Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ikinä tavanneet hyvää ja fiksua ihmistä?

Vierailija
25.12.2014 |

Mä en ole kovinkaan montaa kertaa. Kaikissa ihmisissä on jotain itsekästä ja ärsyttävää. Moni ihminen on vähän aikaa ihan siedettävä, mutta kun tutustuu paremmin, niin sieltä alkaa paljastua kaikkea mikä laskee pisteitä. En itsekään ole mikään täydellinen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee toisinpäin myös - vaikeasti lähestyttävistä joskus paljastuu hyviä ihmisiä. Jopa kivoja. Flirttailijoitakin!

Vierailija
2/12 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli sekä hyvä että fiksu.

Yksi asoista, joita hän opei minulle oli, että ihmisiä voi ja pitää sietää ja jopa arvostaa puutteistaan hulimatta juuri siksi, että kaikilla meillä sellaisia on. Ihmisen ei siis tarvitse olla täydellinen ollakseen hyvä ja fiksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:27"]

Menee toisinpäin myös - vaikeasti lähestyttävistä joskus paljastuu hyviä ihmisiä. Jopa kivoja. Flirttailijoitakin!

[/quote]

Tuo kyllä totta. Itse asiassa usein fiksut ihmiset eivät jaksa hirveästi teeskennellä, joten heistä saattaa saada aluksi huonon kuvan. Kun taas niistä jotka antavat hyvän ensivaikutelman, paljastuu usein teeskentelijä.

ap

Vierailija
4/12 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen montakin ja näistä muutamaa mulla on myös ilo kutsua ystäväksi.

Vierailija
5/12 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut ja vain epätäydellisyys on täydellistä. Jos ja kun niitä puutteita ja ärsyttäviä piirteitä alkaa toisesta paljastua, niin olisiko syytä katsoa myös peiliin.

Vierailija
6/12 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä pisteitä laskevat asiat on? Aika kovat vaatimukset taitaa ap:lla olla muille. Jokainen ihminen on tietyssä määrässä esim. itsekäs, se on luonnollista ja osaltaan ihan hyväkin.

Vierailija
7/12 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla täydellinen suinkaan. Kuitenkaan selän takana puhumista en siedä... Liian monta kertaa ystäväksi tekeytynyt ihminen on kertonut perättömiä juttuja joista on myöhemmin elämässään saanut kärsiä.

Vierailija
8/12 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:31"]

Mä tunnen montakin ja näistä muutamaa mulla on myös ilo kutsua ystäväksi.

[/quote]

Samoin, erityisesti tulee mieleen yksi iäkkäämpi naispuolinen ystävä, aivan ihana, viisas ja epäitsekäs ihminen. <3

Vierailija
9/12 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta! Olen naimisissa hyvän ja fiksun ihmisen kanssa, ystäväni ovat hyviä ja fiksuja. Haluan ajatella, että ainakin hyvinä päivinä olen itsekin sellainen.

Vain täydellinen tylsimys on koko ajan samanlainen. Fiksu ystäväni voi esim. harrastaa intohimoisesti jotakin, joka minun mielestäni on aivan idioottimaista, mutta kysehän ei ole muusta kuin kahdesta vastakkaisesta mielipiteestä. Hyvä ihminen voi olla tilapäisesti tyly tai äreä, ilkeäkin, mutta hyvyys on hänen elämänasenteensa silti. 

Jos joku myötäilee minua aina ja kaikessa koen sen epäilyttävänä. 

Vierailija
10/12 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Anoppi oli sellainen. Ja mikä parasta, miniäni on sellainen. Olenpas onnekas ihminen!

Vierailija
11/12 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan minä muutamaan otteeseen tavannut. En kyllä liiaksi :D

Vierailija
12/12 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kävelen peilin ohi.