Psykologi, jonka luona lapsi kävi terapiassa pienenä
on ilmeisesti "pimahtanut" nyttemmin. Jotain outoa siinä tyypissä oli jo silloin, kummallisia mielipiteitä. Lapsi siis lievästi erityislapsi, jolle annettiin alussa leikkiterapiaa, tutkimusten alkuvaiheessa. Mielellään lapsi sinne meni, joten siinä mielessä ei valitettavaa.
Kommentit (5)
Raskas työ ja monella on henkilökohtaista kokemusta aiheesta. Näen psykologina työskentelemisen eräänlaisena itseuhrauksena koska potilaathan tavallaan käyttävät tätä omien tunteiden kanavoimisessa ja suodattamisessa. Ja psykologin taas täytyy käsitellä omia sekä potilaan tunteita itsessään.
Itsellä samanlainen kokemus. Käytiin terapeutilla noin 12 vuotta sitten ja hän on yksi ihan Suomen kuuluisimmista terapeuteilla. Käytiin tänä vuonna uudestaan ja oli hurja olo, kun tajusin, että meillä menee hyvin ja psykologilla huonosti. Silloin tajusin, että terapia ei voi toimia, jos minä olen huolissani terapeutista.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:57"]
Itsellä samanlainen kokemus. Käytiin terapeutilla noin 12 vuotta sitten ja hän on yksi ihan Suomen kuuluisimmista terapeuteilla. Käytiin tänä vuonna uudestaan ja oli hurja olo, kun tajusin, että meillä menee hyvin ja psykologilla huonosti. Silloin tajusin, että terapia ei voi toimia, jos minä olen huolissani terapeutista.
[/quote]
Aika käy yksiin, ei kai R? Oli täällä päin ainakin arvostettu, joskin itse olin tosiaan joistain asioista samaa mieltä. Ihan siitä tiedän, että kun tulee vastaan, käyttäytyy kuin jostain hoitolasta vapaaksi päässyt ja mukana ollut tuttava sanoi, että on pitkään ollut samanlainen. En vain itse ole vähään aikaan sattunut näkemään.
jaa