Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne uudenvuoden lupauksesi!

Vierailija
31.12.2014 |

En ainakaan etusivulla nähnyt tälläistä ketju, eli kerro tähän uudenvuoden lupauksesi! On suurempi todennäköisyys pitää lupaus, jos sen sanoo ääneen, eli kirjoittakaa tänne!

Omani on pitää parempaa huolta itsestäni fyysisesti ja henkisesti; syödä enemmän kotona tehtyä oikeaa ruokaa (vähemmän välipaloja ja leipää illalliseksi), liikkua enemmän ja monipuolisemmin, sekä oppia sanomaan ei ennen kuin olen burnoutin partaalla. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee konkreettinen lupaus, noi on liian epämääräisiä. Kuinka monta kertaa viikossa siis liikut? Mitä lajeja harrastat? Kuinka usein syöt kunnon ruokaa? Tavoitteen pitää olla selkeä, amiga!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:24"]

Tee konkreettinen lupaus, noi on liian epämääräisiä. Kuinka monta kertaa viikossa siis liikut? Mitä lajeja harrastat? Kuinka usein syöt kunnon ruokaa? Tavoitteen pitää olla selkeä, amiga!

[/quote]

:'D

Liikun 4 kertaa viikossa, joista yksi on ainakin kehonhuoltoa eli esim joogaa. Kolmesta kerrasta sitten kaksi salia ja yksi juoksua tai toisinpäin. 

Syön kunnon ruokaa AINAKIN kerran päivässä, joko lounas ja sitten kevyempi illallinen tai kevyt lounas ja kunnon illallinen. Salaatti esim tuo kevyempi vaihtoehto mutta toisella aterialla sitten liha/kana, riisi/pasta ja salaatti. 

Nyt kerro sun!

Vierailija
4/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa, ap! Hienoa että muutat noin sun elämää, tulet olemaan tyytyväinen itseesi.

Mulla on vähän vaatimaton, olen sokerilakossa tammikuun. Tuli syötyä liikaa karkkia ja muuta shontaa jouluna.

3

Vierailija
5/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 10kg. Katson oikeasti mitä syön. Yritän pitää itsestäni huolta, vaikka se tuntuu tyhmältä eikä motivaatiota tunnu olevan. Nyt kun saan apuakin. En oksenna, vaikka söisin liikaa. Käyn ainakin kolmessa jumpassa ja aloitan salilla käymisen uudelleen. Jatkan aamulenkkejä. Yritän opetella pitämään elämästäni.

Vierailija
6/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:48"]

Hyvältä kuulostaa, ap! Hienoa että muutat noin sun elämää, tulet olemaan tyytyväinen itseesi.

Mulla on vähän vaatimaton, olen sokerilakossa tammikuun. Tuli syötyä liikaa karkkia ja muuta shontaa jouluna.

3

[/quote]

No ei ole kevyt lupaus, mä en ole koskaan ollut noin pitkään sokerilakossa. Enkä aio yritäkään koska en halua epäonnistua. Kyllä joka ilta pitää saada ruuan jälkeen pala tai kaksi suklaata. 

Vierailija
7/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:50"]

Laihduin 10kg. Katson oikeasti mitä syön. Yritän pitää itsestäni huolta, vaikka se tuntuu tyhmältä eikä motivaatiota tunnu olevan. Nyt kun saan apuakin. En oksenna, vaikka söisin liikaa. Käyn ainakin kolmessa jumpassa ja aloitan salilla käymisen uudelleen. Jatkan aamulenkkejä. Yritän opetella pitämään elämästäni.

[/quote]

Miks sitten meinaat alkaa pitää itsestäsi huolta jos motivaatiota ei ole? Onhan sulla joku syy jos kerta edes ajattelet pitää huolta? Yritä edes vähän aikaa, varmasti tulee parempi olo ja se motivoi jatkamaan! Pieniä askelia, ei tarvitse suunnitella koko loppuelämää kerralla!