Siis gauheeenmoni moni miäs kattoo pitkään ku menee mun ohiiiih !
Äääääää xDDDDXDDDF siis oongs mä niin GORGEOUZZZZ:::::))))---- siis mä itehän vaan VILGASEN niit mut ne kattoo ihan sikapitkÄÄ!! dDDdxD
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:02"]Vähänks niiq ihq!
[/quote]
Nogu oigeest, miks ne sillai gattelee ?? XDDD
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:02"]Vähänks niiq ihq!
[/quote]
[/quote]
emmä siis tiiäh! Varmaa ne haluu et imisit niiden pippelii? Jokku muute maksaa siit hyvinki rahaa! Sit pääsee shoppppaaanh!!
Ne katsoo että onpa ruma "nainen"..
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:09"]Ne katsoo että onpa ruma "nainen"..
[/quote]
Oon kyl oikeest nainen enkä minkään sortin lainausmerkeil xDD enkä EES oo ruma, et ime sä vaa ! xDD kyl ne taitaa gattoo, et ei vidu et on pantavan näköne beibe !! XDD;;))
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:02"]Vähänks niiq ihq!
[/quote]
[/quote]
emmä siis tiiäh! Varmaa ne haluu et imisit niiden pippelii? Jokku muute maksaa siit hyvinki rahaa! Sit pääsee shoppppaaanh!!
[/quote]
No en ihmettelis vaig haluiski, mä oon tosi hyvä ottaa suiggii ja se nägyy varmaa naamast xDD
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:11"]Älä oo tosikko :D
[/quote]
Hähhh?????? xDD
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:09"]Ne katsoo että onpa ruma "nainen"..
[/quote]
Oon kyl oikeest nainen enkä minkään sortin lainausmerkeil xDD enkä EES oo ruma, et ime sä vaa ! xDD kyl ne taitaa gattoo, et ei vidu et on pantavan näköne beibe !! XDD;;))
[/quote]
Hyvä jos itse koet niin ja olet onnellinen :)
Mul on välil sama ongelma. Kun opiskelin hetken ulkomailla niin kysyivät onko muutkin suomalaiset yhtä horny? Ja oikeesti olen kiltti söpö mutta kai se sex appeal näkyy naamasta; )
Ne varmaan miettii että monenko sentin meikkikerros sulla on naamalla
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:02"]Vähänks niiq ihq!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No en ihmettelis vaig haluiski, mä oon tosi hyvä ottaa suiggii ja se nägyy varmaa naamast xDD
[/quote]
anna palaahh bebe,,, gou gurl!!
Sä osaat katsoa silleen. Kyl sä tiedät.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:13"]Ne varmaan miettii että monenko sentin meikkikerros sulla on naamalla
[/quote]
Kaikille getkä miettii asiaa: ei ees millin gerrost! xD mä en gäytä meikkivoidet xD
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:14"]Tää ei hei oo demi.
[/quote]
Eigöööööööö ???? : O eij vidu... sori !! xD
Hei mua gattoo gans ja musta niinq tuntuu et gävelin sun ohi yx bäiväh ja ne miehet kekkä gatto ega suaah ni käänsi bäätä ja gattoigi sit muaah! Must tuntuu et ne gattoo suaah six gu sullon aiga pal meiggiiih ja oot vähä läsgi XD siis sillee hyvällä tavalla guiteskii <3 Ja sulhan on aika paljo finnei naamass. Mut oot ihan ok mun mielest <3 Varsinkkijjos vähä laihutat ja meiggaat vähä kivammiiih.
oon aina gyl ihan et OMG hei mitä te kaikki gyyläätte
.... Mua ne gattoo ehkä six ku mua pitää kaikki tosi nättinä ilman meiggiigii ja oon hoigga ja hyväkroppane niitte mielest.. Omast mielest oon vaan ihan tavixen nägöne läski mut sanon tän vaan six ku kaikki muut pitää mua gauniinaaaah ja sanoo aina et mee hei missiskaboihiiii <3 Mut en mee ku missit on aik tyhmii ja mä oon mugawa ja fixu mut mallix voisin mennä <3
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:24"]Hei mua gattoo gans ja musta niinq tuntuu et gävelin sun ohi yx bäiväh ja ne miehet kekkä gatto ega suaah ni käänsi bäätä ja gattoigi sit muaah! Must tuntuu et ne gattoo suaah six gu sullon aiga pal meiggiiih ja oot vähä läsgi XD siis sillee hyvällä tavalla guiteskii <3 Ja sulhan on aika paljo finnei naamass. Mut oot ihan ok mun mielest <3 Varsinkkijjos vähä laihutat ja meiggaat vähä kivammiiih.
.... Mua ne gattoo ehkä six ku mua pitää kaikki tosi nättinä ilman meiggiigii ja oon hoigga ja hyväkroppane niitte mielest.. Omast mielest oon vaan ihan tavixen nägöne läski mut sanon tän vaan six ku kaikki muut pitää mua gauniinaaaah ja sanoo aina et mee hei missiskaboihiiii <3 Mut en mee ku missit on aik tyhmii ja mä oon mugawa ja fixu mut mallix voisin mennä <3
[/quote]
Haist sä vaan V-U, lehmä, ammmuuuu xDDsori lehmulit, ootte söpöij, mut kadet naaraat ei ikin xD oon gyl hirveen upee kaikin puolin ja siis GAIGGi sanoo.... taj no ei ne ujoimmat tieteskää, mut ne vaa miettii pään sisäl xD
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:24"]Hei mua gattoo gans ja musta niinq tuntuu et gävelin sun ohi yx bäiväh ja ne miehet kekkä gatto ega suaah ni käänsi bäätä ja gattoigi sit muaah! Must tuntuu et ne gattoo suaah six gu sullon aiga pal meiggiiih ja oot vähä läsgi XD siis sillee hyvällä tavalla guiteskii <3 Ja sulhan on aika paljo finnei naamass. Mut oot ihan ok mun mielest <3 Varsinkkijjos vähä laihutat ja meiggaat vähä kivammiiih.
[/quote]
Haist sä vaan V-U, lehmä, ammmuuuu xDDsori lehmulit, ootte söpöij, mut kadet naaraat ei ikin xD oon gyl hirveen upee kaikin puolin ja siis GAIGGi sanoo.... taj no ei ne ujoimmat tieteskää, mut ne vaa miettii pään sisäl xD
Ei viduuuuuu ! XD ylööööööössssss ! xDDD haluun vastaugsen tähä myzteerii xDDD