Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ostatte vaatteita lahjaksi, ottaaka selville mitä kokoa se ihminen on!!!!

Vierailija
25.12.2014 |

Olen 164cm pitkä, painan aika tarkkaan 60kg ja vyötärö näin jouluruokailun jälkeenkin vielä 72cm.  Sain lahjaksi paidan kokoa XXL. Kiitos vaan mutta hukun tuohon paitaan. Pliis, ottakaa selvää toisen koosta ennen kuin ostatte vaatteita. Onhan jotkut vaatteet tarkoitettu vähän väljiksi, mutta jos on selkeästi liian isoa kokoa niin ei sekään hyvältä näytä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä yöpaitana. Yöllä on ihana pyöriä löysissä vaatteissa! ♡

Vierailija
2/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:11"]

Käytä yöpaitana. Yöllä on ihana pyöriä löysissä vaatteissa! ♡

[/quote]

Ei oikein yöpaitana viitsi, kun on villapaita :D  t. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Kuka ei tekisi niin? Taisit saada jollekin muulle alun alkaen hankitun paidan.

Vierailija
4/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot villapaidat ovat ihania

Vierailija
5/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ja jos osaa vaatteita niin katsoisi vähän sitä ihmisen tyyliä eikä osta jotain alennusrekin -60% paitaa joka ei ole kenellekään muulle kaupassa kelvannut. Samalla vaivalla jättää ostamatta. 

Näin juuri jouluna parrakkaan, pitkätukkaisen tummiin pukeutuvan miehen saavan neon keltaisen lyhythihaisen kauluspaidan. Sellainen perinteinen ihan järkky turisti-kauluspaita.  Mitä ihmettä. Valkoisena tai harmaanakin olisi ollut hyödyllinen mutta nyt jää varmasti käyttämättä. 

Vierailija
6/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhempani ovat kautta aikojen ostaneet mulle vähintään kaksi numeroa liian suuria vaatteita, joskus näyttää että pyrkivät ylipäänsä valitsemaan suurimman mahdollisen koon. En tiedä ahdistaako niitä se ajatus että tytär näyttää kropaltaan aikuiselta (koska on keski-ikäinen) ja siksi haluavat haudata mut XXL-kokoisiin .kaapuihin, vai onko niille jäänyt päälle se ajatus että lapsen vaatteissa on hyvä aina olla kasvunvaraa..,

Vierailija
7/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan kuka sulle tuon vaatteen on ostanut: äiti, isoäiti vaiko poikakaveri? Mikset sano suoraan ko. henkilölle? Ikäänkuin av: ta kiinnostaisi jonkun pissiksen huonot lahjat...

Vierailija
8/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille ihmisille tulee loppuhetken paniikki ja ostavat sitten kaupasta sitä, mikä ekana sattuu sinne päin eivätkä ajattele sen enempää lahjan saajaa.

Siitä se johtuu.

Vierailija
9/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:18"]

Mietin vaan kuka sulle tuon vaatteen on ostanut: äiti, isoäiti vaiko poikakaveri? Mikset sano suoraan ko. henkilölle? Ikäänkuin av: ta kiinnostaisi jonkun pissiksen huonot lahjat...

[/quote]

Niin. Tärkeintä on tietää, että koko planeetta pyörii ap:n kotkotusten ympärillä. Tärkeää on  kuuluttaa, että jollain randomilla on pieni vyötärö ja hänen villapuseron koko ei ole XXXXL. Muuten on edessä EGOkriisi. Joku luulee mua läskimmäksi kuin oon... Nyyhkis...

Vierailija
10/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa ap sanoa asia suoraan hänelle, jolta lahjan sait, että olet harmistunut ja kysy vastaisuudessa koko ensin, sano vaikka kokosi siinä samalla. Tuskin kukaan täällä palstalla on sulle lahjaa ostanut.. Ja neljässä huutomerkissä on kolme liikaa. Sitten voit vaikka tänne kirjoitella kuinka kävi. Varsinkin ensi jouluna, saitko sopivan kokoisen lahjan tai lahjoja ollenkaan.

Vierailija
11/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ostaa joka hiton joulu liian isoja vaatteita. Olen xs- kokoa ja poikkeuksetta saan L-kokoisia vaatteita. Yksi joulu sain housut kokoa 174cm ja itse olen 152cm

Vierailija
12/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ostaisi summamutikassa vastetta kenellekään! Jos en ilkeä kysyä kokoa,antaisin vaatekaupan lahjakortin. Ja jos olen antanut tarkat kokotiedot, toivoisin että niutä oikeasti noudatettaisiin!

Vierailija
13/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasten toinen mummo ostaa aina lapsille joko ihan liian pieniä tai isoja vaatteita lahjaksi. Isotkin on niin isoja että parin vuoden päästä olisivat sopivia, ja sitten ne unohtuu jonnekin kaapin perälle. Näkee lapsia säännöllisesti, joten voisi katsoa kokonumerot vaatteista tai vaikka kysyä, mutta kun ei. Hänellä on vaan sellainen tyyli, että kun näkee kaupassa jotain kivaa/nättiä vaatetta niin se ostetaan, ja koosta viis. Sitten vielä loukkaantuu kun niitä ei käytetä. Enkä oikein haluaisi pakottaa poikaa pitämään tyttöjen farkkuja...

Vierailija
14/14 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on perheensä pisin (185cm) mutta varsin hoikkavartaloinen. On koko lapsuutensa viettänyt liian isoissa vaatteissa, koska vanhemmat oli vakuuttuneita että "on niin iso poika". Lapsuuskuvissa näyttää hukkuvan roikkuviin kaula-aukkoihin ja valuviin housuihin. Edelleen ostavat lahjavaatteet isojen poikien kaupasta, pienin koko jonka olen nähnyt on xxl. Miehellä meni pitkä aika oppia oikean kokoisten vaatteiden käyttöön mutta nykyään ei roikkuvia suostu pitämään hetkeäkään. Enkä tarkoita tiukkoja vaatteita vaan mukavia, istuvia vaatteita.