alapään sheivaaminen raskaana ollessa
Eli miten olette pitäneet alapään karvat kurissa raskausaikana vai annatteko rehottaa ? Alkaa olla masu on sen verran iso, että eihän tässä taivu saati nää sinne ! Mies tarjoutui jo auttamaan, mutta mielestäni se voisi olla vähän outoa...
Kommentit (19)
Sokerointi? Olen käynyt 10 vuotta, raskaana tai en. Nyt odotan kolmatta ja seuraava aika kahden viikon päästä. Tulos kestää 6 vkoa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:40"]Sen on niin monesti tehny että näkemättä onnistui :D
[/quote]Miten ihmeessä ? :D Tuntuu tosi vaikeelta, kun ei näe. Pitäisiköhän yrittää peilin kanssa...? Ap
Kyllä tuo näkemättä onnistui,myös mies auttoi ihan viimeisilläni ollessa koska masu oli jo niin alhalla että ei kunnolla yltänyt itse :D Jos tuntuu ettei näkemättä onnistu niin ota peili kaveriksi ;)
Ok, kiitos . :). Kokeilen varmaan peilin kanssa ensin. Ap
Mä käytän peiliä apuna, tai siis tarkistelen siitä välillä, viimeks eilen kyllä just sain verta aikaiseksi kun ihan sokkona vedin..
Mihin sheivaamisessa peiliä tarvitaan? Kai sieltä nyt sormilla tunnistaa missä on vielä karvaa.
Miten ihmeessä sheivaatte?! Kauhea jälki jää!!! Rumempi kuin karvat. Sokeri niin paljon parempi. Ei sänkeä ja sileä iho.
Onnistui näkemättä ilman ongelmia.
Kyllä se onnistui näkemättäkin. Sheivasin kerran viikossa.
Miten te pystytte sheivaamaan? Mulle tulee punaisia näppyjä niin että sattuu ja kutisee viikon sen jälkeen. Sokerointi on ihan jees mut sänkeä pukkaa parin viikon päästä ja bikinirajaan parissa päivässä. Pitäisi kasvattaa kunnon puskat 2kk niin sokeroimalla pysyisi pidempään sileänä.
Mulla mies sheivasi loppuvaiheessa, kun halusin olla lääkäreiden edessä karvaton, mut en kerta kaikkiaan enää itse taipunut. Saattaahan se kuulostaa jotenkin perverssiltä, et mies tekee sen, mut meillä mies ainakin vaan ihan tykkäs kun annoin sille vapaat kädet sen suhteen paljonko karvoja jää.. Ei pidä ottaa asioita liian vakavasti! :D
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:26"]Mulla mies sheivasi loppuvaiheessa, kun halusin olla lääkäreiden edessä karvaton, mut en kerta kaikkiaan enää itse taipunut. Saattaahan se kuulostaa jotenkin perverssiltä, et mies tekee sen, mut meillä mies ainakin vaan ihan tykkäs kun annoin sille vapaat kädet sen suhteen paljonko karvoja jää.. Ei pidä ottaa asioita liian vakavasti! :D
[/quote]
Hyi helvetti. En sheivaisi mieheni palli- tai perskarvoja mistään hinnasta, minusta tuo on siihen verrattavissa. Kaikkia asioita ei tarvitse kumppanin kanssa jakaa.
Peilin kanssa. Ripustan peilin johonkin ja sit vaan kintut levälleen sen eteen :D yritin ilman ja eiköhän verta lorissut, hupsis.
Posliinina olen koko ajan ja peilin avulla tosiaan onnistuu! :
Pakko sheivata, jos mies vaatii sitä. Näin se vaan menee.
Ei varmaankaan kannata ihan sokkona vedellä sheiverillä. Voi saada pahan haavan aikaiseksi.. Jos mies kerran tarjoutui auttamaan, niin mikset ota apua vastaan? On se sen alapään ennenkin nähnyt.
Mies on jo ennen raskautta ajellut perskarvojani, joten kynnys pyytää häntä ajelemaan etupuoleltakin ei ollut kovin korkea. Tarkempaa jälkeä saa aikaiseksi kuin mihin minä pystyn eikä tarvitse itse koukkia ja koittaa taipua.
Olen luovuttanut jo aikaa sitten, viime kerta oli niin tukala, kun maha tiellä. Olen aina epiloinut, ja se ei kyllä onnistu sokkona. Huonosti kädetkin nyt ulottuvat.
Mulla oli niin iso maha etten taipunut enää sheivaamaan niin keksin teipata partahöylän käsienpesualtaan kulmaan ja nylkytin sitä vasten.
Sen on niin monesti tehny että näkemättä onnistui :D