Voi mikä talo!!
miettikää, että joku oikeasti asuu tällaisessa talossa...! ihanaihanaihana.
http://www.etuovi.com/kohde/1138725?sc=M31226580&pos=4#.VKPF49KsXiA
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:12"]
Tässä on asuntokuplan tyyppiesimerkki. 10000€ m2. Tuolla hinnalla ei ole mitään realistista katetta. Itse rakensin pohjoissuomeen vastaavan kokoisen, hyvistä materiaaleista tehdyn talon. Talo sijaitsee 1,5km. Keskisuuren kuntakeskuksen keskustasta. Oma ranta suuren järven rannalla jne.. Neliöhinta alle 25% tuosta. Kaikki tuo erotus on todellisuudessa pumpattua ilmaa, joka voi tulla silmille hyvinkin nopeasti. Samahan se toisaalta on, jos omistaja on taloudellisesti riippumaton, mutta hyvin usein näitäkin lainoitetaan.
[/quote]
Eiköhän sijainti ole aika iso osa tekijä asunnon hinnassa?
[/quote]
On, mutta se juuri on se tekijä, joka on saanut idiootit maksamaan sen ilman niihin hintoihin.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:12"]
Tässä on asuntokuplan tyyppiesimerkki. 10000€ m2. Tuolla hinnalla ei ole mitään realistista katetta. Itse rakensin pohjoissuomeen vastaavan kokoisen, hyvistä materiaaleista tehdyn talon. Talo sijaitsee 1,5km. Keskisuuren kuntakeskuksen keskustasta. Oma ranta suuren järven rannalla jne.. Neliöhinta alle 25% tuosta. Kaikki tuo erotus on todellisuudessa pumpattua ilmaa, joka voi tulla silmille hyvinkin nopeasti. Samahan se toisaalta on, jos omistaja on taloudellisesti riippumaton, mutta hyvin usein näitäkin lainoitetaan.
[/quote]
[/quote]
Ei poista sitä tosiasiaa että ilmaa on hinnoissa.
[/quote]
Kyllä, ilmaa on hinnoissa. Mutta sillä ei ole merkitystä niin kauan kuin ihmiset ovat valmiita maksamaan mitä pyydetään. Asuminen vuokralla on tuolla seudulla niin kallista, että parempi on ostaa oma (tosin tuota nyt ei osta kuin miljonääri). Vuokra-asunnoissahan sitä vasta ilmaa nimittäin onkin.
Näyttää ulkoa joltain väestönsuojan sisäänkäynniltä ja sisältä laboratoriolta.
Merellisessä kusisaaressa kivat näkymät... sijainti sijainti, kusisaari.
Ööh, mun mielestä tuista on ihanuus kaukana.. Ulkoa punkkeri ja sisältä täysin persoonaton.. Niin surullista että joku joutuu tuollaisessa varttumaan
Ööö, hyi? Ulkoapäin ihme bunkkeri ja sisältä sieluton "jokatalo". Maisemat tietysti ihan kivat, muttaei nekään kauaa mieltä lämmittäisi jos tuossa talossapitäisi asua...
En haluaisi asua noin täydellisessä sisustuksessa. Tuntuu, että en olisi kotonani eli minun mielestä liian hieno talo ei ole enää kodikas.Tottakai kaikilla on oma makunsa ja makuasioista ei voi kiistellä.Ehkä olen niin tavallinen ,että kaipaan vaatimattomampaa ympäristöä.
Tässä on asuntokuplan tyyppiesimerkki. 10000€ m2. Tuolla hinnalla ei ole mitään realistista katetta.
Itse rakensin pohjoissuomeen vastaavan kokoisen, hyvistä materiaaleista tehdyn talon. Talo sijaitsee 1,5km. Keskisuuren kuntakeskuksen keskustasta. Oma ranta suuren järven rannalla jne.. Neliöhinta alle 25% tuosta.
Kaikki tuo erotus on todellisuudessa pumpattua ilmaa, joka voi tulla silmille hyvinkin nopeasti. Samahan se toisaalta on, jos omistaja on taloudellisesti riippumaton, mutta hyvin usein näitäkin lainoitetaan.
[/quote]
Upea talo upealla sijainnilla.
Jos olisi kylliksi rahaa niin mikä ettei.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:20"]
[/quote]
[/quote]
Ei poista sitä tosiasiaa että ilmaa on hinnoissa.
[/quote]
Varmasti kiva talo kauniilla paikalla jne.
Mutta se on pirun kaukana kaikesta. En muuttaisi mistään hinnasta.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:00"]
Ja kellähän olisi varaa tuollaiseen, ihan oikeasti?
[/quote]
Kimillä taitaa ainakin olla tuolla talo, myynnissäkin ollut vielä muistaakseni. Saas nähdä, vauva tulossa, jospa pitävät Helsingin kotina...
[/quote]
se Kimin talo maksaa 14 miljoonaa ja on Kaskisaaressa...