Mistä johtuu tajuton palelu nukkumaan mennessä?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:38"]Mulla on erikoinen vaiva. Muutun yöllä kuumaksi kuin kekäle. Joskus herään kun patjakin hohkaa kuumaa. Hiki ei silti ole. Mistähän tämä voi johtua?
[/quot
Oispa ihana nukkua sun vieressä! ;) ap
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:38"]Mulla on erikoinen vaiva. Muutun yöllä kuumaksi kuin kekäle. Joskus herään kun patjakin hohkaa kuumaa. Hiki ei silti ole. Mistähän tämä voi johtua?
[/quot
Oispa ihana nukkua sun vieressä! ;) ap
[/quote]
niinpä. Mies joskus nurisee että ei voi nukkua kyljessäni kun olen niin kuuma. Nähnyt joskus unta että on saunassa tämän vuoksi :)
Hei minäkin haluan tuollaisen elävän lämpöpatterin viereen nukkumaan! :D
Nimim. Vilukissa, nytkin niin kylmä etten voi nukkua
Muistan kun lapsi oli pieni niin hän tuli usein viereeni lämmittelemään jalkojaan minua vasten. Äiti on patteri :) se öisin kuumeneva tässä kirjoittaa.
Sulla on varmaan kylmä, nii siks palelee?
Ei,mies hikoilee vieressä,minä taas ihan jäässä. Ap
Jos ei johdu kylmästä huoneesta, niin sitten huonosta verenkierrosta. Verryttele itsesi lämpimäksi ennen sänkyyn menoa. Lisäpeitto ja villasukatkin varmasti auttaa. Ja lämmin juoma.
Väsymys.
Tai se että olet syönyt liian vähän. Tai liikaa ja kaikki energia menee siihen.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:04"]onko sulla univajetta?
[/quote]
Ei pitäisi olla. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:04"]Jos ei johdu kylmästä huoneesta, niin sitten huonosta verenkierrosta. Verryttele itsesi lämpimäksi ennen sänkyyn menoa. Lisäpeitto ja villasukatkin varmasti auttaa. Ja lämmin juoma.
[/quote]
Joudun pukemaan yöksi tosi paljon päälle,päivällä tarkenen t-paidalla.ap
Ootko testauttanu kilpirauhashormonin?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:17"]Ootko testauttanu kilpirauhashormonin?
[/quote]
Vajaatoiminta on,mutta lääkityskin.ap
Mulla on erikoinen vaiva. Muutun yöllä kuumaksi kuin kekäle. Joskus herään kun patjakin hohkaa kuumaa. Hiki ei silti ole. Mistähän tämä voi johtua?