Mä en halua mennä töihin huomenna!
Ahdistaa...Haluan nauttia vielä hetken vapaudesta ilman tulospaineita ja ahdistavaa työilmapiiriä!
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:56"]Mikä työ?
[/quote]
En kehtaa paljastaa, mutta työhön liittyy mm. asiakaspalvelua, negatiivisia asiakkaita ja epärealistisia tulostavoitteita. Ap
Minä odotan että aamulla soi kello ja pääsen tekemään pihahommia tuonne kauniiseen pakkassäähän! :)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:04"]Minä odotan että aamulla soi kello ja pääsen tekemään pihahommia tuonne kauniiseen pakkassäähän! :)
[/quote]
taidettiinkin puhua TÖIHIN menemisestä
Mä lähden myös mielelläni ja teenkin alkuviikolla pitkät päivät kun pidän keskiviikon vapaana.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:04"]Minä odotan että aamulla soi kello ja pääsen tekemään pihahommia tuonne kauniiseen pakkassäähän! :)
[/quote]
taidettiinkin puhua TÖIHIN menemisestä
[/quote]
Anteeksi, se on työtäni. :)
Mun pitäisi mennä huomenna sairasloman jälkeen töihin ja ahdistaa kiire, valittavat asiakkaat ja työnmäärä ja tulostavoitteet.
Mulla on asiakaspalvelutyö, jota olen tehnyt vuosia. Ahdistaa ihan mielettömästi mennä töihin huomenna. Olen panikoinut töihin menoa jo useamman päivän. Tiedän että siellä on huomenna(kin) tiedossa negatiivisia juttuja, mm. puheluita.
Mua ahdistaa kans kovasti, en kestä sitä järkyttävää tahtia, stressiä, turhia palavereja, ylitöitä, 14 tuntisia työpäiviä :(
Valivali. Kai tajuatte että monilla ei ole ollut joululomaa ollenkaan? Jotkut olleet ihan joulun pyhät töissä.... Jatkuva vuorotyö on sellaista.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:22"]
Mua ahdistaa kans kovasti, en kestä sitä järkyttävää tahtia, stressiä, turhia palavereja, ylitöitä, 14 tuntisia työpäiviä :(
[/quote]
Ei Suomessa tarvitse tehdä 14 tuntisia työpäiviä. Ota liittoon yhteys.
Irtisanoutukaa töistänne. Olettehan ne itse valinneet ja siellä ihan vapaaehtoisesti. Sitten teette mitä haluatte. Ehkä jossain välissä alkaa taas työkin kiinnostaa, kun rahat on loppu.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:56"]Mikä työ? [/quote] En kehtaa paljastaa, mutta työhön liittyy mm. asiakaspalvelua, negatiivisia asiakkaita ja epärealistisia tulostavoitteita. Ap
[/quote]
Selvästi yläkoulun aineenopettaja :D
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:22"]
[/quote]
Ei Suomessa tarvitse tehdä 14 tuntisia työpäiviä. Ota liittoon yhteys.
[/quote]
Tämä on myös opettaja. Vaikkei kukaan usko, opettajat tekevät pitkiä päiviä.
Opettajat eivät mene huomenna töihin... Ding dong!
Ja meillä tuo oma sairauslomailmoitus 1-3 päivästä ei toimi, vaikka otettu ihan firman viralliseksi käytännöksi. Pomo vaan sanoi, että hanki todistus, kahdesta päivästä. Tässä sitä nyt matkataan kuumeisena ja flunssaisena junassa, aamuksi omaan työterveyshuoltoon, kun Joensuun terveyskeskuspäivystys ei suostunu kirjoittamaan todistusta ei-kiireelliselle helsinkiläiselle.
Eniten äkillisiä sairaustapauksia onkin juuri lomien jatkeeksi.
Mä haluaisin töihin. Työharjoittelu jatkuu vasta 7. pvä
Mikä työ?