Mitä noloa olette tehneet tänään?
Luulin kaupassa toista asiakasta myyjäksi ja kysyin häneltä "missä teidän munat on?".
Kommentit (21)
Mulle on käynyt tuo aloituksessa kuvailtu tilanne toisinpäin niin, että Stockmannilla mummo luuli minua työntekijäksi ja alkoi kysymään vaatteista.
Postasin aveelle sellaista josta tuli ilmoitus että julkaistaan vasta tarkistuksen jälkeen.
Kävelin uimahallissa tyttäreni kanssa naisten pukuhuoneeseen, onneksi ei ollut kuin yksi nainen paikalla ja hänelläkin onneksi vaatteet päällä.
Hihkaisin tahtomattani kun tarkkailin ovisilmästä naapuria rappukäytävässä. Ilmeisesti naapuri epäili jotain koska hän kääntyi ja toi naaman likelle ovisilmääni! Sitten hän lähestyi silmällään pyöreää kuvaa. Olin aivan liikkumatta ja hengittämättä. Sitten naapuri katsoi toisesta ovisilmästä sisään, kullitti portaankaiteen ja painui kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Hihkaisin tahtomattani kun tarkkailin ovisilmästä naapuria rappukäytävässä. Ilmeisesti naapuri epäili jotain koska hän kääntyi ja toi naaman likelle ovisilmääni! Sitten hän lähestyi silmällään pyöreää kuvaa. Olin aivan liikkumatta ja hengittämättä. Sitten naapuri katsoi toisesta ovisilmästä sisään, kullitti portaankaiteen ja painui kotiinsa.
Kullitti portaankaiteen? Okei...
Mitäs noloa sitä on tänään tullut tehtyä... ei tuu mieleen mitään, vaikka kyllä mä yleensä jotain typerää kohellan lähes päivittäin.
En ole vielä tehnyt mitään noloa. Illasta en tiedä, kun huomenna on vapaa päivä ja ajattelin korkata muutaman oluen. Mahdollisesti kirjoitan tänne jotain känniskeidaa, lirkuttelen naapurin naisille ja aamulla kadun syntymääni kaameassa krapulamorkkiksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt tuo aloituksessa kuvailtu tilanne toisinpäin niin, että Stockmannilla mummo luuli minua työntekijäksi ja alkoi kysymään vaatteista.
Ot. Minulle käy aika usein niin, että tuntemattomat ihmiset kaupassa kysyvät neuvoa: yleensä, että mistä jotain tuotetta löytää.
Jonkun mielestä noloa, minusta ei.
Kusin rinkelitakinaan :) Tervetuloa vieraat, jotka tulevat klo 18.
Vierailija kirjoitti:
Loukkasin ihmisiä Insta-storylla ja kuittasin sen huumoriksi.
Ei se mitään, sellaista sattuu teille tavallisille nuorille perheenäideille.
Pelasin tietokoneella ja tuuletusikkuna oli auki. Päästin melko mojovan tuuletuspierun ja huomasin sitten naapurit pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Kusin rinkelitakinaan :) Tervetuloa vieraat, jotka tulevat klo 18.
Huh. Etkö pidä vieraista, mitä he ovat sinulle tehneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusin rinkelitakinaan :) Tervetuloa vieraat, jotka tulevat klo 18.Huh. Etkö pidä vieraista, mitä he ovat sinulle tehneet?
Pidän, mutta pidän myös siitä vallantunteesta minkä saan tuolla teollani...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusin rinkelitakinaan :) Tervetuloa vieraat, jotka tulevat klo 18.Huh. Etkö pidä vieraista, mitä he ovat sinulle tehneet?
Pidän, mutta pidän myös siitä vallantunteesta minkä saan tuolla teollani...
Et taida voida kovin hyvin, vallantunteesi on harhaa. Mikset koettaisi kehittyä ihmisenä sen sijaan että teet tuollaista?
Masturboinut Lidlin lenkkareihin ja juonut eilisestä asti auki olleen keskioluen.
Löin itseäni naamaan vahingossa. Nyt siinä näkyy jo mustelman alku. Kipeäkin on. Että milloinhan voin mennä taas ihmisten ilmoille...