Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PSORIAATIKOT lukekaa

Vierailija
31.12.2014 |

Olen sairastanut päänähahan psoriasista vuosia. Psori on levinnyt jo kasvoihinkin viime aikoina.

Etsin netistä jotain apua ja löysin Exorex-voiteen sekä Alphosyne-shampoon. Tilasin Amazonista yhteensä alle kolmellakympillä toimituskuluineen. Jo parissa päivässä totesin, että tuotteet toimivat todellakin.

Jos kärsit samanlaisista vaivoista, älä epäile kokeilla. Toistaiseksi olen itse erittäin tyytyväinen. Toimivat vieläpä nopeasti, ei tarvitse kuukausia odotella.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologisia lääkkeitä ja sytostaatteja! Melko hurjat keinot sairauteen, joka on elimistön hätähuuto. Stressi pois, vitamiinit, sinkki ja hyvät öljyt ruokavalioon. 

Mikä noissa ap:n mainitsemissa tuotteissa on vaikuttava aine?

Vierailija
2/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua auttaa biologinen lääke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minullekin kokeiltiin sytostaatteja ja biologisiakin. Molemmat nostivat maksa-arvoja ja jouduttiin lopettamaan, biologinen sentään tehosi sairauteen. Kortisonikaan ei sopinut, se turvotti koko kropan muutamassa päivässä. Nyt kokeillaan toista biologista, saas nähdä...Tosin iho-oireet minulla ovat aika lievät, pienet alueet päänahassa ja jalkapohjissa, kynnet sensijaan murenevat ja niveliä särkee melko lailla.

Vierailija
4/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kokemuksesi Ducray:n kertyolP.S.O ja kelualDS shampoista? Olen käyttänyt näitä tilanteen mukaan ja siirtynyt välipesuissa pelkkään veteen. En ole nähnyt muita tuotteita meidän apteekissa.

Välillä pääni onkin hyvin rauhallinen, rasvoittuminen on vähentynyt, hilselaattoja ei ole ja irtohilsettäkään ei ehdi ropisemaan kovin paljoa. Päänahan punoituksesta en ole kokonaan päässyt.

Vierailija
5/12 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan itsellä tätä olleen vuodesta 2011, lääkäri sanonut vain että käytä perusrasvoja! :D Rasvaaminen vain pahentaa, otsa kuivuu vielä aikaisempaakin nopeammin. Niin tosiaan päänahkani rauhoittu kertyolilla, vaikka vielä hieman hilseilee. Pahimmassa vaiheessa levisi hiljalleen otsaan ja lähes silmäluomiin asti, pelkäsin tosissani silmieni puolesta, kyse ei ollut enää kosmeettisesta viasta. Otsa kuivui taas syksyllä ja alue lähestyy taas kulmia, saan taas pelätä millä sen pysäytän. Käytävä uudestaan iholääkärillä, tällä kertaa sellaisella joka tietää asioista.

Vierailija
6/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth ardenin voide on kans tehokas

Vierailija
7/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaas syödä L. plantarum pöpöjä (10 mrd/päivä) ja D-vitamiinia (100 mcg) 6 viikkoa.

Vierailija
8/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:50"]

Kokeilkaas syödä L. plantarum pöpöjä (10 mrd/päivä) ja D-vitamiinia (100 mcg) 6 viikkoa.

[/quote]

Ei auttaneet, sytostaatti tehosi

Vierailija
9/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUlla toiminut todella hyvin Ceralan Plus -perusvoide. Sitä ennen kävin säännöllisesti valohoidoissa, nyt ei ole tarvinnut vuosiin käydä.

Vierailija
10/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 22:15"]

Biologisia lääkkeitä ja sytostaatteja! Melko hurjat keinot sairauteen, joka on elimistön hätähuuto. Stressi pois, vitamiinit, sinkki ja hyvät öljyt ruokavalioon. 

Mikä noissa ap:n mainitsemissa tuotteissa on vaikuttava aine?

[/quote]

Vitamiineja - myös sitä D:tä 100 microg, sinkkiä, magnesiumia, seleeniä ja oikeastaan kaikkea mahdollista + antioksidantteja + öljyjä sisäisesti ja ulkoisesti + viljat pois + eri ruoka-aineita, kuten tomaatti, peruna, sokeri alkoholi jne. pois, vuosien säätämisellä ja  kokemuksella = ei mitään vaikutusta, ihan yhtä kauheassa kunnossa on iho, söi mitä tahansa ja otti vitamiineja tai ei. Etelän aurinko on ainoa mikä auttaa, mutta siellä pitäisi olla koko ajan.

Vierailija
11/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 01:29"]

Minä muistan itsellä tätä olleen vuodesta 2011, lääkäri sanonut vain että käytä perusrasvoja! :D Rasvaaminen vain pahentaa, otsa kuivuu vielä aikaisempaakin nopeammin. Niin tosiaan päänahkani rauhoittu kertyolilla, vaikka vielä hieman hilseilee. Pahimmassa vaiheessa levisi hiljalleen otsaan ja lähes silmäluomiin asti, pelkäsin tosissani silmieni puolesta, kyse ei ollut enää kosmeettisesta viasta. Otsa kuivui taas syksyllä ja alue lähestyy taas kulmia, saan taas pelätä millä sen pysäytän. Käytävä uudestaan iholääkärillä, tällä kertaa sellaisella joka tietää asioista.

[/quote]

Kokeile kookosöljyä. Ei paranna, mutta parempi kuin apteekin rasvat, ainakin minulla.

Vierailija
12/12 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tietoa vaikuttavasta aineesta, löytynee googelista. Ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan