Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähivanhemmat,

Vierailija
01.01.2015 |

Miten kestätte etävanhemman eri kasvatustyylin jne? Ja sen, onko lapsi varmasti turvassa?

Lapsi isällään ja innoissaan viestitti, että oli ampunut itse raketin eilen. :(.mitään ei ollut sattunut mutta en itse koskaan antaisi. En tiedä millainen raketti oli, kysyn tarkemmin kun lapsi tulee kotiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niinkuin vaan kestettävä, muuta vaihtoehtoa ei ole.

Vierailija
2/4 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ex:n kanssa aika samanlaiset kasvatusperiaatteet. Vaikka avioliitto ei toiminut niin isänä hän on hyvä. Vähän boheemi, mutta kestän sen. Arvostan häntä isänä ja ihmisenä edelleen. En olis tehnyt lapsia hulttiolle. Lapset kannattaa tehdä miehellä joka olis myös hyvä ex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:21"]

Meillä on ex:n kanssa aika samanlaiset kasvatusperiaatteet. Vaikka avioliitto ei toiminut niin isänä hän on hyvä. Vähän boheemi, mutta kestän sen. Arvostan häntä isänä ja ihmisenä edelleen. En olis tehnyt lapsia hulttiolle. Lapset kannattaa tehdä miehellä joka olis myös hyvä ex.

[/quote]

no nythän tulee hyviä neuvoja. Älkää antako pimppinne kostua joka miehenpuolikkaalle.

Vierailija
4/4 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä joistakin asioista on ihan pakko sopia yhdessä. Esimerkiksi näistä, että saako alaikäisellä olla hallussa alkoholia, tupakkaa, ilotulitteita tms K-18 kamaa... Jos meillä etä antaisi LASTEN ampua raketteja, ottaisin lastenvalvojaan yhteyttä, ellei ex itse tajuaisi tyhmyyttään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi