Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut niin järkyttynyt,

Vierailija
30.12.2014 |

että tuntuu kuin olisit itsesi ulkopuolella ja äänikin kuulostaa siltä? Minä olen joskus exän aikana joistain hänen tempauksistaan tai petollisuudesta joka hänestä paljastui.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja ihan samoista syistäkin.

Vierailija
2/7 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tuntuu kuin kasvoista menisi tunto, mistähän sekin johtuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Silloinen avokki oli väkivaltainen... Näiden tempausten aikana tuli usein tuollainen tunne.

Vierailija
4/7 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, silloin kun luulin lapseni kuolleen. Sellaista kokemusta en toista ikinä halua. Ja se jumalaton migreeni ja pahoinvoinnin määrä kun lapsi virkoaa, oli onneksi vain tajuton.

Vierailija
5/7 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin yllä, luulin lapseni kuolevan... se oli jotain täysin käsittämätöntä, toimin kuin kone, vasta myöhemmin romahdin. Sittemmin saman lapsen vuoksi on tullut niin liian paljon näitä ulkopuolisia fiiliksiä, muista syistä :(

Vierailija
6/7 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoista syistä joo. Miehen valheista. Ja surullista kyllä, usein lapsena.

Vierailija
7/7 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:16"]Sama kuin yllä, luulin lapseni kuolevan... se oli jotain täysin käsittämätöntä, toimin kuin kone, vasta myöhemmin romahdin. Sittemmin saman lapsen vuoksi on tullut niin liian paljon näitä ulkopuolisia fiiliksiä, muista syistä :(
[/quote]

Minäkin romahdin täysin myöhemmin. Itkin tosin jo ambulanssissa. En nukkunut moneen viikkoon. PTSD tuli tapahtuman seurauksena.

T. 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan