Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mulle käy miesten kanssa aina näin?

Vierailija
22.10.2021 |

Ensin tietysti tutustun mieheen. Juttu luistaa ihan hyvin ja mies vaikuttaa kiinnostuneelta. Osaan olla tosi pienistäkin asioista iloinen, joten voitte kuvitella miten innostunut ja iloinen olen, kun mies josta itsekin tykkää, tykkää myös minusta!

No aika kuluu ja jutellaan paljon puhelimessa, tavataan aina kun mahdollista. Miehen kiinnostus alkaa kuitenkin hiipua melko pian, sillä he näkevät minut jo niin itsestäänselvänä, kun minähän tietenkin näytän tunteeni avoimesti, enkä osaa tai haluakaan pelata pelejä.

Mies siis alkaa kylmäksi ja itsetunto ansiostani kohonneena testailemaan omaa viehätysvoimaansa myös muihin naisiin. Kun sitten saan tietää tästä, niin joko katkaisen kokonaan välit tai alan itse kylmäksi ja välinpitämättömäksi, niin näitä miehiä alkaakin kiinnostaa ihan eri tavalla. Yhtäkkiä huomaankin olevani itse se, jota ei enää kiinnosta ja miehet inisevät perääni.

Miksi sen pitää olla aina niin, että kun itse kiinnostuu, toinen ei ja kun oma kiinnostus lopahtaa, toisen kiinnostus on korkeimmillaan?

Käykö teille muillekin aina näin?

Turhauttavaa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen. Pleijerit pyörittää sua ja paneskelee kanssasi. Kuulostat kiltiltä ja hyvältä naiselta ja silti suostut tuohon? Hehh.. tietysti suostut..

Vierailija
22/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät, että tuohon on käytännössä mahdotonta vastata tietämättä, minkälainen ihminen olet? Sinulle tullaan ainoastaan v*ttuilemaan täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa miesvihaa taas palstan inzel-naisilta.

Vierailija
24/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu. N21

Vierailija
25/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on sinussa, ei miehissä. N21

Vierailija
26/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on sinussa, ei miehissä. N21

Juu, ihan varkkina ”N”.

Vierailija
27/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös niin, että vaikutat jotenkin feikiltä, liian iloinen, liian mukava, liian kaikkea. Voi tulla tunne, että et ole aito tai luotettava.

Vierailija
28/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on pillun ja anaalin anto, kuinka usein ja teetkö aloitteita.

Vierailija
29/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole sitten yhtään miesvastainen foorumi. :D N21

Vierailija
30/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Kukaan mies ei tykkää bimboista

Vierailija
31/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Alku kuulosti tutulta, mutta minun perääni ei jäädä itkemään. Enkä kyllä yhtään ihmettele, olen aika karsea siinä alkuinnostuksessani. Onneksi vain yksi mies on joutunut kokemaan sen, vaikkakin liikaa sekin.

Vierailija
32/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole riittävän kiinnostava ja annat vain liian kovatasoisten miesten lähestyä.

Älä kuitenkaan laske rimaasi vaan kuole yksin.

Vierailija
33/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla mahdollista, että kiinnostut sua tasokkaammista miehistä?

Tuo kuvio ei ole normaalia ja jos koet sen useasti niin sitten sinä olet se yhteinen tekijä tässä.

No jos pidät köyhiä, työttömiä, ylipainoisia ja päihderiippuvaisia tasokkaina, niin sitten varmaan juu! 😄

Ap

Päihderiippuvaiset kannattaa ainakin jättää suosiolla kokonaan väliin. Päihderiippuvainen on uskollinen pelkästään päihteille, se on varmaa. Jos päihteiden vaikutuksen alaisena tarjoutuu tilaisuus pettää, silloin päihderiippuvainen pettää, vaikka muka miten uskollisuutta ja luotettavuutta arvostava ihminen selvinpäin olisi. Jos päihderiippuvaiselle ei tarjoudu tilaisuutta pettää, mutta tarjoutuu tilaisuus käyttää päihteitä ja yrittää, niin senkin tilaisuuden hän käyttää. Päihderiippuvaista vie ne päihteet. Kaikki lupaukset rikotaan jos riittävästi päihtyminen houkuttelee. Ja sitten päihtyneenä ei enää pysty pitämään lupauksiaan siksi, että on päihtynyt. Varsinkin jos on suhteessa ihmisen kanssa, jota voi pitää itsestäänselvyytenä.

Vierailija
34/35 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ole sitten yhtään miesvastainen foorumi. :D N21

Joko tulit valituksi?

Vierailija
35/35 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla mahdollista, että kiinnostut sua tasokkaammista miehistä?

Tuo kuvio ei ole normaalia ja jos koet sen useasti niin sitten sinä olet se yhteinen tekijä tässä.

No jos pidät köyhiä, työttömiä, ylipainoisia ja päihderiippuvaisia tasokkaina, niin sitten varmaan juu! 😄

Ap

Ja miksi ihmeessä tapailet tällaisia tyyppejä?! Luuletko että työttömyys, rumuus tai päihdeongelma tarkoittaa jotenkin jaloa ja kultaista luonnetta? Pah, päinvastoin!

Nämä ovat loosereita ja et voi heiltä odottaa mutta kuin looserin käytöstä. Lähtevät kenen tahansa naisen mukaan kun kerrankin saavat huomiota, ja pitävät sinua alemman tasoisena naisena kun kelpuutat heidät. Sinä sitten parannat heidän elämäänsä, jolloin he luulevat että hei nythän mä voin saada jonkun paremman naisenkin, enkä vain tätä typerystä joka huoli lihavan juopon. Miksi he kunnioittaisivat sinua kun olet jo alusta alkaen todistanut että sulle kelpaa mikä vaan?

Nosta nyt pikkuisen rimaa, et saa mitään palkintoa siitä että huolit tällaista pohjasakkaa. Pohjasakka on sitä myös suhteessa.