Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 50v, mitä vaivoja sinulla on?

Vierailija
22.10.2021 |

Välillä ihan nolottaa, kun tuttavat ja kaverit puhuu vaivoistaan, eikä mulla itsellä ole mitään. Tuntuu, että kaikilla muilla ikäiselläni on montakin vaivaa, esim verenpainetta, kohonneet sokerit, kilpirauhasongelmaa, allergioita, vaivasenluita, selkäongelmia.
Mulla ei mitään, edes kovettuneita kantapäitä. Onko harvinaista olla 50v ja terve?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. En ole koskaan käynyt edes lääkärissä sairauden takia.

Vierailija
2/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selkä oirehtii välillä, koska olen pienen ikäni tehnyt istumatyötä, mutta se on itse asiassa vähentynyt viime vuosina. Unettomuutta on myös - nukahdan hyvin, mutta herään parin h jälkeen ja voi viedä 2-3 h nukahtaa uudelleen.

Muita vaivoja ei ole.

N54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissa karkailee, hiukset ohenee, kunto ei ole entisellään, paikat on kuin sahara, you name it mitå muuta kaikkea tässä on tullut iänmyötä.

Vierailija
4/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No selkä oirehtii välillä, koska olen pienen ikäni tehnyt istumatyötä, mutta se on itse asiassa vähentynyt viime vuosina. Unettomuutta on myös - nukahdan hyvin, mutta herään parin h jälkeen ja voi viedä 2-3 h nukahtaa uudelleen.

Muita vaivoja ei ole.

N54

Minullakin oli vähän alle viisikymppisenä selkäongelmia istumatyön vuoksi. Ostin jumppapallon, ja käytin sitä työtuolina aluksi lyhyitä aikoja kerrallaan. Vähitellen pidensin aikaa. Lähti selkäkivut sillä.

N52

Vierailija
5/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täysin terve 5-kymppisenä, mutta muutaman vuoden päästä verenpaine alkoi kettuilemaan, polvinivelet kremppaamaan, järkyttävät kuumat aallot iskivät ja vitutuksen määrä lisääntyi jäätävän paljon.  Tämä kaikki oli järkytys kun kuitenkin olen pitänyt kunnostani aina hyvän huolen ja elänyt terveellisesti.  Nyt kun lähentelen jo 6-kymppiä, on lisävaivoja tipahdellut pikku hiljaa lisää mm. iho-ongelmia, yliherkkyysoireita ja päänsärkyä.  

Vierailija
6/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhden yhtä vaivaa. 50 mittarissa.

Vierailija
7/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikenen, kun ikätoverit ja nuoremmat valittavat vaivojaan. Minulla ei ole vaivoja, ei uusittavia reseptejä, ei laboratoriokäyntejä, magneettikuvauksia tai ylipäänsä mitään kiinnostavaa. En kärsi unettomuudesta, ei ole mitään josta voisin valittaa.

Käyntini koronarokotuksissa ei nekään kiinnosta ketään, koska en ole saanut rokotteista mitään haittavaikutuksia.

Terveisin Salme 70 v.

Vierailija
8/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotiaana olin itsekin vielä ihan "vaivaton". 57-vuotiaana sairastuin syöpään, josta kuitenkin leikkaus-, säde- ja sytostaattihoitojen jälkeen parannuin.

Vierailija
9/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi, mun ukko on varsinainen maanvaiva.

Vierailija
10/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaine jäi koholle työstressin vuoksi jo nelikymppisenä, muuta vaivaa ei ole. t 59 v

Vierailija
11/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti, älä nolostu. Itse saman ikäinen ja rr, kolesteroli ym. huippuluokkaa. Toki perussairaus on, jonka syntyyn ei itse voi vaikuttaa.

Jollakin näytti saharakin vaivaavan, mulla ei oo edes niitä ongelmia.

Vierailija
12/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on joku syöpä. Hän ei vaan itse tiedä sitä vielä.

Vierailija
13/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lääkkeitä verenpaineeseen ja kilppariin, sain ne 42-vuotiaanatyöterveydestä. Mutta eivät ne ole ”vaivoja”, eivät me minua haittaa.

Ainut vaivani on ajoittainen yövalvominen, johtuen vaihdevuosista. Niin, ja joskus yläselkä menee lukkoon, jos olen staattisessa asennossa. Kantapään kovettumatkin löytyy kesäisin.

N53

Vierailija
14/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minkäänlaisia vaivoja.

P.S. Ap, allergia ei liity millään tapaa ikään, joten se ei ole mikään "50-vuotisten vaiva". Vastasyntynyt vauvakin voi olla allerginen. Uskomatonta, että tätä edes pitää kenellekään rautalangasta vääntää. 

Vierailija
15/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minkäänlaisia vaivoja.

P.S. Ap, allergia ei liity millään tapaa ikään, joten se ei ole mikään "50-vuotisten vaiva". Vastasyntynyt vauvakin voi olla allerginen. Uskomatonta, että tätä edes pitää kenellekään rautalangasta vääntää. 

No menipä rouvalla tunteisiin! Ehkä 50v ap ei nyt luetellut pelkästään ikäänsä liittyviä vaivoja, vaan yleisesti kaikkia. On itse säästynyt kaikilta tuohon ikään nähden. Näin ajattelen itse 50 vuotiaana.

Vierailija
16/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve kuin pukki.

Vierailija
17/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajis, astma ja ylipaino. Siinä sitä jo on. Lisäksi rautavajeen aiheuttamia vihlaisuja yms, joita nyt vähän saanut korjailtua.

Vierailija
18/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaivoja, eikä lääkkeitä. Olen 49-vuotias. Äitini on täysin terve 70-kymppinen, samoin anoppini.

Vierailija
19/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestokiima.

Vierailija
20/25 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergioita, mutta ei muuta. Ei ylipainoa tms. Ikää 51.

Ikinä en ole ollut leikkauksessa tai sairaalassa, muuta kuin synnyttämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi