Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkauksia mitä tapahtui?

Vierailija
30.12.2014 |

Kännykkä oli normaalisti olohuoneen pöydällä. Keskellä pöytää ja näyttö ylöspäin. Lähdin käymään yläkerrassa ja ihmettelin kun kohta kuului pieni kops-ääni. Vähän ajan päästä kun menin takas alakertaan oli puhelin lattialla pöydän vieressä. Miten??
Oon ihan superhuolellinen aina sen suhteen mihin puhelimen jätän koska ei oo varaa rikkoa sitä. Ei siis jääny pöydän reunalle. Olin yksin kotona. Ei ollu tullu puheluita tai mitään että se ois tärinästä voinu yksin siirtyä pöydän reunalle ja pudota. Oon nyt miettiny pääni puhki että mikä tälle on luonnollinen selitys koska jäi vaivaamaan. Ja koska en usko kummituksiin! Eli mitä siis tapahtui?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, oliko vieressä jokin esine joka oisi voinut kaatua ja saada puhelimen tippumaan? Entä olisiko puhelin tärissyt ilmoittaakseen että akku on lopussa tai jonkin sovelluksen päivitys on valmis? Muuta en keksi kyllä itsekkään :o

Vierailija
2/3 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis lemmikkiä ei ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä puhelimella ois ollu tosi pitkä matka tärinästävänä pöydän reunalle! Eikä oikein mitään sellasta tavaraa ollu siinä mikä ois voinu auheuttaa putoamisen. Ja ei lemmikkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi