Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännät hetket.. Petyn kuitenkin.

06.09.2006 |

Eilen ois menkkojen jo pitän alkaa.. Jätin ehkäsyn pois viime menkoista, siihen asti säännölliset päivälleen.

Ei voi käydä niin onni kuin ekan kanssa, kuitenkin vain menny hormoonit sekasi.

Odotan ja joka masun väännöstä luulen niiden olevan vain alkavia kipuja,alaselkä kipeä aivan kuin alkaes,mut rinnat arat kuin mitkä.

Toivon ettei menkat alkas, mutta en varmaan uskalla tehä testiä jos eivät ala..

Voi mua höperöä :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin menkkojen pitäisi alkaa vasta huomenna. Testi kutkuttelis ihan hirveästi, mutta yritän pysyä kovana etten tekis sitä ihan vielä.. :o)

Pettyminen pelottaa kovasti, tämä vauvakuumeilu on välillä kyllä niin turhauttavaa!

Vierailija
2/11 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei pysytty erossa tuosta ainoasta testitikusta x) kp 28/28 ja aamulla pyöräillessä tuli niin menkkaolo, että meinasin heittää jo hanskat tiskiin tältä kierrolta. Mitään ei kuitenkaan ole ilmaantunut, joten testailin sitten äsken apteekin testillä selvääkin selvemmän negan. Plääh plääh pläääh! Mutta eikös se niin oo, että niin kauan on toivoa kun menkat eivät ilmottele tulostaan? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettymystä taas ootellaan...silti pieni tai aika suurikin toive että olisi tärpännyt. Huomenna pitäs alkaa....

Vierailija
4/11 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...täällä odotellaan kans menkkoja alkaviks(mutta toivotaan kovasti ettei alkas). Pillereitten lopettamisen jälkeen eka kierto meneillä joten odotukset ei korkealla. Kaikki sormet ja varpaatkin on pystys että tärppäis heti... yritän täs maanantaihin asti malttaa ennen kuin testaan. toivotaan et täti pysyykin poissa.

Plussa onnea kaikille....

-Adalmina-

Vierailija
5/11 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussaonnea muillekin jänskäilijöille!

Täällä ei menkkoja kuulu, joskaan en nyt jaksa kovinkaan ilostua- olen stressanut tästä raskautumisesta tässä kuussa niin kauheasti, että kierto ei välttämättä jaksa pysyä matkassa. Tänään on ollut ihan outo olo aamuisten menkkafiiliksien jälkeen.. Olen vollottanut ilman syytä koko illan :D kuitenkin kaikki fyysiset menkkaoireet ovat poissa.

Kohtu on tässä kierrossa ollut jotenkin huomattavan paljon turpeampi ja olen saattanut käydä jopa 4 kertaa pissalla yön aikana :S sitten sitä ihmetellään tädin saapuessa miten epätoivoinen voikaan keksiä niin paljon menkkaoireita omasta päästä!

Vierailija
6/11 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no täällä ainakin täti saapui eilen aamuna kylään...no ei kai se auta kun ens kuussa uutta yritystä..mites muilla?? toivottavasti te plussaatte....

Vierailija
7/11 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-tyypille superisti onnea plussan johdosta..luin vasta jälkeenpäin tarkemmin tekstejä...

Vierailija
8/11 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille odottajille,ettei menkat alkais ja plussa oottas.

Toi mun plussa oli kovin haalea (ohjeiden mukaan voi olla vaaleampi), mietin jo uuden testin tekoa, mut toisaalta tahtos uskoa tuohon plussaan.Esikoinenkin tärppäs heti ekasta kierrosta..

Ystävät kovin tsemppaavat kun ehkä ajattelevat nyt selkeämmin. Ja kovasti sanovat et usko jo se on plussa. Tunnen vain et maha ois pinkeämpi kuin ennen.

Maanantaina käydä varaa aikaa neuvolaan ni ollaan taas viisaampia..

Kiitos onnitteluista. Rohkasevia tekstejä saa laittaa =)

Vierailija
9/11 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille odottajille,ettei menkat alkais ja plussa oottas.

Toi mun plussa oli kovin haalea (ohjeiden mukaan voi olla vaaleampi), mietin jo uuden testin tekoa, mut toisaalta tahtos uskoa tuohon plussaan.Esikoinenkin tärppäs heti ekasta kierrosta..

Ystävät kovin tsemppaavat kun ehkä ajattelevat nyt selkeämmin. Ja kovasti sanovat et usko jo se on plussa. Tunnen vain et maha ois pinkeämpi kuin ennen.

Maanantaina käydä varaa aikaa neuvolaan ni ollaan taas viisaampia..

Kiitos onnitteluista. Rohkasevia tekstejä saa laittaa =)

Vierailija
10/11 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole täti vielä tullut, viime torstaina tai viimestään perjantaina ois vanhojen kiertojen perusteella pitäny alkaa. Mutta testit näyttää miinusta!! Ärsyttää ku asia ei selviä!! Edellisellä kerralla, jolloin raskaus oli todellinen yllätys, vasta neljäs testi näytti plussaa. Ja se oli VASTA yli kuukausi ovulaatiosta. Nyt ehdin varmaan tuhlata vaikka kuinka monta testiä. Eli mulla raskaushormoonipitoisuus on niin matala.

Vierailija
11/11 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin oli äsken jännät hetlen.Menkat myöhässä ja rinnat oli arat, jopa pian huimausta on esiintynyt joten marssin eilen apteekkin jo astin testin ja negaahan se näytti. Suuri pettymys vaikka osasin jo aavistaa että vastaus on juuri se mitä ei toivota.

No, nyt vaan entistä ahkerammin harjoittelemaan että me mieheni kanssa saatais pieni tuhisija.

Tiovottavasti trillä on parempi tuuri kuin meillä.

Ja jos vaustaus on pettymys niin hirveesti voimia ja jaksamista.

Hyvät viikonloput

Siili- sipinen