Oletko ns. positiivisesti kateellinen jollekin/jostakin?
Tarkoitan sitä, että et toivo kohteelle mitään pahaa vaan että olet iloinen asiasta/ihmisen puolesta ja haluaisit olla itse samanlainen?
Itse esim. olen kade kaverilleni, jolla on maalla talo ja kasvattaa vaikka mitä itse. Itselläni tämä ei olisi monestakaan syystä mahdollsista, eikä vähiten siksi, että olen ihan liian laiska moiseen. Mutta ihana, että hän saa asua rakastamassaan paikassa.
Kommentit (5)
En. Pidän vilpittömästi omaa elämääni parempana kuin ystävieni.
Joo no kello on neljä joten ei kannata kauheasti vastauksia odottaa :D Mä olen kateellinen ystäväni korkeasta työmoraalista ja ahkeruudesta.
Jos käytän lempiväriäni vaatteissani, minulta katoaa väri kasvoista. Huokailen ihastuneena aina kun näen jonkun jolla on tuota lempiväriäni ja se sopii kantajalleen, ihanaa että olemme erilaisia niin edes jotkut voivat sitä käyttää <3
Olen myös kateellinen niille jotka osaavat laulaa, itsellä ei minkäänlaista sävelkorvaa. Tosin taidan nauttia enemmän musiikin ja laulun kuuntelusta kuin teosta.
Sommittelutaidosta olen vähän enemmänkin kateellinen, sitä haluaisin oikeastikin osata myös itse. Mutta jälleen kerran, maailma olisi helvetin ruma paikka jos erilaisia ihmisiä ei olisi, enkä osaisi päättää mitä tyylisuuntaa haluaisin edustaa jos minulla tuo sommittelutaito olisi. Tosin Picassohan sanoi että itseään ei saa kopioida, jos en ihan väärin muista.
Ja kun nyt katson kelloa ja olen yrittänyt korjata kirjoitusvirheeni olen kateellinen kaikille niille jotka ovat sikeässä unessa tähän aikaan.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 04:52"]Joo no kello on neljä joten ei kannata kauheasti vastauksia odottaa :D Mä olen kateellinen ystäväni korkeasta työmoraalista ja ahkeruudesta.
[/quote]nii muta ap onki laittanut viestin eilen.
Tää ketju jäi lyhyeksi :D ylläri!!