Naiset: Miksi sotkette tunteita JOKA asiaan???
Seksiin, sotimiseen, selviytymiseen jne jne? Ymmärrän, että esim. seksiin voi liittyä ihastumisen ja rakkauden tunteita, mutta noin niin kuin ylipäänsä, miksi vaikeutatte/monimutkaistatte asioita turhalla tunteilulla? Itsellennekin olisi helpompaa toimia loogisemmin, mutta haluatte tehdä asioista tahallaan mutkikkaita. MIKSI?
Kommentit (38)
Mee sä vaan takaisin sinne lassukkapalstalle, me ei jakseta nyt jutella teidän penisolentojen kanssa.
Kyllä monet miehetkin tähän syyllistyvät. Tunteet ovat hyödyllisiä ja ihan kivoja, mutta ei niistä niin suurta numeroa tarvitsisi tehdä.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:20"]
Miksi miehet sotkevat munansa joka asiaan?
[/quote]
Jep! Mä en sotke tunteita ihan joka asiaan, mutta tunteellisena ihmisenä ne ovat monessa mukana, so? Tuskin sua voi haitata mun tunteet...
[/quote]
Kska miehet ovat sotkeneet vaikkapa politiikkaan munansa?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:21"]
[/quote]
Jep! Mä en sotke tunteita ihan joka asiaan, mutta tunteellisena ihmisenä ne ovat monessa mukana, so? Tuskin sua voi haitata mun tunteet...
[/quote]
Tunteiden ei pidä antaa vaikuttaa mielipiteeseen, päätöksiin tai tekoihin mitenkään.
Jos vain järjellä mentäisiin, jäisi moni lapsi tekemättä... Tunteettomuus tappaisi meidät lopulta kaikki, ja nopeasti. Antakaa tunteellisten tunteilla, toivottavasti joillakin ns järjen käyttäjiltäkin löytyy tunteita.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:22"]
[/quote]
[/quote]
Koko ajan. Pilanneet uransakin sillä, kuten Berlusconi ja tuhannet muut.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:21"]
[/quote]
[/quote]
Tunteiden ei pidä antaa vaikuttaa mielipiteeseen, päätöksiin tai tekoihin mitenkään.
[/quote]
Jos tuntisit ihmisen psyykettä, niin tietäisit, että tunteita ei koskaan voi kytkeä pois päältä ja ne vaikuttavat päätöksen tekoon aina.
Ja ajattele, sinunkin typerä ja kouluttamaton äitisi on sinua joskus rakastanut...
Olisin ihmeissäni, jos sotaan ei liittyisi tunne. Jos pystyy ampumaan ilman tunteita, on psykopaatti!
Jos vain järjellä mentäisiin, jäisi moni lapsi tekemättä...
[/quote]
Monen vanhemman olisi todellakin kannattanut "mennä järjellä" tässä asiassa. -4
Naiset nyt on semmosia söpöjä tunteellisia höppänöitä. ;) T: Järkimies
Jos vain järjellä mentäisiin, jäisi moni lapsi tekemättä... Tunteettomuus tappaisi meidät lopulta kaikki, ja nopeasti. Antakaa tunteellisten tunteilla, toivottavasti joillakin ns järjen käyttäjiltäkin löytyy tunteita.
[/quote]
Juuri näin, mutta kun ei järkeily käy, niin sitten ylikansoitus ongelmaksi. Ei vauvakuumeista ja tunteilevaa naista paljon nälänhädät ja maapallon tuhoutumiset kiinnosta.
Etkös sinäkin ap ota nyt asian vähäsen turhan tunteella kun jaksat harmistua muiden tunteilusta.
Miesten järjellähän kaikki sodat on sodittu, vai miten se menikään.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:22"]
[/quote]
[/quote]
No, vaikka Ilkka Kanerva sen Tuksun puutarhanhoidon. Kanerva selitteli viestittelyään, että kyse oli työasioista. Vieläkin minä joskus mietin, kertoiliko Kanerva eroottiselle tanssijalle valtionsalaisuuksia vai näyttikö eroottinen tanssija ministerille tanssiliikkeitä?
Miksi sotkette tunteita JOKA asiaan???
Huutaa hän kiihkoissaan.
[/quote]
Moni lapsi pitäisikin jäädä saamatta. Todella monen ihmisen ei koskaan olisi edes pitänyt hankkia lapsia. Sen takia meillä onkin niin paljon huonovointisia ihmisiä. Syntyneet perheisiin missä ovat nähneet köyhyttää, pahoinpitelyä, juomista, välinpitämättömyyttä jne.
Todella monet vanhemmat eivät viitsi oikeasti olla lastensa kautta. Jopa ihan normaalit työssäkäyvät ihmiset. Lapsia viedään ties mihin harrastuksiin, ostellaan pelejä ja romua. Kaikki vaan sen takia koska ei haluta oikeasti viettää heidän kanssa aikaa ja tutustua heihin
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:38"]
[/quote]
Juuri näin, mutta kun ei järkeily käy, niin sitten ylikansoitus ongelmaksi. Ei vauvakuumeista ja tunteilevaa naista paljon nälänhädät ja maapallon tuhoutumiset kiinnosta.
[/quote]
Itse asiassa miehet ovat aloittaneet tilanteen siellä, missä liikakansoitus on syntynyt, raiskaamalla ja tekemällä munansa osoittamaa politiikka.