Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köyhät ihailee bloggareita jne.?

Vierailija
01.01.2015 |

Olen tässä vasta pari kuukautta seuraillut tätä palstaa, mutta yksi asia selkeiden provojen lisäksi ihmetyttää yli muiden. Minkätakia selkeästi köyhät ihailevat toisten selkeästi köyhien jorinoita jostain turhanpäiväisestä krääsästä, räteistä, laukuista yms.? Onko tämä sitä samaa porukkaa, minkä takia tv:stä tulee ostos-TV:tä, yöchattia yms. totaaliroskaa? 

Jotenkin ahdistaa ajatus, että tässä yhteiskunnassa olisi niin paljon mitään aikaansaamattomia luusereita, joille pitää lapioida rahaa verojen muodossa. Ja sitten kun lukee, millaisilla korteilla tämä porukka oikeasti pelaa, tulee syvä epätoivon tunne. Kouluttautuneet keskituloiset eivät mitenkään pysty elättämään tätä roskasakkia, eikä meidän pitäisikään joutua.

Tuntuu turhauttavalta. Olen ruvennut katukuvassakin tätä myöten ruvennut kiinnittämään enemmän huomiota nuoriin aikuisiin (18 - 25), jotka selkeästi eivät tule elämässään koskaan saavuttamaan omavaraisuutta. Päämielenkiinto tuntuu pyörivän tennarit jalassa kahvin jonottamisessa ja muussa valkoisen köyhällistön turhuudessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä joitain kuukausia seuraillut avpalstaa ja havainnut täällä tehtävän outoja yleistyksiä.

Vierailija
2/4 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:51"]Olen tässä joitain kuukausia seuraillut avpalstaa ja havainnut täällä tehtävän outoja yleistyksiä.
[/quote]Oikeesti? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enistäänkin #3 ei ole AP. 

No mutta minkälaiset ihmiset sitten mielestäsi seuraavat ja katsovat ylöspäin näitä bloggareita? Ja tarkoitan nyt nimenomaan täällä useasti viitattuja "lifestyle" bloggareita, jotka esittelevät jotain koriste-esineitään tai asusteitaan. Ymmärrän kyllä, että ihmiset seuraavat suurten (kotimaistenkin) lehtien sivuilla bloggaavia oman alansa asiantuntijoita, mutta ei näistä kukaan ole lähelläkään moista asemaa, eikä koskaan varmasti tule olemaankaan. 

Näistä höpökirjoittajista osa on varmasti jonkun firman luomia mainoshahmoja viraalimainontaan, mutta osa näistä varmasti kirjoittelee ihan itsenäisesti. Eikä siinä mitään, en vain kertakaikkiaan ymmärrä, mitä kiinnostavaa niissä jorinoissa voisi olla.

Vierailija
4/4 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

avauksesi menee yki hilseen yli 90 prossalla tän palstan lukijoista mutta komppaan aloitustustasi. Sivistynyttä yhteiskuntaa ei ole enää olemassakaan eikä haluta olevankaan. On hypetys, napanöyhdän kaivuu ja mölinä yhteiskunta.