa, että henk.koht suosikki on kasvojenpuhdistusaineet, jotka vaahtoavat!

Vierailija
14/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:27"]Mun on pakko sanoa, että henk.koht suosikki on kasvojenpuhdistusaineet, jotka vaahtoavat!
[/quote]
Niin munkin. Ainoastaan sellaisilla tulee tarpeeksi freeshi olo. Ja kuorivat on myös hyviä. Ap

Vierailija
15/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:04"]

Sama täällä! Hätätapauksissa ja kiireessä vanulaput toimii mutta kyllä se kunnon pesu suihkussa on paras:) Ehkä nuo vanulaput toimii sellaisilla jotka eivät meikkaa/meikkaavat todella kevyesti.

[/quote]

En meikkaa koskaan ja ei todellakaan toimisi mitkään vanulaput. Pakko saada se raikas tunne naamalle aamuin illoin vedellä ja puhdistusaineella. Mulla vielä rasvottuu iho todella nopeasti, yönkin jälkeen sellainen inhottava "kalvo" rasvasta naamalla, niin pakko se on saada kunnolla pois. Ja mun silmät tarvitsee myös piristyksen, vähän huljutan kylmempää vettä, niin johan herää.

Vierailija
16/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:27"]Mun on pakko sanoa, että henk.koht suosikki on kasvojenpuhdistusaineet, jotka vaahtoavat! [/quote] Niin munkin. Ainoastaan sellaisilla tulee tarpeeksi freeshi olo. Ja kuorivat on myös hyviä. Ap

[/quote]

Ihoja on erilaisia. Tuolla rutiinilla voisin kuvitella itselleni kuivuudesta halkeilevat poskipäät ja ärtymisestä johtuvat tulehtuneet näpyt.

Voidepesu x2 ja apuna puhditusliina on oikeasti aika tehokas kombo.

Vierailija
17/17 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:25"]

Mä mietin miten jotkut pystyy pestä naamansa sellaisella maitopohjaisella puhdistusaineella. Mulla se vaan levittää meikit ja jättää meikkivoidejäämiä naamaan.

[/quote]

Heh, tarkoitat varmaan puhdistusmaitoa. Maitopohjainen viittaa siihen että sisältäisi maitoa ja ko. tuotteethan eivät sitä sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä