Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulun lopputulos, välit siskoon meni

Vierailija
26.12.2014 |

Koko joulun minulle vittuili. Halusi näyttää mahtinsa uudem miehensä edessä. Itse olen vasta eronnut ja pieniä lapsia. Olen hänen mielestä surkea tapaus kun olen vain amis koulutuksen käynyt ja hän akateeminen, miehensä myös. Tänään sitten sanoin takaisin. Ja siihen puutui äitinikin...ei saa siskolle noin puhua! Ja en viitsisi olla siskolle kateellinen! Niin, en ole koskaan tarvinnut ola hänelle kateellinen. Minulla on hyvä elämä ja ihanat lapset. No mnulla ei enää ole tälle niin hienolle ihmiselle, siskolle, mitään asiaa. En halua että hän lasteni kuullen puhuu kuinka paljon parempi ihmonen hän on ja haukkuu minua surkeaksi. Ei lasteni tarvitse kuulla sitä. Eikä kyllä minunkaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se

Vierailija
2/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika elämästäsi lopullisesti. Haiskoot keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kumpi meistä ruususista tärkeämpi on,

kenen hiukset ovat pellavaa ja kultaa?

Kumpi äidin rakkahista tärkeämpi on?

Kenen olkapäällä taivaan lintu laulaa?"

Ihan nopee diagnoosi: teillä on täysin pimeä äiti, joka on lellinyt siskoasi AINA, ja siksi tämä typerys luulee olevansa jotain. On kuitenkin sen verran surkea itsetunto ja ilmeisestikin SINULLE jostain kateellinen, että pitää vielä yrittää päteä. Pätevä amis tienaa nyky-Suomessa paljon enemmän kuin joku hilipatipippaa-akateeminen. Oliko äitinne nyrkin ja hellan välissä, vai mistä tällainen perhekuvio on lähtöisin?

Vierailija
4/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat SUSIA toisilleen 

ei tässä muuta. 

t. mies 

Vierailija
5/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kaikki muut on akateemisia paitsi minä. Ja olen esikoinen. Ja menin duunarin kanssa naimisiin josta nyt erosin! Äitini on kyllä aina pitänyt enemmän siskoni puolia, nyt kum tarkemmin ajattelen. Ja äiti makspi myös siskon 7v yliopisto tutkinnon ettei polosen tarvinnut ottaa opintolainaa. Itse maksoin oman elämisen kun opoakelin ja oli jo perhettä. Olkoot minun puolesta onnellisia yhdessä. Mä en enää jaksa sitä nillitystä. Ap

Vierailija
6/6 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua, mutta helppoa ei sinulle tule olemaan, kun häneen välit poikki laitat ja äitisi on selvästi siis hänelle myötämielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi