Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein että mies jättää jos nainen yhden kerran pettää!

Vierailija
29.12.2014 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihmisellä on oikeus toinen jättää ihan mistä syystä haluaa. Vaikka siksi kun ei pärstä miellytä. Tai yhdestä pettämisestä.

Vierailija
2/17 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein. Kuten toisinkinpäin. Mutta jokainen päättäköön itse, mitä tekee tuossa tilanteessa. -N20

Vierailija
4/17 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
5/17 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mies on vaan odottanut sopivaa hetkeä ja nyt sen sai kun tuli lisäksi pettäminen.

Vierailija
6/17 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se toinen tietää montako kertaa sitä pettämistä on tapahtunut, kun se valehdellaan kuitenkin itselle parempaan päin. Anyway, tuo ei edes välttämättä ole ainoa syy, miksi mies lähtee..

Vierailija
7/17 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg siis ei tod!@!! Mut jos MIES pettää ni sit todellaki pellolle koko äijä lunttuineen!!!!!!1@@!!!11

Vierailija
8/17 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käyttää sitä syynä vaikka oikea syy on paljon syvemmällä.

Vierailija
9/17 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikein!!

Vierailija
10/17 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, petetyllä on oikeus valita jatkaako se suhteessa vai ei. Typerä kysymys. Myöskää asia ei ole millään tavalla sukupuoli kohtainen. Yhtälailla jos mies pettää saa nainen jättää ja jos nainen pettää saa mies jättää.

Vierailija
11/17 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se nainen sitten haluaisi itse lähteä suhteesta??

Vierailija
12/17 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikkei kukaan pettäiskään, niin silloinkin voi lähteä suhteesta!!!!Aatteleppa sitä!

Vierailija
13/17 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole pettämisestä pettämisenä Vaan luottamuksen pettämisenä.

Itse olen toiminut samalla tavalla aina ja tulen vastaisuudessakin toimimaan. Pettäminen ei ole mitään mikä vahingossa tapahtuu ,sitä pitää haluta. Sellaista känniä ei olekkaan että tekisimme jotain halujamme vastaista on vain tekosyitä kyse ei ole paitsi toisen henkilön arvostuksen puutteesta vaan myös omanarvontunnosta. Pettäminen toisin kun sanotaan ei ole mikään vahinko vaan täysin harkittu teko jonka seuraus on tiedossa ja se siitä niin jännää tekeekin..Teoilla toisin kun luullaan on seuraukset.

Vierailija
14/17 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ihmisellä toki oikeus jättää pettäjä , pettää jättäjä, pettää pettäjä jne.

Vierailija
15/17 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:08"]

Kyse ei ole pettämisestä pettämisenä Vaan luottamuksen pettämisenä.

Itse olen toiminut samalla tavalla aina ja tulen vastaisuudessakin toimimaan. Pettäminen ei ole mitään mikä vahingossa tapahtuu ,sitä pitää haluta. Sellaista känniä ei olekkaan että tekisimme jotain halujamme vastaista on vain tekosyitä kyse ei ole paitsi toisen henkilön arvostuksen puutteesta vaan myös omanarvontunnosta. Pettäminen toisin kun sanotaan ei ole mikään vahinko vaan täysin harkittu teko jonka seuraus on tiedossa ja se siitä niin jännää tekeekin..Teoilla toisin kun luullaan on seuraukset.

[/quote]Ei pettämistä halua. Seksiä haluaa.

Vierailija
16/17 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tietenkin on...

Vierailija
17/17 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan täysin sen petetyksi tulleen oma päätös antaako anteeksi vai jättääkö. Oli sitten mies tai nainen. Se joka mokaa kantaa seuraukset, toisella ei ole mitään velvollisuutta edes harkita suhteen jatkamista jos ei halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä