Leijonat ottavat rokotuksen - skorpionit eivät
Utahissa USA:ssa on tutkittu kuinka horoskooppimerkki ja koronarokotusstatus korreloivat. Uskomatonta kyllä, erot ovat valtavia. Leijonista 70 % on ottanut rokotuksen, kun taas skorpioneista vain 46 %.
https://www.washingtonpost.com/nation/2021/10/21/vaccination-star-signs…
Tämän tiedon tarjosi Washington Post
Kommentit (16)
Leijonat ja vesimiehet ovat omassa luokassaan. No, olen nouseva leijona..
Olen leijona rokottamaton enkä muuta kantaani.
Miten voi olla noin suuret erot. Pitäisikö tähän uskoa? Toisaalta kyllä Washington Post on erittäin tarkka faktojen tarkastuksessa ja lähdekritiikissä.
Olen rokotettu rapu, enkä usko horoskooppeihin. Tämä on ihan käsittämätöntä.
Skorpioni täällä ja valitettavasti tuli otettua molemmat rokotteet.
Näin viisaampana rokotuksen haitoista, jos nyt pitäisi ottaa ja tietäisin mitä tuleman pitää, rokotukset jäisi ottamatta.
Rankkaa on ollut viimeiset 4 kk ja edelleen jatkuu.
Kolmatta en ota, vaikka mitä rajoituksia kohdalleni tulisi.
Jospa siellä annetaan rokotukset syntymä kuukauden mukaan skorpionien vuoro ei ole vielä tullut. Ei tässä muuten ole mitään järkeä.
ihmiset tekevät itsestään sen mihin uskovat, joten voi olla totta. Oon itse skorpioni mutta OTIN ROKOTTEEN. ota sinäkin skorpioni, koska muuten leijonat ja muut nauraa sulle.
Näin Suomessa:
Varakkaat ruotsinkieliset ottivat rokotukset. Pursiseuroissa ja golfklubeilla kaikuu nauru ja laulu. Ritarihuoneella ja Svenska klubbenilla maistuu pihvi ja konjakki. Ylipainoiset katkeroituneet persaukiset suomenkieliset eivät ota rokotusta. Voimaton kiukku vain sihisee kusenhajuisissa kaupungin vuokrakasarmeissa.
Vierailija kirjoitti:
Jospa siellä annetaan rokotukset syntymä kuukauden mukaan skorpionien vuoro ei ole vielä tullut. Ei tässä muuten ole mitään järkeä.
Ei mene järjestyksessä syntymäkuukauden mukaan.
Skorppari täällä, ehtoota! Kaks piikkiä pistetty, kolmas tulee joulukuussa!
Vierailija kirjoitti:
Näin Suomessa:
Varakkaat ruotsinkieliset ottivat rokotukset. Pursiseuroissa ja golfklubeilla kaikuu nauru ja laulu. Ritarihuoneella ja Svenska klubbenilla maistuu pihvi ja konjakki. Ylipainoiset katkeroituneet persaukiset suomenkieliset eivät ota rokotusta. Voimaton kiukku vain sihisee kusenhajuisissa kaupungin vuokrakasarmeissa.
Sinulla on erittäin vajavaisen tiedot Suomen demografiasta tai et vaan osaa yhdistellä tietoja. Miten tuohon sinun teoriaasi sopii se, että rokotuskattavuus lähestyy 80 %?
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni täällä ja valitettavasti tuli otettua molemmat rokotteet.
Näin viisaampana rokotuksen haitoista, jos nyt pitäisi ottaa ja tietäisin mitä tuleman pitää, rokotukset jäisi ottamatta.
Rankkaa on ollut viimeiset 4 kk ja edelleen jatkuu.Kolmatta en ota, vaikka mitä rajoituksia kohdalleni tulisi.
Olen pahoillani puolestasi. Itsekin tunnen kaksi ihmistä jotka ovat saaneet pitkäaikaisia haittoja, kenties jopa pysyviä.
Mietin myös miksi joku alapeukuttaa tällaista viestiä? Taas vähätellään rokotteen aiheuttamia haittoja? Fake News, ei voi pitää paikkaansa koska omalle kohdalle ei ole sattunut?
Uskomatonta välinpitämättömyyttä.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Suomessa:
Sinulla on erittäin vajavaisen tiedot Suomen demografiasta tai et vaan osaa yhdistellä tietoja. Miten tuohon sinun teoriaasi sopii se, että rokotuskattavuus lähestyy 80 %?
Lähestyy ihan helevetin hitaasti. Ja todellakin: Ruotsinkieliset ovat rokotekattavuudessa omaa luokkaansa. Siinä sivussa myös ne, joilla on vahva vietnamin osaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Suomessa:
Lähestyy ihan helevetin hitaasti. Ja todellakin: Ruotsinkieliset ovat rokotekattavuudessa omaa luokkaansa. Siinä sivussa myös ne, joilla on vahva vietnamin osaaminen.
Tämäpä kiinnostavaa, missä sinä olet nähnyt ruotsinkielisten tai vietnamin taitoisten rokotustilastoja?
https://twitter.com/SaltLakeHealth/status/1450570095550517249/photo/1?r…