Saako huuliherpekseen lääkkeitä ilman reseptiä?
Googlaamalla joku asikloviiria sisältävä lääke on saatavilla vain reseptillä. Silti häiritsee kun muistan kuulleeni että jotain valmistetta saa ilman reseptiä? Tietäiskö joku... tableteista siis kyse eikä voiteista.
Kommentit (12)
Itseh.tuote vahvuudeltaan puolet reseptivalm.vahvuudesta
Aijaijaijai! Mitä tuli tehtyä. Aijaijai!
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:00"]
Aijaijaijai! Mitä tuli tehtyä. Aijaijai!
[/quote]
No mä en tiedä mitä olen tehnyt, olen eläissäni suudellut kolmea eri tyyppiä ja sukupuolista kanssakäymistä ollut vain oman miehen kanssa. Herpes tuli jo ennen miestäni neitsyenä. Mulla se tulee aina flunssassa, ei juurikaan muuten.
Ne laastarit muuten toimivat.
Kuulin mainoksesta, että saa... mut helppoha. ne on saada lääkäriltäkin. Nuo tabletit ovat kyllä taivaan lahja, herpes paranee hetkessä. Itselläni voiteet ja laastarit vain pahentavat tilannetta.
Tabletit vain auttavat kunnolla ja ne on reseptillä.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:02"]Tabletit vain auttavat kunnolla ja ne on reseptillä.
[/quote]
Tabletteja saa nykyisin ilman reseptiä. Tosin ovat miedompia kuin samat resetpivalmisteet
Täällä herpes huulessa ja nenässä. Googletin että hunaja saattaa auttaa paremmin kuin voiteet. Nyt makoilen täällä nenä ja huulet hunajassa.
Mulle lääkäri määräs ensin Acyraxin vahvemman lääkkeen, jonka omakustanne olis ollut 52 euroa kuussa. Pyysin vaihtamaan miedompaan, jota otetaan enemmän, kustannus 20 euroa kuussa. sama lääke siis kuitenkin.
Nuo huuliherppesvoiteet toimivat myös genitaaliherppekseen.
Lääkärin reseptillä tulevat halvemmiksi. Niitä kun tarvii pitkällä ajalla, kun virus ei häviä. Hyvä jos lääkettä on varalla ja otta sitten k un oireet alkaa esim ennen kuukautisia.
Asikloviiriähän saa tosiaan nykyään tilattua myös netistä, ainakin euroclinixiltä voi tilata ihan noita 200 mg ja 800 mg tabujakin: https://www.euroclinix.net/fi/herpes/asikloviiri
Saa todellakin, noita asikloviiriä sisältäviäkin. Tässä valikoimaa itsehoitolääkkeistä: http://www.apteekkituotteet.fi/Suunhoito/Huuliherpes