Olen koukussa pettämiseen
Minulla maailman rakastavin ja ihanin mies. Pitkässä suhteessa on intohimo vaan kadonnut. Mies ei halua kanssani seksiä ollenkaan.. Olen yrittänyt puhua asiasta että seksi on minulle tärkeää ja en ole valinnut nunnana olemista, mies ei välitä. Olen sanonutkin hänelle useasti että hankin sivusuhteen enkä kerro hänelle..Ensin petin kerran, sitten toisen, kolmannen miehen kanssa useita kertoja... En enään edes koe syyllisyyttä. En vaikka tulisin toisen miehen sängystä suoraan kotiin.
Kiitos että sain avautua.
Nyt minut varmasti kivitetään mutta kiitos piti avautua.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:27"]
Minulla maailman rakastavin ja ihanin mies. Pitkässä suhteessa on intohimo vaan kadonnut. Mies ei halua kanssani seksiä ollenkaan.. Olen yrittänyt puhua asiasta että seksi on minulle tärkeää ja en ole valinnut nunnana olemista, mies ei välitä. Olen sanonutkin hänelle useasti että hankin sivusuhteen enkä kerro hänelle..Ensin petin kerran, sitten toisen, kolmannen miehen kanssa useita kertoja... En enään edes koe syyllisyyttä. En vaikka tulisin toisen miehen sängystä suoraan kotiin. Kiitos että sain avautua. Nyt minut varmasti kivitetään mutta kiitos piti avautua.
[/quote]
Huvittavinta on, että sinua ei kivitetä vaan saan peukutuksia KOSKA olet nainen. Jos aivan identtisen aloituksen olisi tehnyt mies, niin paskamyrsky olisi jo alkanut. Kuinka et ottaisi huomioon miestäsi tarpeeksi ja siksi tämä ei halua seksiä kanssasi. Sinun pitäisi huomioida, silitellä, halitella, lahjoa, hoitaa kotityöt jne ja sitten ehkä hyvällä tuurilla saisit joskus seksiä. Mutta jos et saisi, niin vika olisi sinussa.
Tällä palstalla on kivempi olla nainen kuin mies...
Nainen 35
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:02"] Hyviä miehiä on harvassa. En ole ikinä tavannut yhtä ihanaa miestä kun mieheni Seksittömyys on ainoa valittamisen aihe. Mielummin petän kun eroan, surullista.. ap [/quote] Menet lopulta itse rikki, sitä on sitten tuhottoman vaikea paikata. [/quote] Sitä itsekkin olen miettinyt. Mutta toisaalta kun en nytkään tunne pahemmin syyllisyyttä asiasta niin voinko myöhemminkään murtua?
[/quote]
Ihmismieli on niin moninainen, se tulee joko hiipien tai kertarysäyksellä. Tsemppiä ja voimia tulevaan.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:36"]
Joo. Sama juttu oli mulla. Tosin nykyään mies on ex.
[/quote]
Sama juttu täällä, paitsi kyseessä on tyttöystävä.
En kyllä ikinä pettämään lähtis, joko ero tai raiskaat miehes : D
Jos ei ole lapsia, en ymmärrä miksi olette kuin kämppiksinä yhdessä. Jos suhde ei toimi, niin joku yhteinen jääkaappi on aika hatara peruste yhdessäololle. Toki jos on lapsia, niin se tietysti muuttaa kuviota. Ehkä sinäkin koet ansaitsevasi oikeaa rakkautta ja seksiä ilman pettämistä.
Menkää jonnekin pariterapiaan.
Anteeksi sekava viestini, kirjoitin hätäseen kännykällä :)
Mitä miehesi on sanonut kun olet kertonut hankkivasi sivusuhteen?
Ei sua moittiakaan voi.Seksi on ihmisen perustarve.Mut mikä teitä pitää yhdessä?Miehelläsikin taitaa olla muita?
Että ei sovi hänelle. Olen sanonut takaisin että en aijo olla suhteessa ilman seksiä ja jos hän ei sitä suostu antamaan niin haen muualta enkä aijo kerroa hänelle.
Mies on vasta iältään alta kolmekymppinen
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:30"]Mitä miehesi on sanonut kun olet kertonut hankkivasi sivusuhteen?
[/quote]
Joo. Sama juttu oli mulla. Tosin nykyään mies on ex.
Miehellä ei ole muita koska hän ei pidä seksiä tärkeänä. On kuulemma parwmpaakin tekemistä kun seksi. Pitää yhdessä se että meillä on kivaa muuten yhdessä, rakkautta ja talous. Hän on ihminen kenen kanssa minun on järkevää perustaa perhe ja tulevaisuus.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:33"]Ei sua moittiakaan voi.Seksi on ihmisen perustarve.Mut mikä teitä pitää yhdessä?Miehelläsikin taitaa olla muita?
[/quote]
Ei kai seksi noin tärkeää ole? Kannattaa hakea lääkettä, joka vie epätavallisen suuria haluja.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:40"]Ei kai seksi noin tärkeää ole? Kannattaa hakea lääkettä, joka vie epätavallisen suuria haluja.
[/quote]
On se minulle. Kaipaan intohimoa. Olen vielä nuori ja minut tekee surulliseksi se että loppuelämä olisi seksitöntä. Jos kerran kahteen kuukauteen kerran saa pakottamalla niin että mies kiroaa että onko pakko panna niin onhan se aika kamalaa. Kown etyä minua huijattiin suhteeen alussa että on haluja, yhtäkkiä ei ollenkaan. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:40"]Ei kai seksi noin tärkeää ole? Kannattaa hakea lääkettä, joka vie epätavallisen suuria haluja.
[/quote]
No minusta 1,5 vuotta on pitkä aika olla ilman.. Ja kun ei kuulemma mitään erityistä syytä ole haluttomuuteen eikä johdu minusta. Kyllä, seksi kuuluu minusta suhteen tärkeimpiin asioihin (ei nyt ehkä tärkein kuitenkaan), mutta se on yksi asia joka erottaa kumppanin kaverista. Läheisyys on tärkeää. En ole ap.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:40"]Ei kai seksi noin tärkeää ole? Kannattaa hakea lääkettä, joka vie epätavallisen suuria haluja.
[/quote]
On se minulle. Kaipaan intohimoa. Olen vielä nuori ja minut tekee surulliseksi se että loppuelämä olisi seksitöntä. Jos kerran kahteen kuukauteen kerran saa pakottamalla niin että mies kiroaa että onko pakko panna niin onhan se aika kamalaa. Kown etyä minua huijattiin suhteeen alussa että on haluja, yhtäkkiä ei ollenkaan. :)
ap
[/quote]
Suosittelisin kyllä oikeasti vaihtamaan miestä. Vai aiotko sitten pettää loppuikäsi?
Meillä ongelma ratkesi niin, että hankin sivusuhteen ihan miehen luvalla, ja kummasti sitten pian sen myötä miestä alkoikin taas haluttamaan. Nykyään ollaan edelleen yhdessä ja seksi viimein toimii, kai miehen piti jotenkin tajuta että mitä on menettämässä vaikeimman kautta. Ja siis mitään kolmansia osapuolia ei ole ollut tuon jälkeen. En kyllä olisi halunnut "pettää" lopun ikääni, vaan luultavasti olisimme jo eronneet vaikka miestäni rakastankin, jos seksi ei olisi alkanut jälleen toimimaan.
Tarkemmin ajateltuna kaikki hyötyvät;
- Mieheni ei tarvitse harrastaa vastentahtoaan seksiä kanssani
-Itse en vonkaa turhaan yhtäpaljon kun minut tyyytetään muualla.
- Miehellä ja minulla muuten hyvä suhde- ehjä perhe.
-lopputulos että minä ja niehwni molemmat tyytyväisiä
- Myös varattu samassa tilanteessa oleva mies saa minulta seksiä-jaksaa suhteessa
Kaikki siis toimii näin. Eniten pelottaa se että vahingossa ihastuisin panoon ja hän minuun..
Rikkoisin hyvän tulevaisuuden.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:40"]Ei kai seksi noin tärkeää ole? Kannattaa hakea lääkettä, joka vie epätavallisen suuria haluja.
[/quote]
ap
[/quote]
Suosittelisin kyllä oikeasti vaihtamaan miestä. Vai aiotko sitten pettää loppuikäsi?
Meillä ongelma ratkesi niin, että hankin sivusuhteen ihan miehen luvalla, ja kummasti sitten pian sen myötä miestä alkoikin taas haluttamaan. Nykyään ollaan edelleen yhdessä ja seksi viimein toimii, kai miehen piti jotenkin tajuta että mitä on menettämässä vaikeimman kautta. Ja siis mitään kolmansia osapuolia ei ole ollut tuon jälkeen. En kyllä olisi halunnut "pettää" lopun ikääni, vaan luultavasti olisimme jo eronneet vaikka miestäni rakastankin, jos seksi ei olisi alkanut jälleen toimimaan.
[/quote]
Ja siis olemme samaa ikäluokkaa teidän kanssanne.
Meillä sama. Miestä ei kiinnosta seksi. En tiedä mitä tehdä. Oon masentunutkin. Koen pettamisen itse moraalisesti väärin. Olen pettänyt aiemmin ja se oli osasyy että olen masennukseen sairastunut. Mitä nyt sitten? Kukaan ei huoli masentunutta..
d