Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

petturimies sekoilee somessa

Vierailija
26.12.2014 |

Mun ja miehen pitkään jatkunut huono liitto päättyi eroon miehen sivusuhteen kärjistettyä tilanteen. Nyt mies vihjailee koko laajalle kaverilistalleen (sisältää lähes kaikki munkin läheiset), että minä olisin pettämällä aiheuttanut eron.

Kuinka alas voi petturit vajota? Ja mitä iloa tällaisesta toisen osapuolen mustamaalaamisesta voi saada.

Meillä on yhteisiä lapsia, joten välit pitäisi pystyä säilyttämään asiallisina. Miten olette muut vastaavassa tilanteessa pystyneet hengittämään vain syvään rauhallisesti ja kääntämään toisen posken?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, onpa nolo tyyppi. Älä ainakaan osallistu siihen face kommentointiin mitenkään. Eri asia jos joku kaverisi laittaisi jonkin pistävän kommnetin ;)

Kyllä minuakin ottaisi päähän, voimia ap.

Vierailija
2/9 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mustamaalaaminen menee turhan pitkälle ja vielä näkyy seinällä/seinillä, niin voi olla että laittaisin hyvin lyhyesti minun näkökulmani asiaan. Näin ihmisille herää ainakin ajatus siitä, että asiaan liittyy kaksi näkökulmaa, kun kovin monet vieläkin sivuuttaa tämän (typeryys).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin puuttuisin niihin väitteisiin jossakin vaiheessa.

Vierailija
4/9 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä käsittämätöntä. Minunkin miehen ex levitteli julkisella päivityksellä facessa, että se pettää minua ja ahdistelee tätä exää. Heidän yhteiset kaveritkin on valehtelulla värvätty tämän naisen puolelle. Joidenkin röyhkeydellä ei ole rajaa. Heidänkin ero johtui naisen uskottomuudesta (petti useasti ja tartutti vielä taudinkin).

Odotahan vaan, kun rupeat joskus uudelleen seurustelemaan, sitten se helvetti vasta onkin irti.

Vierailija
5/9 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/9 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole kunnianloukkaus?

Vierailija
7/9 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:34"]

Eikös tuo ole kunnianloukkaus?

[/quote]

Eipä kai, jos jää vaan vihjailun tasolle.

Meillä ainakin luulen, ettei olisi ollut mitään tehtävissä. Nimiä ei mainittu, vaikka kaikki kyllä tiesi ketä tarkoitetaan. Uhkasivat myös väkivallalla. Olisi kyllä pitänyt ottaa kuvankaappaus varmuuden vuoksi ja kysyä apua nettipoliisilta.

t. 5

Vierailija
8/9 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/9 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä että jos ei lopeta niin otat poliisiin yhteyden. Tehoaa.