Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kone-johtaja Jussi Herlin ottaa kantaa Afrikan tähti -kohuun: ”Suomalaisilla on suunnaton määrä rasistisia asenteita ja ajatuksia”

Vierailija
22.10.2021 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008351254.html

Kultalusikka suussa syntynyt itsensäkeijottaja valistaa suomalaisia.

Kommentit (360)

Vierailija
21/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra ajatustenlukija. VMP.

Vierailija
22/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussin lähiomaisten kannattaisi huolestua. Jonkunlainen kapinavaihe, jossa teini tekee tietämättään itsestään naurettavan kaikkien vanhempien silmissä kuuluu asiaan ja on läpikäytävä kasvuiässä, mutta ei sitä kannattaisi niitä aivopierujaan julkaista missään. Käyttääköhän Jussi aineita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vingutte kaiken aikaa miten valkoista keski-ikäistä heteromiestä sorretaan. No nyt kun yksi tällainen avaa suunsa ja sanoo mielipiteensä, te samat persuvouhottajat olette ensimmäisinä kivittämässä. Ei voi kuin nauraa teidän tyhmyydellenne, jälleen kerran.

Vierailija
24/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vingutte kaiken aikaa miten valkoista keski-ikäistä heteromiestä sorretaan. No nyt kun yksi tällainen avaa suunsa ja sanoo mielipiteensä, te samat persuvouhottajat olette ensimmäisinä kivittämässä. Ei voi kuin nauraa teidän tyhmyydellenne, jälleen kerran.

Joo. Herlin edustaa tosi hyvin kaltoinkohdeltua keskiluokkaa.

Vierailija
25/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin me enää Keijoa tarvitaan, kun meillä on Jussi?

Vierailija
26/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi on Suomen Prince Harry. Täysi nolla ilman mitään saavutuksia, joka kuvittelee voivansa asettua jumalan asemaan vain koska on kaikkein etuoikeutetuin ilman mitään omaa ansiota.

Hävettäisi olla Koneella töissä. BTW, kai hän on nostanut kaikkien Koneella töissä olevien vähemmistöjen palkat oman palkkansa tasolle? Vai onko hän sittenkin niin rasisti, että nostaa korkeampaa palkkaa ja vielä "johtaa" noita värillisten joukkoja? Eikö se ole rasistisen kolonialistista? Ja kehtaako Kone jopa tehdä rahaa ulkomailla? Eikö se ole toisten maiden rasistista ja kolonialistista riistoa?

Vierailija
27/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa kohta muuttumaan ajatukset rasistisiksi tämän överiliberaalin kulttuurin takia. Enne ajattelin kaikista kansallisuuksista neutraalisti.

Ei kannata, koska ei se ole niiden muitten kansallisuuksien tai ihmisten vika, jos täällä höpötetään älyttömiä juttuja. Ne vaatijat ovat yleensä meidän omaa porukkaa, joilla yleensä ei ole mitään kosketusta niihin ihmisiin, joita he kuvittelevat jotenkin suojelevansa.

Totta, olet kyllä oikeassa. Ja kommenttini oli hyvin tunnelatautunut.

Olen ollut vähemmistöjen kanssa paljon tekemisissä ja olen nähnyt hyvät ja huonot puolet. Asia mikä minua ärsyttää on juuri se, että kaikki negatiiviset asiat, joita tuli itse nähtyä arjessa, vesitetään ihmisten toimesta, jotka eivät ole ikinä edes olleet tekemisissä tiettyjen ryhmien tai ihmisten kanssa.

Vierailija
28/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuo henkilö on ja miksi minun pitäisi välittää mitä sen päässä liikkuu ja millä tavoin se nolaa itsensä internetissä?

Jussin isi on Antti Herlin jonka varallisuus on rapiat viisi miljardia.

Pappa betalar. Jussi saanut isilta kanssa aika monta miljardia. Kun isi on antanut rahaa, voi nostaa itsensä muiden yläpuolelle.

Vierailija
29/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietämättömyys ole rasismia. Tuo peli on suomalaiselle vain peli, ilman taka-ajatuksia ja viittauksia rasismiin.

Aito tai peitelty vihamielisyys tai negatiivinen asenne jotakin kohtaan on sen sijaan rasismia. Tällä hetkellä suuri osa suomalaisista toimii rasistisesti rokottamattomia kohtaan. Osa tosin puhuu ja ajattelee rasistisesti myös Suomen ulkopuolelta muuttavia kohtaan, mutta se ei millään tavalla liity tuohin peliin.

Sinän minulle tuo peli ei ole edes kiinostava, en ole sitä pelannut edes lapsuudessa, koska on tuuripeli ja niistä en ole koskaan tykännyt. Nyt ihmetyttää, miksi asiasta piti nostaa näin iso häly. Ymmärrän, että afrikkalaistaustainen voi reagoida, mutta pitäisi heilläkin olla sen verran ymmärrystä, ettei tuo ole rasismia. Sen sijaan moni muu asia on Suomessa monin verroin lähempänä rasismia, niihin pitäisi puuttua enemmän. Vähemmistöryhmiin kohdistuva vaino ja jopa median uutisointi on paljon törkeämpää, yhtälailla vähemmistökulttuurien edustajien työnsaanti yms. Suomessa on paljon erilaisia vähemmistöjen edustajia, nyt uutena ryhmänä rokotteista kieltäytyvät.

Vierailija
30/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin me enää Keijoa tarvitaan, kun meillä on Jussi?

Mitä jos Jussi onkin Keijo, oikeasto :-D

Vierailija
31/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Herlin edustaa tosi hyvin kaltoinkohdeltua keskiluokkaa.

Voi kuule, Jussilta loppui kerran vuosikertashampanja viinikellarista. Hän voi täsmälleen samaistua ruokajonossa seisoviin. Ja tämän rankan kokemuksensa perusteella hän tietää, että on naurettavaa kenenkään kuvitella, että maailmassa olisi raskaampia ongelmia kuin lastenpeli. Jussikin tarvitsi kriisiapua kun vuosikertashampanja loppui, joten kyllä hän tietää, että lastenpelin takia tarvitaan tottakai kriisiapua. Hän ymmärtää täsmälleen, että työttömyys, köyhyys, asunnottomuus, sairaudet, väkivalta ... ne eivät ole mitään lastenpelin rinnalla ja että ihmiset jotka tällaista kuvittelevat, ovat kammottavia rasisteja.

Vierailija
32/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole nähnyt muuta vinkumista valkoisen keski-ikäisen heteromiehen sorrosta muuta kuin kaltaistasi vinkumista että sitä jossain olisi.

Jussi Herlin on aika huono esimerkki sorretusta valkoisesta keski-ikäisestä heteromiehestä syystä jota tuskin pitää sen enempää avata...

Vierailija
33/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneen osakkeet muuten sukeltaa. Onneksi en ostanut niitä.

Vierailija
34/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussin lähiomaisten kannattaisi huolestua. Jonkunlainen kapinavaihe, jossa teini tekee tietämättään itsestään naurettavan kaikkien vanhempien silmissä kuuluu asiaan ja on läpikäytävä kasvuiässä, mutta ei sitä kannattaisi niitä aivopierujaan julkaista missään. Käyttääköhän Jussi aineita?

Ja kun Jussi on kauan sitten ohittanut teini-iän ... keski-ikäinen mies. 

Vierailija
35/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi vastaa tässä oikeisiin tapahtumiin tässä oudossa illanvietossa, ei persujen omiin uutisiin "Afrikan tähti on rasistinen öy öy öy öy".

Vierailija
36/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi. Ikävä sana. Muuttakoot tänne Suomeen kuka tykkää, ei siinä, mutta kun näihin muuttajiin liittyy täydellinen elatusvelvollisuus. Se on se joka sotii. Mä raadan töissä kolmatta vuosikymmentä ja joku kehtaa sanoa mua etuoikeutetuksi. Mulle nää muuttajat ovat etuoikeutettuja. Ei mulle ole kukaan antanut mitään, opintotuetkin piti maksaa aikanaan takas kun kävin ohessa töissä. Ja nää saa kaiken mitä kehtaavat pyytää ja nehän kehtaavat. Suomelta rahat loppui jo ajat sitten mutta velalla elätetään. Täs ei oo mitään järkeä.

Vierailija
37/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koneen osakkeet muuten sukeltaa. Onneksi en ostanut niitä.

Talousmediahan on uutisoinut, että Herlinit ovat tekemässä sukupolvenvaihdosta (miksi ei muuten sukupuolenvaihdosta? eikö se olisi intersektionaalisempaa?) ja Jussi ottamassa ohjat. Noilla älynlahjoilla lafka on konkassa parissa vuodessa.

(Ei niin, että edellinen Herlinien sukupolvikaan voisi ottaa sen menestyksestä kunniaa, Matti Ala-huhtahan sen nousuun nosti.)

Vierailija
38/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiina vissiin tärkeä liiketoimien kohde olis vaan hiljaa.

Vierailija
39/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi on aivan oikeassa.

Suomi on erittäin rasistinen maa.

Sen näkee ja se näkyy kaikkialla.

Enkä nyt tarkoita mitään lautapelejä, vaan aivan konkretiaa.

Vierailija
40/360 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasismi. Ikävä sana. Muuttakoot tänne Suomeen kuka tykkää, ei siinä, mutta kun näihin muuttajiin liittyy täydellinen elatusvelvollisuus. Se on se joka sotii. Mä raadan töissä kolmatta vuosikymmentä ja joku kehtaa sanoa mua etuoikeutetuksi. Mulle nää muuttajat ovat etuoikeutettuja. Ei mulle ole kukaan antanut mitään, opintotuetkin piti maksaa aikanaan takas kun kävin ohessa töissä. Ja nää saa kaiken mitä kehtaavat pyytää ja nehän kehtaavat. Suomelta rahat loppui jo ajat sitten mutta velalla elätetään. Täs ei oo mitään järkeä.

Mutta katsos kun se elatusvelvollisuus ei koske Jussia eikä muitakaan Herlinejä. He välttävät näppärästi tuollaisen taakan verojärjestelyillä, eli pitävät tiukasti miljardinsa itsellään vaivaantumatta maksamaan niistä kuin aivan minimimäärän veroja. Joten eihän pappa betalar -Jussia mitkään tuollaiset taakat häiritse, kun eihän hän niihin osallistu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän