Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos tuttu mies masturboisi kuvillesi?

Vierailija
28.12.2014 |

Miespuolinen kaverini oli mennyt pikkujouluissa humalassa möläyttämään eräälle ystävälleni, että hän on kerännyt minusta kuvia tietokoneelleen ja masturboi niitä katsellen vähintään viikoittain. On joskus osoittanut ihastustaankin, muttei mitään suhdetta ole syntynyt, eikä synny, niin erilaisia ihmisiä olemme. Mitä tästä pitäisi ajatella, onhan tuo toki imartelevaa ja hieman kiihottavaakin, mutta toisaalta hieman outoa... 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten joku ongelma :o?

Vierailija
2/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin aika outona ottaen huomioon että olen 170/86 kokoinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen samaa miehen kaverin fb-kuvilla. Ja hykertelen aina kohdatessamme hänen kanssaan tosielämässä, sellaisella "tietäisitpä vaan" -ajatuksella.

Vierailija
4/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän imartelevaa, mutta ällöttävää. jos et itse pidä hänestä millään tasolla niin oksettavaa, että harrastaa vähän niinkuin yksipuolista seksiä sinun kanssa (kuvat)

Vierailija
5/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi, koska mistä helvetistä se olis saanut mun kuvia?! =D

Ja kuvottavaahan se olis joka tapauksessa.

Vierailija
6/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen samaa kaikkien ihanien miesten kohdalla.. Mm. opettajieni ja terapeuttini.

Vierailija
7/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä tiedä oikein mitä ajattelisin. Aika outo maku sillä olisi sitten, kun en ole mikään kedon kaunein kukkanen.

Toinen juttu olisi sitten että tuollaisen harrastaminen ja vieläpä siitä kertominen kertoisi jonkinlaisesta mielenterveyden ongelmasta. Voisiko hän olla jotenkin vaarallinen pakkomielteineen?

Vierailija
8/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla suhtautumiseen vaikuttaa se, pidänkö tätä "virtuaalirunkkaria" puoleensavetävänä vai en. Jos kuulisin jonkun vastenmielisen miehen toimineen noin, olisi se ilman muuta puistattava ajatus, mutta jos mies olisi seksikäs, olisin imarreltu ja ehkä kiihottuisin itsekin. Toki sekin vaikuttaa, kuinka pakkomielteisestä toiminnasta on kyse. Kiihottuminen jostain yksittäisestä Facebook-kuvasta on ok, mutta jonkin runkkukansion kerääminen varta vasten kuulostaa jo vähän ahdistavalta.

Vierailija
9/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua naurattais aika kovasti, minä kun olen 130kg/172cm nainen... Mutta huvinsa kullakin.

Vierailija
10/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän runkkaisi tosin tietää en haluaisi.

Vierailija
11/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänselvähän tuo on että vähintään kaikkien ok-näköisten tyttöjen kuville tuota tehdään. Varsinkin kaikki bikini-, juhla- tai muut herutuskuvat on kaikkien kaverinkaveripoikienkin koneilla piilossa. Katselevat kaikki katseenkestävät alle 50-vuotiaat sukulaisesi läpi myös.

Vierailija
12/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimissa oleva miespuolinen kaveri tunnusti runkanneensa facebook-kuvilleni. en ole edes postannut mitään erityisen silmäämiellyttäviä kuvia, jotkut jopa hyvinkin epäedullista tilanteista, esim marjanpoimintareissulta jossa olen meikitön, mökkivaatteissa ja typerä lakki päässä. miehen oma vaimo on sellainen superhuoliteltu kauneuskuningatar joka ei mene edes roskia viemään laittamatta tukkaansa ja naamaansa ainakin tunnin. kai se sitten haluaa välillä jotain erilaista katsella, mutta aika helkkarin outoa tuommoinen kyllä on. ei ole viime aikoina ole sille kaverille ollut paljoa asiaa.

Vierailija
13/13 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(