Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverit pariutuvat yksi toisensa jälkeen ja itse saa sinkkuna jurruttaa vuodesta toiseen.

Vierailija
23.10.2021 |

On tämä ihan pyllystä ☹️

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaa peiliin. Sieltä se vika löytyy.

Vierailija
2/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Pariutuvat, mutta sitten tulee kuitenkin ero parin vuoden päästä. 50% avioliitoista päättyy eroon nykyään. Ja se luku vaan kasvaa vuosi vuodelta. Itse en tuohon teatteriin lähde mukaan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurkkaa peiliin. Sieltä se vika löytyy.

Niinhän se löytyy. Mutta ei se tieto vit.. harmitusta pois vie.

Vierailija
4/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta. 18 vuotiaasta lähtien haku ollut päällä mutta kun ei vaan meinaa löytyä suhdetta. Muille naisille se tuntuu olevan niin helppoa.

N25

Vierailija
5/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu täällä. Pariutuvat, mutta sitten tulee kuitenkin ero parin vuoden päästä. 50% avioliitoista päättyy eroon nykyään. Ja se luku vaan kasvaa vuosi vuodelta. Itse en tuohon teatteriin lähde mukaan.  

Ja puolet liitoista kestää. On niitäkin joille käy hyvin 🙂Olis kyllä ihana joskus tuntea itsensä rakastetuksi ja hyväksytyksi.

Vierailija
6/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sinut olisi voinut eilen kohdata? Entä tänään?

Vierailija
7/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna juuri mietin, että olisiko yksinäisyyden ja kelpaamattomuuden tunteet helpommat kestää sinkkuna, kuin näin naimisissa olevana.

Vierailija
8/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla, oman hyvinvointini takia löin hanskat tiskiin. Kuluttaahan se enemmän tavoitella kuuta taivaalta kuin olla tavoittelematta.

Vierailija
9/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole tinderissä? Sieltä saisit ihan niin monta matchia kuin haluaisit.

Vierailija
10/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna juuri mietin, että olisiko yksinäisyyden ja kelpaamattomuuden tunteet helpommat kestää sinkkuna, kuin näin naimisissa olevana.

No, mä oon 51 v nainen enkä kelpaa kenellekään. Seittemänkymppisille ukkeleillekin oon liian vanha koska "rypistyvät kurpat ei kiinnosta."

Vierailija
11/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole tinderissä? Sieltä saisit ihan niin monta matchia kuin haluaisit.

Olin. Sain 3 matchia. Yksi poistikin mut heti ja kahden kanssa ei juttu edennyt muutamaa viestiä pidemmälle.

Vierailija
12/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten pska liitto muuten on. Jos ihan surkeaa kaikki niin lähtisin. Silloin kokonaan yksin parempi.

Kummatkin kokenut.

Vierailija
13/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaistahan se oli ikävuoteni 26-33. En kelvannut enää kaveriksikaan, kun kaikilla oli ne kumppanit, ja ihanat rakastumishommat siinä. Osteltiin taloja ja treffailtiin muita pariskuntia vain.

35-vuotiaana mulla oli sitten pari vuotta jo kestänyt parisuhde, just talo ostettiin. 90% näistä aiemmin pariutuneista olivat jo kerenneet erota. Nyt ollaan oltu yhdessä 7v, ja puolet näistä jotka aiemmin olivat niin ihanissa suhteissaan eivät ole onnistuneet löytämään pysyvää suhdetta, vaan joko kärsivät yksinäisyydestä kun ei ketään löydy, tai purjehtivat suhteista toiseen.

Että näin sitä voi tilanteet muuttua.

Vierailija
14/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sinut olisi voinut eilen kohdata? Entä tänään?

Huhuu, ap? Eli eikö niin, että tänäkään viikonloppuna et edes tee mitään, mikä toisi mukanaan mahdollisuuden sille, että joku haluaisi tutustua sinuun.

Eli   ä l ä   v a l i t a. Hyväksy se, että olet yksin ihan omasta halustasi.

Vierailija
15/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Asenna Tinder

2. Swaippaa oikealle

3. Sovi tapaamisen paikka ja aika viestitse

4. Ole parisuhteessa

Vierailija
16/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen 36. Ei ole tullut sitä elämänkumppania vastaan. Eilen itketti taas tämä asia. Niin vaikea hyväksyä etten saa niitä asioita joista olen elämässäni haaveillut. Ei ole aikaa loputtomiin.