Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa kaverille, viinilasien tarroista

Vierailija
22.10.2021 |

Kuulostan varmasti tosi pikkumaiselta, mutta pakko vähän vuodattaa. Ja joo, ei ole elämässä just nyt isoja ongelmia joten on aikaa miettiä tän luokan murheita. Joku sitä kuitenkin kysyy. Mutta siis, tuttu kävi vastikään mun kotonani ja juotiin pari lasia viiniä. Hän jotenkin huomaamattani irrotti Iittalan viinilaseistani ne i-tarrat. Oon tosi huono sanomaan päin naamaa jos jokin vaivaa mieltä, mutta miten helkkarissa otan asian puheeksi. Mulla ei oo varaa ostaa uusia laseja tosta vain ja jotenkin tahtoisin, että ihminen olis vastuussa "ilkivallasta". Jotkut ei varmaan nyt ymmärrä ongelmaa, mutta lasit on mun mielestä nyt pilalla. Kaveri ei ole läheinen, ennemmin tuttu jota tapaan tietyissä yhteyksissä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just :D

Vierailija
2/13 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta designer ei suunnittele astioita niin että niihin jätetään ne kaupan punaiset tarrat. Ne tarrat on tehtaan merkki, myyntitilannetta varten. Vain todella kujalla oleva alempi keskiluokka jättää iittalan laseihin tarrat. Ja sama idiootti sakki vaatii Tori.fi:ssä niiden tarrojen paikallaanoloa. Ei, tarra ei nosta lasin hintaa lainkaan. Ei vaikka Marketta pyytäisi tarrallisista laseista enemmän rahaa kuin tarrattomista. Ne tarrat yksinkertaisesti kuuluu irrottaa heti, kun astia on tuotu kaupasta kotiin. Se tarran jättäminen on mautonta eikä todella tee kunniaa kauniille lasille. Ja vielä tärkein: sitä tarraa ei käännetä kameraa kohti, kun otetaan valokuva, koska se tarran paikallaan olo on käsittämätön moka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se Iittalan punainen myyntitarrako, joka KUULUU irrottaa ennen kuin lasi otetaan käyttöön? Ei kai kukaan tarjoa kaverille viiniä lasista, jossa on myyntitarra paikallaan? Kuulostat sekopäältä joka ei tajua designista mitään.

Vierailija
4/13 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence-lasien suunnittelija Häberli itkee haudassaan verta aina kun joku tantta jättää lasiin tarrat. Yksinkertaisesti sanottuna: vain täysi palikka jättää ne. Junttia ja tosiaan ah niin alempaa keskiluokkaa / työväenluokkaa jättää ne punaiset tarrat.

Vierailija
5/13 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä yritys, mutta sen verran vanha vitsi ettei enää naurata.

Vierailija
6/13 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään juoda tai tarjota toiselle viiniä lasista jossa on se myyntitarra. Ei ihme, että kaverisi ne irrotti.

Vierailija
7/13 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskon, että aloitus on tosi. Tuttu mesosi joskus vuosia sitten ihan samalla pieteetillä samasta asiasta. Onhan noita ap:n kaltaisia umpityhmiä ihmisiä, jotka eivät astioista ymmärrä yhtään mitään. Ja kyllä vähän tulee myötähäpeä aina, kun joku työkaveri laittaa Instassa kuvia, missä koko kattauksen osalta on laseissa punaiset tarrat ja vielä kameraan käännettynä. Facepalm!

Vierailija
8/13 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit, alempi sosiaaliluokka ja tantat jättää tarrat Essenceihin.

Vierailija
9/13 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä yritys, mutta sen verran vanha vitsi ettei enää naurata.

Kyllä tämä vielä monelle uppoaa, niin kuin ketjusta näkyy.

Vierailija
10/13 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kamoon, mulla oli aikoinaan korkeakoulutettu ystävätär, jonka viinilaseissa repsottivat yhdestä kulmasta enää kiinni olevat Arcoroc -tarrat!! Ja näitä ei saanut irrottaa edes tiskatessa. Repikää siitä! :DDDDDDD

Vierailija
11/13 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä uskon, että aloitus on tosi. Tuttu mesosi joskus vuosia sitten ihan samalla pieteetillä samasta asiasta. Onhan noita ap:n kaltaisia umpityhmiä ihmisiä, jotka eivät astioista ymmärrä yhtään mitään. Ja kyllä vähän tulee myötähäpeä aina, kun joku työkaveri laittaa Instassa kuvia, missä koko kattauksen osalta on laseissa punaiset tarrat ja vielä kameraan käännettynä. Facepalm!

Mun mielestä te molemman puolen mesoajat olette ihan yhtä tyhmiä. Toiset vänisee jostain tarroista ja toiset vaahtoaa nutturat tutisten, että ei niitä kyyly jättää niihin läseihin. Hohhoijaa, sanon.

Vierailija
12/13 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, kun mun lautasissa on House-tarrat. Hävytön vieras meni irrottamaan yhden

Vierailija
13/13 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu toisenkin kerran ja tarjoat hänelle teräsisestä mittamukista ja juot itse viinilasista. Jos kysyy, niin sitten vuodatat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi