Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon laihduttaneet

Vierailija
30.12.2014 |

Nyt on hyvä aika taas joulun mässäilyn jälkeen itkeä kertyneitä läskejä.

Kertokaa te, paljon painoa pudottaneet miten takkuinen oli laihdutuksen aloitus? Missä vaiheessa huomasit itse rankan työn tuloksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin haluan kuulla missä vaiheessa alkoi vaatteet olla väljiä ja muut huomasivat paino pudotuksen?!

Vierailija
2/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2,5 viikonvälein sai iskeä uutta reikää vyöhön. 26 kg on nyt pois.  Niin vaatteista tiedä kun on vanha jojo,vanhaa vaatetta komerosta kun laihtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla urakka on vasta aluillaan, mutta aloitus on ollu tosi hankalaa. Nälän tunne on ollu kova ja tuntunut ettei ns. normiruualla ja annoksilla tule kylläiseksi. Mutta se näläntunne on muuttunut ja helpottaa kilojen karistessa. Myös liikunta alkaa tuntua hiljalleen paremmalta. Vaatteet löystyi jo jonku vajaan kymmenen kilon jälkeen ja sillon alkoi tututkin huomata.

Vierailija
4/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten taistelitte pahimpien syömishalujen ohi? Ap

Vierailija
5/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt siis täytyy lisätä että käytän paljon verkkareita ja muutenkin joustavasta kankaista olevia löysiä vaatteita joten niiden löysentymistä tai mun laihtumista voi olla vaikea huomata.

4

Vierailija
6/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko paljon laihduttaa 20kg, kun nykysin vetävät tuollaista 40-60 kiloakin jotkut :)

Mä aloitin puolittamalla annoskoot ja lisäsin kasviksia ja juureksia kaikkeen. Mehut vaihtui veteen ja makaronit, riisi ja peruna minimiin, kerran viikossa vähän. Mitään rahkabuumia ei ole ollut ja joka päivä otan kahvin kanssa jonkun makean. Liikuntaa olen lisännyt pikkuhiljaa. Joka ilta käyn ½-1h kävelyn, sauvoilla tai ilman. Tässä on mennyt aikaa melkein 2 vuotta ja homma jatkuu edelleen. Salille tai uimaan en lähde, sen verran tätä massaa kuitenkin on.

Olen pitänyt 2 kuukauden tauon ja syönyt niin, ettei ole paino pudonnut eikä noussut, ihan vaan tasatakseni olotilaa ja katsoakseni, millä energiamäärällä pärjään jne.

Eipä siinä kauan mennyt, kun alkoivat vaatteet roikkua päällä (about -5kg) ja tulla palautetta, mulla kun tuo naama menee heti lommolle, kun laihdun.

Itselläni pääasia on se, että koskaan ei saa nälkä tulla, silloin lähtee käsistä. Useasti päivässä pieniä annoksia, siinä se. Ja koostan jo edellispäivänä kaappiin seuraavan päivän syömiset jotka otan, muuta en. Ei tarvitse nälkää kärsiä, kun laittaa hollille hedelmäpaloja tai mikroon pikku annoksen puuroa tulemaan. Sen huomasin, että rasvan syönti kiihdytti laihtumista. Ja veden juonti on ihan ehdoton!

XXL:stä olen kohta siirtymässä L:ään, kivaa :) Ja olo senkun kevenee ja alakulo on poissa. Sinniä kaikille!

Vierailija
7/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishaluista; se täytyy vaan kestää. Ei siinä voi muuta. Ja jossain vaiheessa se kyllä helpottaa. Ja paljon. Mä luulen ettei moni oikein ymmärräkään miten paljon se näläntunne ja halut muuttuu kun urakka etenee. Siihen vaan pitää asennoitua että tää nyt on ihan karseeta mutta jokainen suupala jonka jättää pois on sitten kiloja joita ei tarvii laihduttaa tai lenkkejä joita ei tarvii juosta.

Vierailija
8/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaa reippaasti, niin kuukaudessa saa jo selvän muutoksen. Vaatteet alkaa tuntua suuremmilta ja olo on paljon parempi. Hyvällä tuurilla muutkin jo huomaavat.

Vierailija
9/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko lisäsitte veden juontia?

Vierailija
10/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mu paino pudonnut 22 kiloa. Muutpkset ovat olleet pieniä, sellaisia, jotka pystyn pitään. Annoskoko pienemmäksi, lounaalka ei leipää. Illalka jos naposteluhimo iskee, syön ensin raejuuston ja juon kevyt colan ennen kuin otan mitään muuta. Eli varmistan ensin ettei ole nälkä.

Pyrin kävelemään mahdollisimman paljon, eli kauppaan, työmatkoilla käytön auton sijaa julkisia jne. Olen jo vuosia uinut paljon, eli liikunnan näärää en ole lisännyt. Prosessi jatkuu ja vaatteista mun laihtumisen näkee, vähän siitä muuten on tullut kommenttia. N. vuosi on nennyt nyt.

Vierailija
11/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 01:17"]

Paljonko lisäsitte veden juontia?

[/quote]

Mä join ennen painon pudotusta melkeinpä vaan ruokailun yhteydessä vettä, piimää tai maitoa, mutta nykysin hörpin vettä vähän väliä, aina kun lähden liikkeelle vaikka tv:n äärestä veskiin tms . Menen keittiön kautta ja juon mukillisen. Olkkarin pöydällä on aina Litkun sininen iso saskiapullo, josta ryyppäilen pitkin iltaa. Siitä on tullut rutiinia, ja olen huomannut, että entinen väsymys on kokonaan poissa. Ja aamu tietenkin alkaa valtavalla tuopillisella vettä. Määriä en osaa sanoa, keho kertoo, mitä se haluaa. -7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme