αuttαvα αp linjoillα hetken ت
Kommentit (9)
Voisitko antaa hurmaavaa seksiä ja jäädä vielä rupattelemaan jotakin kivoja? -mies-
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:11"]?mikä apu
[/quote]
Pardon? - auttava ap
Oon niin väsynyt, etten saa edes nukuttua. Mikä avuksi?
Miten pääsen eroon nettiriippuvuudesta? Mulla ei muuten olisi ongelmaa nukahtaa ajoissa, mutta roikun kännykällä netissä ja av:lla yötä myöten enkä malta lopettaa. Mistä itsekuria? Asun yksin.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:19"]Oon niin väsynyt, etten saa edes nukuttua. Mikä avuksi?
[/quote]
Älä jää sänkyyn makoilemaan turhaan. Juo jotain lämmintä ja odottele väsymystä. Tai jos haluat makoilla sängyssä niin laita silmät kiinni ja kuvittele herätyskellon pärähtävän soimaan vaikkapa puolen tunnin päästä. Itselläni tuollainen omituinen ajattelutapa auttaa nukahtamaan. Jotain psykologista jutskaa.
ت - Auttava Ap
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:17"]jännästi tollasia kirjaimia :)
[/quote]
Olen jännä ت - auttava ap
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:23"]Miten pääsen eroon nettiriippuvuudesta? Mulla ei muuten olisi ongelmaa nukahtaa ajoissa, mutta roikun kännykällä netissä ja av:lla yötä myöten enkä malta lopettaa. Mistä itsekuria? Asun yksin.
[/quote]
Auttava ap on itsekin nettiriippuvainen, tosin tietokone tulee avattua harvoin mutta puhelimella roikun netissä kahta kauheammin. Tämä on siis kinkkinen juttu... itse varmaan laittaisin kellom soimaan 2-4 h päästä ja sen jälkeen ajattelisin, että turha av:lla on koko yötä päivystää, kun keskustelut säilyvät siellä ilman valvontaakin. Mutta tosiasiassa en tiedä... Itse en nimittäin ole edes yrittänyt rajoittaa tätä palstailuriippuvuuttani...- Auttava Ap
?mikä apu