Miksi mulle käy miesten kanssa aina näin?
Ensin tietysti tutustun mieheen. Juttu luistaa ihan hyvin ja mies vaikuttaa kiinnostuneelta. Osaan olla tosi pienistäkin asioista iloinen, joten voitte kuvitella miten innostunut ja iloinen olen, kun mies josta itsekin tykkää, tykkää myös minusta!
No aika kuluu ja jutellaan paljon puhelimessa, tavataan aina kun mahdollista. Miehen kiinnostus alkaa kuitenkin hiipua melko pian, sillä he näkevät minut jo niin itsestäänselvänä, kun minähän tietenkin näytän tunteeni avoimesti, enkä osaa tai haluakaan pelata pelejä.
Mies siis alkaa kylmäksi ja itsetunto ansiostani kohonneena testailemaan omaa viehätysvoimaansa myös muihin naisiin. Kun sitten saan tietää tästä, niin joko katkaisen kokonaan välit tai alan itse kylmäksi ja välinpitämättömäksi, niin näitä miehiä alkaakin kiinnostaa ihan eri tavalla. Yhtäkkiä huomaankin olevani itse se, jota ei enää kiinnosta ja miehet inisevät perääni.
Miksi sen pitää olla aina niin, että kun itse kiinnostuu, toinen ei ja kun oma kiinnostus lopahtaa, toisen kiinnostus on korkeimmillaan?
Käykö teille muillekin aina näin?
Turhauttavaa.
Kommentit (35)
Olisi pitänyt oikolukea tuo teksti ennen kuin postasin tänne, mutta samapa tuo kunhan asia tulee selväksi 😄
Ap
Käy juuri noin. Sitten on outoa, että kun itse on katkaissut välit ja unohtanut, tällaiset tyypit jaksavat vainota vuosikausia.
Jep, tuttua. Minäkin olen ponnahduslautanainen. Nörttimies saa itsetuntobuustin, nousee hattuun ja lähtee lapasesta. Sen tötöilyn jälkeen itseä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Voisiko olla mahdollista, että kiinnostut sua tasokkaammista miehistä?
Tuo kuvio ei ole normaalia ja jos koet sen useasti niin sitten sinä olet se yhteinen tekijä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Juu! Guugelta scarcity effect
Kiinnostavaa! Mutta mikähän mahtaa olla tuo ilmiö suomennettuna? Olen melko huono ymmärtämään vähänkään vaikeampaa englantia. 😔
Ap
Jos jotain olen oppinut parisuhteista niin ainakin sen, että naisen pitää olla hankala, vaikka miehet muuta väittävätkin. Kilteille ja empaattisille naisille käy kuin ap:lle, mutta oikukkaat naiset ovat aina suhteessa.
Välttelevä kiintymistyyli on suomalaisten erityisalaa
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla mahdollista, että kiinnostut sua tasokkaammista miehistä?
Tuo kuvio ei ole normaalia ja jos koet sen useasti niin sitten sinä olet se yhteinen tekijä tässä.
No jos pidät köyhiä, työttömiä, ylipainoisia ja päihderiippuvaisia tasokkaina, niin sitten varmaan juu! 😄
Ap
Markkinointiteoriat eivät sovellu ihmissuhteisiin. Ihastuminen ja rakastuminen ovat tunteita, ei matematiikkaa.
Tunnevammaiset eivät tietenkään eroa tajua, nämä tasohullut. Mutta miksi kuunnella heitä muutenkaan, kun he ovat täysin kokemattomia ihmissuhteissa?
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain olen oppinut parisuhteista niin ainakin sen, että naisen pitää olla hankala, vaikka miehet muuta väittävätkin. Kilteille ja empaattisille naisille käy kuin ap:lle, mutta oikukkaat naiset ovat aina suhteessa.
Juuri näin, mutta kohtalaisen hankala ja vaativa, ei ääripäätä. Liian low tai high maintenance ei saa olla, siinä keskellä paras. Vaivaton kumppani ei kiinnosta, todella hankala kuluttaa kumppanin loppuun.
Jos kerran tiedät että näytät alkuun liian innokkaalta, niin miksi et vaan lakkaa näyttämästä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö mällit?
Se näyttää olevan sulle hirveän jännä juttu, kun et vielä ole sitä koskaan kokenut. No, ehkä sä vielä joskus löydät naisen joka suostuu sulle sen tekemään. Epäilen kyllä.
Ei ole itselle käynyt, mutta sivusta olen vähän vastaavaa seurannut. Naisen lisäksi se "ponnahduslauta" voi olla myös uralla eteneminen tai salilla kunnon kohoaminen. Lähdetään itsevarmana etsimään paremmannäköistä naista ja sitten kun ei se uuden paremman naisen saaminen ollutkaan niin helppoa tai näytti hyvältä, muttei mikään kiinnostuksen kohde kohdannut, niin yritään saada se vanha takaisin. Yksikään kaveri ei ole huolinut kyllä tämmöistä takaisin.
Olet hieno nainen. Voitaispa rakastella.
Tuntuu siltä että AP luulee olevansa avoin mutta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran tiedät että näytät alkuun liian innokkaalta, niin miksi et vaan lakkaa näyttämästä sitä?
Todennäköisesti AP ei olekaan innokas ja miehet huomaavat sen ja tulkitsevat ettei AP ole tosissaan.
Saat sen mistä luovut - Tommy Hellsten