Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 50v, mitä vaivoja sinulla on?

Vierailija
22.10.2021 |

Välillä ihan nolottaa, kun tuttavat ja kaverit puhuu vaivoistaan, eikä mulla itsellä ole mitään. Tuntuu, että kaikilla muilla ikäiselläni on montakin vaivaa, esim verenpainetta, kohonneet sokerit, kilpirauhasongelmaa, allergioita, vaivasenluita, selkäongelmia.
Mulla ei mitään, edes kovettuneita kantapäitä. Onko harvinaista olla 50v ja terve?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänlaatuiset kasvaimet painavat päivittäin ärsyttävästi.

Muuten olo aika okei. Verenpainelääkkeet varmaan saan pian, molemmat vanhempani saivat lääkityksen tässä iässä, se on sukuvika.

Ja varmaan silmänpainetautiinkin on tipat tulossa jossain vaiheessa. Sekin suvussa.

Elän terveellisesti ja olen hoikka, urheilen, olen absolutisti.

Vierailija
22/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypin 2 diabetes, verenpainetauti ja verisuonten ahtaumia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivat alkoivat pikkuhiljaa vaihdevuosien kanssa. Sulla ei taida olla ne vielä alkaneet?

Mainitsemastasi listasta on vain yksi, mutta kaikenlaista muuta on, Vakituinen lääkitys ja tänä vuonna on tullut käytyä hammaslääkärissä, gynellä, silmälääkärissä ja ihan yleislääkärissä sekä säännöllisesti labrakokeissa.

Vierailija
24/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi sairas koko aikuisikäni. Nyt 51v ja terve jo lähemmäs 10 vuotta! Ei hotsita kuunnella muiden vaivoja. Niitä ei mun 'paranemisen salaisuus' kiinnosta vaan mieluummin valittavat. Enhän sitä itsekään tiennyt että se auttaisi mutta olin valmis kaikkea kokeilemaan ja tämä juttu sitten auttoi. Kyseessä siis aktiivinen lihansyönti ja paastot. Valintoja.

Vierailija
25/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramppaan vessassa koko yön ja nukun pätkittäisesti. Pidätyskykyä ei ole, levoton rakko niin että vaipat pitää olla koko ajan. Vaurioituneet murtuneet raajat kramppaa koko ajan. Nelikymppisenä työssä vittuiltiin työelämässä tiheästä vessaa käynneistä jo. Eläkettä ei saa näin mitättömien vaivojen takia vaan pitäisi olla puoli kuollut. Työllistän nyt sitten työttömien pyörittelijöitä, pajoja ja TE- toimiston haastattelijoita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme