Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogeissa vuoden tärkeimmän postauksen aika!

Vierailija
31.12.2014 |

"Nyt on taas se aika vuodesta, kun kerään kuluneena vuonna käyttämistäni asuista 12 kollaasia ja te ihanat lukijat saatte päättää, missä asussa ja poseerauksessa olen näyttänyt kaikista upeimmalta, söpöimmältä tai ainakin paremmalta kuin muut. Muistakaa perustella valintanne eli miksi ja millä tavalla olen kaunis juuri tuossa asussa/meikissä/hiustyylissä!

Varmuuden vuoksi tein kollaaseja muutaman lisää, koska halusin erotella uimapuku-, bikini- sekä alusvaateposeeraukset omakseen. Niistäkin on tulossa kyselyäänestys ja kaikki vastanneet saavat 2 % alennuksen verkkokauppa X:stä koodilla IHANABLOGISTI2014. Onnea vastanneille! (Muistakaa perustelut!)"

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, niin totta! Esim. http://www.elle.fi/blogit/blond-rivets/my-style/favorite-looks-2014

"Onko sinulla jotain lempparia näistä asuista, joka olisi jäänyt erityisesti mieleen?"

Siis jääkö jollekin erityisesti mieleen, jonkun random-bloggarin asut? Hyvä, kun muistan, mitä vaatteita olen itse käyttänyt.

Vierailija
2/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kaikissa maailman kirjablogeissa, kulutuskritiikkiblogeissa, asiantuntijablogeissa ja leivontablogeissa on tällainen postaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa niin vitusti. Niin myöskin 10-osaiset yhteenvedot viime vuodesta. Muutama kuukausi kerrallaan postauksessa... Olen jo lukenut missä showroomilla olit juomassa ilmaista viinaa, en välitä lukea uudestaan - ei kiinnosta. Natalia Oona aloitti jo.

Vierailija
4/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itserakkaat bloggarit taas kaipaavat pönkitystä heiveröiseen egoonsa. säälittävää.

Vierailija
5/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 15:00"]

Kiinnostaa niin vitusti. Niin myöskin 10-osaiset yhteenvedot viime vuodesta. Muutama kuukausi kerrallaan postauksessa... Olen jo lukenut missä showroomilla olit juomassa ilmaista viinaa, en välitä lukea uudestaan - ei kiinnosta. Natalia Oona aloitti jo.

[/quote]

Juuri näin. Maailman tapahtumia on ihan kiinnostavaa kerrata ja muistella vuoden lopussa (varsinkin näin tapahtumarikkaana vuonna), mutta tuntuu huonolta vitsiltä, että joku rättibloggari kertaa lukijoilleen, mitä hänellä on missäkin kuussa ollut päällä. Ettei vain unohtuisi! 

Vierailija
6/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta ketjusta bongasin, Oma Koti Valkoinen ei yllättäen lähtenyt tuolle vuoden parhaat sisustukset linjalle.  http://omakotivalkoinen.casablogit.fi/lue/2014/12/bloggaajan-elamaa-life-behind-the-camera lyön vetoa että okv postaa sisustusäänestyksestä heti huomenna, sopulien sopuli ei voi jättää väliin. ;)

Vierailija
7/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:41"]Haha, niin totta! Esim. http://www.elle.fi/blogit/blond-rivets/my-style/favorite-looks-2014

"Onko sinulla jotain lempparia näistä asuista, joka olisi jäänyt erityisesti mieleen?"

Siis jääkö jollekin erityisesti mieleen, jonkun random-bloggarin asut? Hyvä, kun muistan, mitä vaatteita olen itse käyttänyt.
[/quote] No hei, mulle ainakin jäi mieleen yksi karmea vihreä pitsihaalari. Ja koominen lierihattu, joka päässä voi olla Kantsun Prisman stailein böönä.

Vierailija
8/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Blond Rivetsin kirjoituksen lukeneeni toivon, että yksi tulossa olevista uuden vuoden lupauksista olisi opetella kirjoittamaan.

Odotan muuten Mungon koostetta, johon on valittu vain 364 parasta asua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä