Mikä yhdistää 2 ihmistä? Kertokaa.
Olen niin surullinen. Elämäni aikana on tullut vastaan 3 miestä johon olen syvästi ollut ihastunut. Toki ulkonäkö mutta se suurin syy miksi olen ollut heihin ihastunut on ollut se että olemme ymmärtäneet toisiaamme niin hyvin, tunnelma on ollut oikea ja keskustelua on vain piisannut ja osunut ytimeen.
Eikö miehillä ole sen kummempaa tarvetta tutustua ihmiseen joka sopii heille? Miten voi olla näin vaikeeta jatkaa?
Kommentit (6)
Vaikka ihmisillä sujuisi juttelu ja mielenkiintoa toiseen osapuoleen riittäisikin, niin riittääkö ulkonäöllinen viehätys. Esimerkiksi vaikka kuinka kaunis nainen on ja jutut mukavia, asiallisia ja kaikin puolin ok. Mutta jos hymyillessä ikenet näkyy niin se loppuu siihen.
No ei kaikki halua parisuhdetta, vaikka jonkun toisen kanssa tulisikin hyvin juttuun.
Naisilla miehenkaipuu perustuu saada hyväksikäytettäväkseen mies ja miehillä naisenkaipuu taas saada tehdä,itsestään idiootti, niin sairaalta kuin se kuullostaakin.
Siinähän se sana nimeltä ”rakkaus” ja ihmisten yhdistyminen tuli lyhyesti suomeksi selitettyä.
No kysy niiltä miehiltä.
Todennäköisesti kiinnostus on ollut yksipuolista ja olet ylitulkinnut normaalin kanssakäymisen kiinnostukseksi, koska olet itse ollut ihastunut.
Mitä nyt taas? En ymmärrä otsikon ja kirjoituksen yhteyttä. Muotoiletko uusiksi?
Olen mies, enkä oikein ymmärrä noita kysymyksiäsi. Totta kai on halu tutustua naisiin, joiden kanssa on syvää yhteisymmärrystä.