Miksi eläinten poikaset on söpöjä, mutta ihmisen vauvat rumia?
Ja joo lapsista tulee ihan suloisia, kun ovat taaperoita, mutta mun mielestä sylivauvat on kauhean rumia.
Kommentit (9)
Mä puolestani oon ihmetellyt miten voi olla, että vaikka vauvat ja lapset yleisesti on rumia niin omat on niiiin söpöjä. Tosin mun äiti sano katelleensa vanhoja valokuvia ja soitti kertoakseen ettei me oltukaan niin söpöjä kun hän muisteli :D
Minun vauva kyllä on ihan objektiivisesti katsottuna söpö. Mutta ihan pienenä sekin oli vähän hassun näköinen
Vierailija kirjoitti:
Minun vauva kyllä on ihan objektiivisesti katsottuna söpö. Mutta ihan pienenä sekin oli vähän hassun näköinen
Kai sä tajuat et sä oot jäävi kommentoimaan omien lasten objektiivista söpöyttä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä tajuat et sä oot jäävi kommentoimaan omien lasten objektiivista söpöyttä :D
Joo tavallaan tajuan mutta silti olen sitä mieltä 😊
Eihän eläinten vauvatkaan heti syntyessään ole söpöjä, vaan karvattomia ja ruttuisia nahkakasoja. Niistäkin tulee söpöjä vasta ”taaperoiässä” joka toki savuteraan melko nopeasti verrattuna ihmisen ikään.
Ja miksi eläinten poikaset osaa heti kävellä, muta ihmislapselta kestää niin kauan?