Raision sote-pomo ehdottaa facebookissa: rokottamattomat voisi lähettää Seilin saareen
Eli siis vankileirille. Aikaisempi ketju poistui, yllätys. Tässä uudestaan.
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/5460352/Raision+sotepomo+lahettai…
Kommentit (50)
On kyllä ihan yhtä tyhmä miltä näyttää.
En ota shotteja enkä käytä maskia. Shotit kehitetty vähentämään väestömäärää. Piikkiproteiini tuhoaa elimistösi mekanismit 2-3vuodessa.Nyt kannattaa nauttia elämästä.
Onpa ruma kaveri. Ulkonäkö heijastaa ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut jo himppasen pelottamaan mihin tämä kaikki vielä johtaa. Ja millä oikeudella tuollaisia edes huudellaan? Vaihda miltei mikä tahansa ihmistä tai ihmisryhmää kuvaava sana rokottamattoman tilalle, ja tuokin tyyppi teilattaisiin vihapuheesta alle vuorokaudessa.
Niinpä. Itse olen jo kahdesti rokotettu, mutta jotenkin alkaa jo pikkuhiljaa ällöttää se että "kuuluu" tällaisten ihmisten kanssa samaan porukkaan. Ylipäätään tällainen vihamielinen kahtiajako tuntuu aivan ihmeelliseltä kun ei tällaista ole omana elinaikana ikinä ollut. Nyt olet joko meitä tai niitä. Ei hyvä.
Moni rokotettu on paljastunut ihan käsittämättömän ilkeäksi ja umpimieliseksi ja tuntuu, kuin olisivat nyt oikein luvan kanssa saaneet päästää sisältään jonkun pedon irti ja kohdistavat raivonsa rokottamattomiin. Osa toivoo jopa kuolemaa ja tietenkin mahdollisimman tuskallista rokottamattomille.
En muista missä yhteydessä tai kuka sanoi, ettei tämä ole minun Suomeni mutta nyt mulla on sellainen fiilis.
En edes enää tiedä olenko yksin tämän fiilikseni kanssa.
Bodi23 kirjoitti:
En ota shotteja enkä käytä maskia. Shotit kehitetty vähentämään väestömäärää. Piikkiproteiini tuhoaa elimistösi mekanismit 2-3vuodessa.Nyt kannattaa nauttia elämästä.
Itse en ota rokotetta, mutta käytän ihmisten ilmoilla hengityssuojainta (en siis mitään paperilärpykettä) sen mitä asioita on hoidettava. Muuten pysyn kaukana ihmisistä enkä todellakaan lähde ryysiksiin tai baareihin pyörimään.
Tämä virus ei rokotuksilla saati rokotuspasseilla lakkaa leviämästä vaan tähän tepsii ihan toiset keinot. Ne samat joilla kulkutaudit on ennenkin saatu tukahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää rikosilmoituksia miehen kirjoituksista.
Raisio menettää kaikki rahansa kun ihmiset muuttaa pois jos tuo kirjoittaja saa pitää tuolinsa.
Päinvastoin. Muuttovirta on sinne, missä on turvallisinta asua ja yrittää.
Niin pitkään tällaista sontaa saa suustaan päästää kun enemmistö tätä kannattaa. Rokotetut ovat vaarallinen ryhmä!
Sitten kun näillä piikeillä ja passeilla alkaa olemaan heitä itseään vastaan kääntyviä puolia muuttuu ääni kellossa.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen keskustelu saa olla täällä, mutta ei sellainen, jossa käy ilmi että syytetty hoitaja ei ollutkaan koronapositiivinen. Miksi on näin?
Se riittää, että lehti kirjoittaa jotain. Ihan mitä vaan valetta. Se jää ihmisten mieleen. Oikaisu ei muuta asiaa.
Kyllä tämä ketju antaa vielä toivoa ihmisten ihmisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Purskadin nauruun kun näin minkä näköinen hän on
Todella oudonnäköinen, onkohan hänellä oikeasti joku vakava sairaus? Tuollaiset kasvot tulee joko alkoholismista tai jos joutuu ottamaan vahvoja kortisonilääkkeitä. Tai ehkä vaan rokotusturvotusta.
Siellä on rappareitten munantervauspidoissa tainut olla miestä väkevämpää tarjolla. Tai eihän tuommoinen mikään mies ole, eli on saattanut olla käynyttä lehmänmaitoa mukissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet uudestaan?
Ei sotepomo vaan lautakunnan puheenjohtaja eli politikko.
Miksi sitten otsakkeessa lukee "sotepomo?"
Vierailija kirjoitti:
Tuo kaveri saa tulla yrittämään laittaa minua leirille.
Siinäpä sen läskinaama lätisisi vai? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Bodi23 kirjoitti:
Itse en ota rokotetta, mutta käytän ihmisten ilmoilla hengityssuojainta (en siis mitään paperilärpykettä) sen mitä asioita on hoidettava. Muuten pysyn kaukana ihmisistä enkä todellakaan lähde ryysiksiin tai baareihin pyörimään.
Tämä virus ei rokotuksilla saati rokotuspasseilla lakkaa leviämästä vaan tähän tepsii ihan toiset keinot. Ne samat joilla kulkutaudit on ennenkin saatu tukahtumaan.
Kerron sulle ilouutisen: et tarvitse mitään läpykettä, joka estää raikkaan ilman hengityksesi. Nauti täysin palkein raikkaasta ilmasta, kuten minä olen jatkuvasti tehnyt.
Sillä mitään plörönää ei ole olemassakaan, sitä ei ole koskaan eristetty missään labrassa. Se on kusetusta kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen keskustelu saa olla täällä, mutta ei sellainen, jossa käy ilmi että syytetty hoitaja ei ollutkaan koronapositiivinen. Miksi on näin?
Pilaa hyvän propagandan jos tulet sotkemaan asioita faktoilla.
Vietin päivän Seilillä vuosi sitten. Todella nätti paikka nykyään.
Voisin viettää siellä pidempäänkin, mutta en mainitusta syystä.
Rokottamattomista puhutaan nyt kuin työttömistä on puhuttu jo pitkään.
Pari viikkoa sitten oli sekä Ylellä että Hesarissa kommentti "työttömät täytyy lähettää keskitysleirille".
Meni läpi kummankin median tarkistuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Niin pitkään tällaista sontaa saa suustaan päästää kun enemmistö tätä kannattaa. Rokotetut ovat vaarallinen ryhmä!
Sitten kun näillä piikeillä ja passeilla alkaa olemaan heitä itseään vastaan kääntyviä puolia muuttuu ääni kellossa.
Niin, kovin ikävä sanoa, mutta kohta heitä alkaa tippumaan, jahka flunssa-aika koittaa ja he eivät pärjää niille pöpyköille piikillä poisviedyn immuunikatonsa kanssa.
Onko hän katkeroitunut ja yksinäinen?