Kylläpäs homostuttaa
Ois pitkästä aikaa mukava vatkata toisen kullia. Ottaa terska huulien väliin, nuolla palleja.
Kommentit (11)
Spermaa ja saman käsittelyn ainanki
Asialliselta ja puhtaalta nieluun😋
Mm mm... itse en pysty nielemään, mutta varmaan kiihottavaa kun koko satsi vain purkautuu ja valuu alas kurkusta.
Hyvää saalistusonnea sinulle.
Mua kiinnostaisi eka kokeilu miehen kanssa. Miten tässä nyt sitten voisi edetä? Mistä kontakteja? Netti? Baarit?
Haluaisin tavata livenä ensin jossain ja sen jälkeen kahdestaan jatkoille. Mutta kun ei osaa käytäntöjä tai oikeita ”koodeja”.
Vinkkejä!?
Bi-utelias kirjoitti:
Mua kiinnostaisi eka kokeilu miehen kanssa. Miten tässä nyt sitten voisi edetä? Mistä kontakteja? Netti? Baarit?
Haluaisin tavata livenä ensin jossain ja sen jälkeen kahdestaan jatkoille. Mutta kun ei osaa käytäntöjä tai oikeita ”koodeja”.
Vinkkejä!?
Googlaa ”cruising map” ja painu sinne homostelemaan!
Itse haluaisin olla pantavana niin että mies runkkais samalla mua. Tai mies ratsastais mun päällä niin että itse saisin runkata vapaana olevaa munaa ja näkisin kuinka hän saisi orkun ja spermat lentäis päälleni.
Suihin ois kanssa mahtava otta, pyöritellä kieltä terskan ympäri ja ottaa niin syvään kun pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin olla pantavana niin että mies runkkais samalla mua. Tai mies ratsastais mun päällä niin että itse saisin runkata vapaana olevaa munaa ja näkisin kuinka hän saisi orkun ja spermat lentäis päälleni.
Suihin ois kanssa mahtava otta, pyöritellä kieltä terskan ympäri ja ottaa niin syvään kun pystyy.
Ois kyllä parasta. Tässähän ihan rupee pullottamaan ku lukee ja antaa mielikuvituksen laukata.
Siitä sitten ilmoitusta nettiin.