Oletko nähnyt jotain kamalaa, mutta et ikinä kertonut siitä kenellekkään?
Itse menin hakemaan isää iltapalalle joskus 11-vuotiaana pihalla olevasta autotallista, avasin oven ja näin kun runkkasi :(
Ei onneksi nähnyt, että näin... Enkä ole IKINÄ kertonut eteenpäin :(
Kommentit (17)
Kun olin noin 10-vuotias, rivitalomme kaikilla perheillä oli toistensa vara-avaimet. Yhden perheen täysi-ikäinen poika oli vähän hunningolla ja hän oli sitten kerran ottanut avaimet, käynyt asunnoissa kaivelemassa ja varastanut vähän rahaa ym. Kun tämä huomattiin, lukot vaihdettiin.
Tästä ehkä viikon päästä olin yksin kotona, ja yhtäkkiä kuulin, kun avainta käännettiin lukossa mutta se ei auennut. Naapurin poika yritti siis tulla taas sisään. Pelästyin pahanpäiväisesti mutta en kertonut mitään vanhemmille, koska ajattelin, ettei minun anneta enää olla yksin kotona.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 13:40"]Kun olin noin 10-vuotias, rivitalomme kaikilla perheillä oli toistensa vara-avaimet. Yhden perheen täysi-ikäinen poika oli vähän hunningolla ja hän oli sitten kerran ottanut avaimet, käynyt asunnoissa kaivelemassa ja varastanut vähän rahaa ym. Kun tämä huomattiin, lukot vaihdettiin.
Tästä ehkä viikon päästä olin yksin kotona, ja yhtäkkiä kuulin, kun avainta käännettiin lukossa mutta se ei auennut. Naapurin poika yritti siis tulla taas sisään. Pelästyin pahanpäiväisesti mutta en kertonut mitään vanhemmille, koska ajattelin, ettei minun anneta enää olla yksin kotona.
[/quote]kaikilla toistensa vara-avaimet?
Ja mistä tiedät mitä isä teki? Tuijotit kauan ja näit lapsen reaktion ja isän käden liikkeet? Perheen äiti ei ihmetellyt miksi tuijotit? Isä näki katseesi ja innostui siitä lisää?
Näin, kun joku spurgu laittoi äkkiä riisipiirakkapaketin taskuun ja luikki pois, kävi niin sääliksi, niin en päättänyt ilmoittaa asiasta eteenpäin :((
Näin, kun ilkeä isäni isäpuoli ampui koiransa... Olin 7 v. Väitti, että karkasi lenkillä :(
Vieläkin ikävöin tuota ihanaa otusta <3
Aina kaikesta kamalasta on kerrottu, eli en.
Miksi kuollut vauva olisi vaunuissa?
Näin kun mies ampui itseään kasvoihin
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:24"]Siskoni vauvan kuolleena vaunuissa
[/quote]
Ja et ikinä kertonut kenellekään?
No silloin, kun vauvamme oli alle vuoden ikäinen, löi päänsä tosi lujaa parkettiin enkä tehnyt asialle mitään :( lohdutin kyllä, mutta en vienyt lääkäriin. Ihan normi 4-vuotias nykyään.
Näin joskus teininä kun isäni suuteli toista naista... En ikinä kertonut kenellekkään :( vieläkin ovat yhdessä, en tiedä tietääkö äiti tästä.
Olin joskus todella pienenä kylällä pyöräilemässä, hakemassa karkkia ja kuluttamassa aikaa (asuimme Lapissa pikkukylässä, on edelleen tavallista nähdä siellä nuoriakin lapsia itsekseen liikkumassa). Satuin sitten näkemään kun eräästä suihkulähdelammikosta ongittiin jonkun juopon mahallaan kelluvaa ruumista pois. Palokunnan tms siinä touhutessa ryyppyremmin juhlat jatkuivat tavalliseen tapaan, katselivat vain puistonpenkiltä operaatiota ku on mitäkin reality showta. Jostain syystä en kertonut tästä koskaan kotona... ehkä pelkäsin etten saa enää mennä yksin kauppaan?
Tämän lisäksi olen yllättänyt isäni suihkusta masturboimasta. Hän ei huomannut minua joten hiivin nopeasti pois. Ei ehkä kamalaa mutta outoa jollain tapaa.
Teininä olin äitini kanssa matkalla Roomassa. Ravintolassa näin, kun viereisen pöydän venäläispariskunnan mies käytti hyväkseen perheen pikkupoikaa (mm. tunki käden tämän housuihin todella pitkäksi aikaa). Menin aivan lukkoon, ja vaikka olisin halunnut huutaa apua tuolle poikaparalle, mitään ei tullut ulos. Luullakseni lamaantumiseni johtui siitä, että minuakin on käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi, ja tuo kauhea näky nosti sen tunteen hyvin elävästi pintaan. Minulla on kuitenkin ikuisesti huono omatunto, kun auttanut poikaa :(
Sietääkin olla huono omatunto. Mä vihaan tollasia viestejä että nähdään jotain ja asioille ei tehdä mitään!!!! Häpeä
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 08:29"]Sietääkin olla huono omatunto. Mä vihaan tollasia viestejä että nähdään jotain ja asioille ei tehdä mitään!!!! Häpeä
[/quote]
Niin häpeänkin. Nyt aikuisena, kun olen saanut omat hyväksikäyttökokemukseni käsiteltyä, niin ilman muuta puuttuisinkin asiaan. Silloin lapsena/teininä en vain pystynyt, vaikka olisin halunnut.
Apua, monenko isät runkkaa suihkussa. Yököttävä.
Minä näin Tallinnassa kadulla varmaan kuolleen ihmisen kadulla. Taksissa istuin, ajellimme ohi. Se vaan siellä OLI. Taksikuskikin jotakin mumisi, mutta mitäs teet!
Näin kuolleen koiran metsässä joskus, kun olin 8-9 v, juoksin vain omaan pihaan, enkä koskaan maininnut asiasta kenellekkään. :( olin tosi surullinen pitkän aikaan. Mietin koko ajan, että olikohan se kuollessaan kärsinyt :(