Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksät somessa

Vierailija
22.10.2021 |

Miten toimitaan lyhyempien suhteiden jälkeen somessa, kun on uudessa vakaassa suhteessa?
A) molemmat tekee niinkuin parhaaksi näkee
B) poistetaan entiset someista
C) seurataan entisten elämää someissa
D) muu mikä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, luulin että tämä on uusi realitysarja.

Vierailija
2/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oo eksieni kanssa facebook kavereita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei harrasta digitaalista väkivaltaa nuuskimalla toisen somen käyttöä saati laitteita.

Vaikka puolisoni on FB-kontaktini eli näen hänen ystävänsä, ei ole koskaan tullut pieneen mieleenikään kysyä häneltä, mistä hän itse kenetkin tuntee. Eikä hän ole koskaan kysynyt sellaista minulta.

Vierailija
4/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂 loving this

Vierailija
5/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyemmät tuttavuudet poistan, pitkäaikainen entinen avopuoliso nyt kuuluu muutenkin yhä kaveripiiriin.

Vierailija
6/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse tajua miksi niitä eksiä pitää roikottaa "kavereina".

En ole itse sitä ikinä tehnyt, enkä tykkäis jos kumppanini sitä tekisi. Mutta ihmiset on erilaisia, joillekin se on ihan ok.

Tärkeää olis, että on noiden eksien suhteen samalla kannalla. Jos toinen hengaa eksien kanssa niin se on sallittava toiseltakin ja sen on oltava kummallekin ok.

Oon vaan huomioinut, että miehiltä usein unohtuu mainita että on ollut jonkun kanssa suhteessa/sängyssä kun puhuu "kaverista" ja kuitenkin itse suuttuvat jos mä edes puhun ääneen jostain eksästä saatika jos alkaisin kaveeraamaan semmoisen kanssa.

Mä olen sitä mieltä että helpottaa elämää suuresti, jos antaa niiden vaan olla.

Vierailija
7/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂 loving this

Olis hyvä!

Mutta eikös toimittajat nykyään tee juttunsa mammapalstan perusteella, miksi ei menis telkkariin asti. Sopis vaikka liville.

Voin kuvitella jo tämän 😁

Vierailija
8/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan lyhyet säädöt somesta ennen pitkää ja kaksi pidempiaikaista exää ovat ansainneet blokkauksen.

Vierailija
9/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan ei harrasta digitaalista väkivaltaa nuuskimalla toisen somen käyttöä saati laitteita.

Vaikka puolisoni on FB-kontaktini eli näen hänen ystävänsä, ei ole koskaan tullut pieneen mieleenikään kysyä häneltä, mistä hän itse kenetkin tuntee. Eikä hän ole koskaan kysynyt sellaista minulta.

Nykyinen mies oli joskus mustasukkainen syystä, jota en enää edes muista ja sanoin itse, että tulepa katsomaan nää mun kaverit niin kerron kuka kukakin on. Tajusi itse siinä vaiheessa, että oli hölmö ja tuo menis jo överiksi, ei halunnut.

Teinkö mä nyt sit tosi tyhmästi?

Vierailija
10/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista helpointa kun ei roikota niitä eksiä kavereina. Maailma on täynnä ihmisiä ja jollain syyllä pitää kaveerata just sen panokaverin kanssa, koska "se on vaan niin hyvä tyyppi" ja "ihan niinkun sisko mulle". Oikeasti panet kavereita ja sisaruksia?

Just joo.

Vierailija
11/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa ihan hyvien tyyppien kanssa, enkä näe mitään syytä poistaa niistä kavereistani. Kaikki parisuhteet ei lopu verisiin tappeluihin ja vihaan.

Vierailija
12/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän itse, että olen aika mustis enkä tykkäsi jos mies pitää exiåän kavereina. Tosin en sitä itsekään tee.

Aloin ajattelemaan 65v mutsiani, joka on nykyisen kumppanin kanssa ollut viitisen vuotta suhteessa. Kummallakin on omat avioliittonsa takana ja lapset jo tehtynä, tottakai paljon muutakin elettynä ja nähtynä. Olisi se kummallista, jos lähes 70v pariskunta alkaisi kinaamaan jostain eksistä ja sanelemaan kuka saa olla toisen facebook-kaveri :D

Ihmettelin itse, kun mutsi lähti ihan hyvillä mielin käymään miehen eksän mökillä miehen kanssa. Itse en ehkä kykenisi.

Tuo taitaa rauhoittua iän myötä pakostakin aika paljon :)

Vierailija
13/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku lyhyt tuttavuus on somessa kaverina?

Vierailija
14/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän itse, että olen aika mustis enkä tykkäsi jos mies pitää exiåän kavereina. Tosin en sitä itsekään tee.

Aloin ajattelemaan 65v mutsiani, joka on nykyisen kumppanin kanssa ollut viitisen vuotta suhteessa. Kummallakin on omat avioliittonsa takana ja lapset jo tehtynä, tottakai paljon muutakin elettynä ja nähtynä. Olisi se kummallista, jos lähes 70v pariskunta alkaisi kinaamaan jostain eksistä ja sanelemaan kuka saa olla toisen facebook-kaveri :D

Ihmettelin itse, kun mutsi lähti ihan hyvillä mielin käymään miehen eksän mökillä miehen kanssa. Itse en ehkä kykenisi.

Tuo taitaa rauhoittua iän myötä pakostakin aika paljon :)

Minun ex-aviopuolisoni nyx on FB-ystäväni, tutustuimme minun ja eksän yhteisen lapsen häissä. Myös nuorempana samainen ex-aviopuoliso silloisen nyksänsä kanssa hoiti mm. koiraani, kun lähdin matkoille. Aikoinaan seurustelin miehen kanssa, jonka eksän mökillä kävimme yhdessä. Minusta ex jos kuka on ihminen, joka ei ole uhka suhteelle, koska onhan sille syynsä, miksi hänestä on erottu (tietysti eri asia, jos ero on tuore ja ex on se, joka on yksipuolisesti halunnut erota, mutta enpä ole sellaisessa suhteessa koskaan ollut).

Enkä tosiaan tunne puolisoni FB-ystävistä kuin muutaman, ei hajuakaan mistä hän tuntee loput. Ja sama päinvastoin, ei hän ole koskaan kysellyt.

Vierailija
15/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sometilejä eikä parisuhdejutut sinne ees kuulu. puolisolla on sometili mutta siellä ei status näy. Tietäjät tietää. En ole koskaan tajunnu miksi se parisuhteessa olo pitää kuuluttaa Etelänapamantereelle asti somen välityksellä.

Vierailija
16/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei asian kanssa ole mitään ongelmaa,en ole some!

Vierailija
17/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ehdottomasti ja välittömästi vaihtoehto B.

Vierailija
18/41 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään someyhteyksissä exän kanssa. Korkeintaan whatsapissa voi joskus kuulumisia kysellä, muttei sekään mitenkään välttämätöntä.

Vierailija
19/41 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku lyhyt tuttavuus on somessa kaverina?

Jollain on paljon kavereita, satoja. Profiili avoin ja pyytelee heti kun on kerran käyty syömässä.

Sanon B

Vierailija
20/41 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaivaa mua vieläkin.

Tiesittekö että laajan kyselyn 7000hlön mukaan 24% kokee exän kuvien tykkäämisen mikropettämisenä.

Se on joka neljäs - aika moni.

Tää on ihan uusi tilanne ainakin mulle. En haluaisi että eksä tietää meidän elämästä. Tykkää vain miehen postauksista mutta ei mun postauksista joihin olen hänet tägännyt. En haluaisi että hän on millään tavalla mun elämässä. En siis vanhassa maailmassa edes tietäisi hänen nimeään saati miltä näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi