Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ps Lindan blogikirppis

Vierailija
27.12.2014 |

Ja taas on hurja määrä merkkikamaa myynnis.... Mm kesällä ostettu LV.... 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynnissä Valentinot...

Vierailija
2/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt tota sen tapaa pitää noita blogikirppiksiä, kuinkahan korkeiks hinnat nousee? Ku jos jengin täytyy lähettää sille sähköpostiin oma tarjous, ni eihän kukaan nää et mitä muut on tarjonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi minusta rehdimpää perustaa esim huutoon tili ja myydä sitä kautta, kuten mm Preferita bloggari tekee/teki

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:36"]

Mä oon miettinyt tota sen tapaa pitää noita blogikirppiksiä, kuinkahan korkeiks hinnat nousee? Ku jos jengin täytyy lähettää sille sähköpostiin oma tarjous, ni eihän kukaan nää et mitä muut on tarjonnut.

[/quote]

Vierailija
4/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole ihan rehtiä myydä sille, joka eniten tarjoaa? Jokainenhan itse päättää minkä on valmis maksamaan ja mitä se kenellekään kuuluu paljonko niiden hinnaksi tulee.

Vierailija
5/11 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen ne karseet stripparikengät. Hintaakin joutunut pudottaan kun ei viime kerralla löytynyt ostajia.. Rahallakaan ei saa tyyliä, Se on jo moneen kertaan todettu.

Vierailija
6/11 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo takki, vastaavia on jo hankkinut monta tilalle. Voi ihme, miten voikaan ihminen shoppailla noin valtavasti. 

Vierailija
8/11 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kyseisten tuotteiden hintaa uusina, mutta minusta silti tuntuu että tyttö on hinnoitellut käytetyt vaatteensa, kenkänsä, laukkunsa ihan liian korkealle. En ainakaan ostaisi käytettyä keltaista LV:tä 700:lla, en ikinä! 

Vierailija
9/11 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä! En osta muutenkaan mitään blogikirppiksiltä kun koskaan ei tiedä laatua... Hurja ostaa kuvan ja hehkutuksen perusteella! 

Vierailija
10/11 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan! Ihmettelen kuka ostaa esim nuo ysl:n 400 e kengät, jos niitä ei ole edes mahdollisuutta sovittaa.

Vierailija
11/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Linda :)

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:42"]

Eikös se ole ihan rehtiä myydä sille, joka eniten tarjoaa? Jokainenhan itse päättää minkä on valmis maksamaan ja mitä se kenellekään kuuluu paljonko niiden hinnaksi tulee.

[/quote]